Het grote test topic deel 2!

Hahaha, van de week was er een vrouw op de sportschool dat ze een deurmat heeft met "welkom in hotel mama"hahaha die vond ik ook wel leuk.

Naatje; je hoort het weleens hoor dat mensen positief testen voor hun NOD, maar ik zou het idd niet meer doen. Zoals je nu merkt weet je nog niks en zit je dus nog steeds in onzekerheid.

Ik baal elke keer weer hoor. Ben dan ook zwaar teleurgesteld en dan even boos ja, en het enige wat je dan kan doen is weer doorgaan naar de volgende ronde, helaas.

Alles gaat elke keer goed tot de laatste 2 a 3 dagen voor NOD dan krijg ik ook weer de zenuwen.

Update: het heeft doorgezet, nog niet heel zwaar maar zeker aanwezig!

ik baal er niet heel erg van en ga gewoon voor ronde 5 moge dat mijn ronde zijn en dat ik maar een oktober 2009 mamma moge worden van een gezond mooi beebje :inlove:

Jammer meid. Als het bij mij raak is deze keer ben ik ook een oktober mama (dat ben ik al, maar dan dubbel).

Zou wel gezellig zijn dan.

Jane ik had dat ook elke keer hoor. Eerst een beetje bruin en dan hoop je nog op late innesteling ofzo maar helaas werd het elke keer snel echt rood.

Heb vanmorgen getest, hartstikke negatief. Had van de week het gevoel zwanger te zijn, maar heb nu echt het gevoel dat vandaag de :evil: weer zullen komen.

Had geen zin om de hele dag weer naar de wc te blijven lopen dus dacht vanmorgen even testen dan weet ik het. Ben er nu eigenlijk ook zeker van dat ik niet zwanger ben. Op naar de volgende ronde dus.

Ga zo maar even de was doen, heb ik wat afleiding…

@Jane_S wrote:

ik baal er niet heel erg van en ga gewoon voor ronde 5 moge dat mijn ronde zijn en dat ik maar een oktober 2009 mamma moge worden van een gezond mooi beebje :inlove:

aah balen jane had zo gehoopt dat het raak was :hug:

Nou dan gaan we allebei maar zwanger in ronde 5 deal?

Ook leuk een oktober baby :wink:

Jammer alicia dat je een neg test had hoop alsnog dat ze uitblijven…

@naatje hoe is het bij jou meid?

Balen Jane en Alicia, gaan we met zijn alle naar de volgende ronde :-*

Alicia, het kan toch ook nog zijn dat je te vroeg hebt getest. Misschien over een paar dagen als je niet ongesteld wordt dan hè.

Nu kunnen we allemaal weer terecht komen bij de oktobermama’s. Is ook wel zo gezellig om bij elkaar te blijven.

@Goudvis wrote:

@Jane_S wrote:

aah balen jane had zo gehoopt dat het raak was :hug:

Nou dan gaan we allebei maar zwanger in ronde 5 deal?

Ook leuk een oktober baby :wink:

Gaan we voor!! :thumbup:
want het zette gisteraaf al door, en vandaag gigantische krampen.. :?

Nou meiden… de :evil: :evil: :evil: zijn gearriveerd! Dus we gaan door naar ronde 2!

Jammer hoor Naatje :hug: Helaas door naar de volgende ronde. Het was leuk geweest als het in 1x raak was.

Jammer Naatje :hug:

Leuk als we met zijn alle naar de oktobermama’s gaan :mrgreen:

Balen Naatje!! :hug: :-*

Ach Jane, Naatje en Alicia :hug: :hug: :hug:

Ik ben toch ook wel teleurgesteld hoor als ik weer ongesteld word. Maar lang erover nadenken heeft weinig zin, dan maar beter “weer” positief door naar de volgende ronde.

Jane ben jij dan ook een septemberstopper?? :mrgreen:

Nop oktober, maar echt op het randje hoor :wink:

8 oktober moest ik de pil weer nemen en niet gedaan, maar 30 sept was dacht ik de laatste pil, dus toen bij oktoberstoppers aangesloten :slight_smile:

Bij de oktoberstoppers gaan ze goed, de helft al zwanger. Maar dat is dan ook een vrij grote groep.

Hopelijk mag Jane zich daar dan ook snel aan toevoegen.

Heb net die nieuwe film van Tom cruise gekeken; Valkyrie. Vond er eigenlijk niet zo heel veel aan.

Ik hoop ook dat Jane zich ook bij het zwangerlijstje van de oktoberstoppers mag toevoegen!!!

Ik hoop dat we allemaal straks aan een zwangerlijstje toegevoegd mogen worden :wink: .

We gaan voor oktober toch? :smiley:

Dus die film met Tom Cruise valt tegen :think:

Ik vind het zowiezo al jammer als duitsers in “oorlogsfilms” engels praten :?

We gaan nu idd allemaal voor oktober…

Ja, idd wij zeiden hier dingen in het duits en dat kwam er bij hun dan in het engels uit, beetje jammer. De film duurde lang en gebeurde weinig. Het verhaal is wel goed en het is ook echt gebeurd, maar :zzz:

Ah wat lief :mrgreen:

Ja we gaan allemaal voor oktober 2009 mamma’s!! :mrgreen: :pray:

hihihihi we gaan ons best doen :wink:

Eerst maar eens flink aan de klus, over een paar dagen :mrgreen:

Vorige keer was het ronde 3 raak, hopelijk heb ik dat geluk dit keer weer :pray: