Het grote test topic deel 2!

arggh! Nee toch? :o

Neee toch hè. :x

Hoe ben je de nacht doorgekomen?

Ik ben de nacht goed doorgekomen.

maar heb toch maar even getest en die was toch echt negatief!

denk ook dat de :evil: vandaag of morgen komen… :cry:

Ach Jane wat ontzettend jammer zeg :hug: :hug:

Kantjeboord euh… die meiden een ontbijt maken??? :shock: :shock: :shock:

Als wij niet zeggen dat ze even iets moeten gaan eten of drinken vergeten ze dat zelfs.

Goedemorgen trouwens :smiley:

Oh balen zeg Jane! :hug: Dan liever maar meteen dan na 3 dagen of niet?

Goedemorgen Marieke!

@rosa75 wrote:

Oh balen zeg Jane! :hug: Dan liever maar meteen dan na 3 dagen of niet?

ja inderdaad!!

Balen zeg Jane :hug:

Ja zeker weten!

stomste is, ik blijf hoop hebben doordat ik nog geen bloed verlies of krampjes heb. maar weet wel dat dit gewoon het begin is… :doh:

@Marieke_5000 wrote:

Kantjeboord euh… die meiden een ontbijt maken??? :shock: :shock: :shock:

Als wij niet zeggen dat ze even iets moeten gaan eten of drinken vergeten ze dat zelfs.

Goedemorgen trouwens :smiley: [/b][/color]

Jij ook goedenmorgen!

Nou ja, ik dacht gezien hun leeftijden, 11/12 moet dat toch makkelijk kunnen?

Hier wordt er af en toe gekookt door mijn dochter van bijna 14 en zoon van bijna 12. Voornamelijk in het weekend. Erg makkelijk voor ons, hoeven we een dagje niet te koken! :wink:

@Jane_S wrote:

Ik ben de nacht goed doorgekomen.

maar heb toch maar even getest en die was toch echt negatief!

denk ook dat de :evil: vandaag of morgen komen… :cry:

Oh Jane, dat is nou toch echt jammer zeg. :cry:

@Jane_S wrote:

Ja zeker weten!

stomste is, ik blijf hoop hebben doordat ik nog geen bloed verlies of krampjes heb. maar weet wel dat dit gewoon het begin is… :doh:

Ja dat had ik dus ook, balen hoor :hug:

Kantjeboord gezien hun leeftijden zou dit inderdaad moeten kunnen ja. Probleem is echter dat ze dit soort dingen bij hun moeder thuis wel doen maar bij ons denken dat ze in een hotel zitten :wink:

Afentoe worden we echt zo ontzettend moe ervan :?

Jane hoe is het nu met je meid?

Gaat doorzetten hoor, ben bang dat dat niet meer vandaag zal zijn, maar dan misschien morgen… net helder rood gevonden… dus, ben ook niet verdrietig ofzo erom (baal wel beetje), maar op naar de volgende ronde!!

Jane, wat jammer!

Hier nog niks… vanochtend nog getest, was nog steeds negatief. Maar nog niks dat op ongi wijst. Behalve dan dat ik sinds een paar dagen weer meer last van pukkels heb. En toen ik vanochtend onder de douche ging werd ik ineens ff helemaal naar… duizelijk en misselijk. Ben weer ff m’n bed in gekropen. Maar geen idee of dat dan zegt dat ik ongi moet worden of dat het een zw kwaaltje is… weet dus echt nog niks! :?

@Marieke_5000 wrote:

Kantjeboord gezien hun leeftijden zou dit inderdaad moeten kunnen ja. Probleem is echter dat ze dit soort dingen bij hun moeder thuis wel doen maar bij ons denken dat ze in een hotel zitten :wink:

Afentoe worden we echt zo ontzettend moe ervan :?

Misschien toch eens met ze om de tafel dat het ook bij jullie geen "hotel Marieke" is? :wink:

Ik moet het ze hier ook wel helpen herinneren hoor. :wink:

Jane: balen dat je toch ongesteld gaat worden :?

Naatje: geduldig afwachten dan maar, nou ja geduldig :liar: :wink:

Ben al lang niet meer zo geduldig… maar blijkbaar heeft te vroeg testen dus echt geen zin. Ondanks dat er in de beschrijving stond dat het 4 dagen voor je NOD kan. Had zo gehoopt dat er wel al wat te zien zou zijn!

Kantjeboord haha oh meid je wilt niet weten hoevaak we al met ze om de tafel gezeten hebben over van alles :?

Nou ja, ooit zullen ze het wel leren toch :roll:

Naatje nogmaals niet testen voor je nod meis. Maar het klinkt toch wel iets veelbelovend hoor :pray:

Jane tuurlijk is het balen meid, ik was een week overtijd en kreeg toen een soort van lichte bloeding. En ja teleurstelling was wel aanwezig maar ik was wel blij dat ik duidelijkheid had :-

Nou het is Naatje-bedtijd geloof ik :mrgreen: andere twee mogen nog wat opblijven.

:-

@Naatje wrote:

Ben al lang niet meer zo geduldig… maar blijkbaar heeft te vroeg testen dus echt geen zin. Ondanks dat er in de beschrijving stond dat het 4 dagen voor je NOD kan. Had zo gehoopt dat er wel al wat te zien zou zijn!

Komt wel, nu is het nog wat nieuw :wink: Ik maakte me eerst ook veel drukker dan nu, nu word ik alleen sjaggie als ik ongesteld word :lol: :lol:

Tussendoor probeer ik gewoon door te gaan zonder er te veel aan te denken. Ik denk ook dat het dan alleen maar averechts werkt. :shifty: