Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

@Marieke_5000 wrote:

Nou aangezien het Nathalie’s potloden zijn kun je er donder op zeggen dat ze gevallen zijn en waarschijnlijk meer dan 1 keer :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@bigsby wrote:

Ik heb net een afspraak bij de fertilitiearts gehad, zij heeft een kweek afgenomen, en een inwendige echo gedaan. Alles ziet er goed uit, en ze ziet geen reden waarom wij niet gewoon zwanger kunnen raken.

Op de eerste dag van mijn ongesteldheid moet ik een afspraak maken voor een HSG onderzoek, maar ze verwacht daar ook niks te zien hooguit wat vuiltjes misschien.

En door die contrastvloeistof heb ik misschien de eerste maanden meer kans op een zwangerschap. Verder gaan ze geen onderzoeken doen omdat we als zwanger zijn geweest en er niks mis is. Dus na het onderzoek gewoon een half jaar afwachten en als ik dan nog niet zwanger ben dan mag ik weer komen

Wij stonden met 20 minuten alweer buiten, nu zit ik dus al thuis te wachten totdat ik naar het sollicitatiegesprek moet :roll:

Had ik dus de afspraak helemaal niet hoeven te verzetten naar een uur later :roll:

Wat super nieuws! Nu maar hopen dat de vloeistof gaat werken :pray: :pray: :pray: Gaan we hopenlijk samen door naar de maandmama’s :pray:

En met betrekking tot je sollicitatie, beter het zekere dan het onzekere. Het had niet netjes gestaan als je te laat zou komen :wink:

Nee idd het zou wel erg krap zijn geweest, achteraf niet natuurlijk :wink:

en nu heb ik gewoon nog ff tijd om met jou te kletsen (wat we de hele dagen al doen :roll: :lol: :lol: )

pff nou nog 3 weken zien door te komen :lol: :lol: :lol:

Maar ik las ergens dat het best pijnlijk is die vloeistof :shifty:

@bigsby wrote:

Nee idd het zou wel erg krap zijn geweest, achteraf niet natuurlijk :wink:

en nu heb ik gewoon nog ff tijd om met jou te kletsen (wat we de hele dagen al doen :roll: :lol: :lol: )

pff nou nog 3 weken zien door te komen :lol: :lol: :lol:

Maar ik las ergens dat het best pijnlijk is die vloeistof :shifty:

Wij? Al hele dagen kletsen?? echt niet :naughty: :liar: :liar:

Joh, voor je het weet, zijn die 3 weken voorbij! Dat heb ik inderdaad ook weleens gelezen, dat het pijnlijk kan zijn :shifty: Geloof dat er in de topic: Wanneer zwanger worden langer duurt, er een verhaaltje en meningen van mensen staan, die het gehad hebben. Misschien heb je er wat aan?

@bigsby wrote:

Ik heb net een afspraak bij de fertilitiearts gehad, zij heeft een kweek afgenomen, en een inwendige echo gedaan. Alles ziet er goed uit, en ze ziet geen reden waarom wij niet gewoon zwanger kunnen raken.

Op de eerste dag van mijn ongesteldheid moet ik een afspraak maken voor een HSG onderzoek, maar ze verwacht daar ook niks te zien hooguit wat vuiltjes misschien.

En door die contrastvloeistof heb ik misschien de eerste maanden meer kans op een zwangerschap. Verder gaan ze geen onderzoeken doen omdat we als zwanger zijn geweest en er niks mis is. Dus na het onderzoek gewoon een half jaar afwachten en als ik dan nog niet zwanger ben dan mag ik weer komen

Ben je er tevreden mee?

Ik was na de HSG bijna meteen zanger,

ik hoop dat dat bij jou ook het geval is :pray:

Ik vind beetje vreemd dat het zaad niet nagekeken word :eh:

Dat kan toch ook verslechterd zijn :think:

Ik vond de HSG inderdaad niet zo heel erg prettig nee :shifty:

Suc6 bij je soli :pray:

Mag ik zo vrij zijn :shifty: Bigsby haar hub was al nagekeken :wink: Alles was goed :wink: bedoel het niet verkeerd hoor :shifty:

Pff, ik moet nog stofzuigen maar heb geen zin :angel:

marieke…

onze meiden laten echt de potloodjes niet vallen hahahahaha

bij ons het zelfde probleem,koop ook geen dure meer,koop ze bij de action haha

Bigs, wat vind je zelf van de uitslag van de gyn? Tevreden?

Fijn dat er een HSG komt. Die is op het moment zelf inderdaad even erg pijnlijk, maar is zomaar voorbij hoor! En ze zeggen inderdaad dat je daarna wat meer kans hebt om zwanger te raken… dus daar hoop ik dan maar op!! :pray:

En hoe ging je sollicitatiegesprek?

Gadsie, ik heb net een mars opgegeten en eigenlijk smaakte het helemaal niet zo… waarom eet ik hem dan toch op? :roll: :wall:

Tierrr zit zichzelf gek te maken :mrgreen:

Monique inderdaad, ben je tevreden met wat je te horen hebt gekregen vandaag? Kun je er iets mee?

Ik hoop dat je inderdaad vruchtbaarder bent door die vloeistof :pray:

@Tierrr wrote:

Gadsie, ik heb net een mars opgegeten en eigenlijk smaakte het helemaal niet zo… waarom eet ik hem dan toch op? :roll: :wall:

:lol:

@Marieke_5000 wrote:

Tierrr zit zichzelf gek te maken :mrgreen:

Hoe kom je daar nou bij? Zoiets zou ik toch nooit doen?? :roll: :mrgreen: :angel:

Neuh jij niet en ik kan het weten want ik ken je nog persoonlijk ook :mrgreen:

Haha, ik bedoel maar! :mrgreen:

Gezellig dat je er weer bent trouwens!! :thumbup: :-*

Dankjewel meis :-*

@Chelleke wrote:

@bigsby wrote:

Ben je er tevreden mee?

Ik was na de HSG bijna meteen zanger,

ik hoop dat dat bij jou ook het geval is :pray:

Ik vind beetje vreemd dat het zaad niet nagekeken word :eh:

Dat kan toch ook verslechterd zijn :think:

Ik vond de HSG inderdaad niet zo heel erg prettig nee :shifty:

Suc6 bij je soli :pray:

Ik ben er tevreden mee, waarom zou ik dat niet zijn?

Ik ben juist blij dat ze met doorspoelen gaan beginnen, dat vergroot juist mijn kans :mrgreen:

en G.zijn zaad is na gekeken, dat wilden ze als eerste doen. Ze dachten ook als eerste dat zijn zaad slecht zou zijn maar het is juist goed!

JIj hebt toch ook alle onderzoeken al gehad? bij jullie was toch ook niks mis?

Hmmm waarom zou ik niet tevreden zijjn? waarom vragen jullie dat allemaal?

Ben ik iets vergeten? of hadden ze meer moeten zeggen of doen?

Ben misschien een beetje achterdochtig :shifty: :lol: :lol:

Maar ja ik ben tevreden.

Ik voel me gelijk een stuk beter na het gesprek die we daarna hadden, ze zei ook dat wij nog een grote kans maken, het is ons tenslotte al gelukt!

Tierr: haha waarom eet je het dan?

Beetje zenuwachtig :wink:

mijn duimen draaien op volle kracht voor je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Nee was niet als aanval oid bedoeld.

Ik wist niet dat zijn zaad al nagekeken was :shifty:

Nou dan is het toch mooi zo :thumbup:

Op naar de HSG :pray:

Haha, nee hoor, je bent niks vergeten bigs. Maar ik heb persoonlijk wel gesprekken gehad waar ik niet zo tevreden vandaan kwam namelijk.

Dat er minder ging gebeuren dan ik had gehoopt. Maar gelukig ben jij wel tevreden! Een HSG is denk ik ook een mooie stap! :thumbup:

Maar ik had me ook voor kunnen stellen dat je bijvoorbeeld graag had willen horen dat je na de HSG nog 3 cycli zou proberen en dat je dan aan de IUI zou kunnen ofzo… ik zeg maar wat! :wink:

Maarre… hoe ging de sollicitatie? :roll:

@Chelleke wrote:

Nee was niet als aanval oid bedoeld.

Ik wist niet dat zijn zaad al nagekeken was :shifty:

Nou dan is het toch mooi zo :thumbup:

Op naar de HSG :pray:

Ik zag het ook niet als een aanval hoor! ik ken je tenslotte ook langer dan vandaag :wink:

Misschien heb ik het hier ook niet gezegt, ik schrijf ook bij zoveel topic;s mee :oops: