:-* :hug: :hug:
Ja was inderdaad mijn eerste zwangerschap. Wanneer zou ik dan kunnen testen om te kijken of het echt uit mijn systeem is? Zeg maar…
Sorry voor die stomme vragen hoor :shifty: Maar hier op het forum is het enige waar ik het kwijt kan…en ja dan ook bij een vriendinnetje, maar die weet net zoveel als ik :lol: :mrgreen:
ik deed het na een week nog een x,toen was ie zeg maar wel positief,maar niet zo een dikke streep als toen ik echt zwanger was…
ja je heb gelijk gewoon lekker vragen!als ik je andwoorden kan geven doe ik het met liefde :lol:
Lakeisha bel een vk en laat een echo maken zodra je zelf denkt dat alles eruit is. Anders blijf je die onzekerheid hebben.
Je kan zelfs weken na een mk nog positief testen. Als er maar het allerkleinste stukje weefsel achterblijft zal je lichaam denken dat het nog zwanger is namelijk.
@Marieke_5000 wrote:
Lakeisha bel een vk en laat een echo maken zodra je zelf denkt dat alles eruit is. Anders blijf je die onzekerheid hebben.
Je kan zelfs weken na een mk nog positief testen. Als er maar het allerkleinste stukje weefsel achterblijft zal je lichaam denken dat het nog zwanger is namelijk.
Die heb ik gebeld, maar hier doen ze daar niets aan. Omdat ik nog geen 7 weken was, val ik gewoon onder een huisarts en deze wilt dat ik een week afwacht. Het bloeden mag niet te erg worden, ik mag geen koorts krijgen/niet onhoudbare kramp. is dat wel het geval, dan pas mag ik langskomen :wall:
klinkt stom,volgens de dokter heb ik altijd mooie(mooi!!!)miskramen…
omdat het bij mij dr mooi uitvloeid,eerste keer dacht ik oke dokter jij bent gek!!maar ik was toen bij mijn schoonzus die kreeg een miskraam en die had pijn!echt veel,en ik had eerst dag wel krampen maar niet dat ik krom moest leggen dr van…en een week bloed verlies had ik,en me schoonzus wel 2 wkn,toen begreep ik de dokter pas…
Lakeisha wat belachelijk van die vk zeg :evil:
marieke dat is altijd zo bij je eerst miskraam belachelijk he!!!
als je dr nog 1 krijgt mag je wel sneller!!snappen ze niet dat mensen onzeker en bang zijn!!
Dan mag ik in mijn handjes knijpen met mijn vk-praktijk.
Al zou je met 4 weken een mk hebben dan nog staan ze voor je klaar en ook na een mk zolang als jij daar behoefte aan hebt.
@Marieke_5000 wrote:
Dan mag ik in mijn handjes knijpen met mijn vk-praktijk.
Al zou je met 4 weken een mk hebben dan nog staan ze voor je klaar en ook na een mk zolang als jij daar behoefte aan hebt.
:shock: Ja mocht jij dan al komen? ook bij de eerste keer?
Die vrouw zei al tegen me: is zeker je eerste zwangerschap he? Omdat je nu al belt met 5 weken + 2 dg…dus ik ja, ja zegt ze, anders had je geweten dat je naar de ha moest :wall: (was wel een assistent die dat zei hoor)
Maar tot nu toe kan ik dus niets anders dan maar afwachten? Stom hoor :shifty: :silenced:
dat is zeker super:-)
ik kreeg pas na me 2de miskraam alle aandacht!
ja de ene is de andere niet die verloskundige praktijken…
terwijl je echt wil praten dr over,en je ei kwijt wil…
Nee!! Mijn ei wil ik houden!!! :lol: :mrgreen:
Nou, dan wacht ik gewoon maar af
haha
ja afwachten is het enigste wat je kan doen…
als je wil kletsen roep je maar…
ik ga dr een was in gooien,en me muppet ophalen van schooltje,oh en dan is ze sagerijnig pfpf,ze wilde al niet naar school vanmorgen,en toen ook nog gevallen met dr koppie tegen de tafel,of slecht begin van de dag,en dan blijft ze verlopig sagerijnig hahaha
@mama van patty wrote:
haha
ja afwachten is het enigste wat je kan doen…
als je wil kletsen roep je maar…
ik ga dr een was in gooien,en me muppet ophalen van schooltje,oh en dan is ze sagerijnig pfpf,ze wilde al niet naar school vanmorgen,en toen ook nog gevallen met dr koppie tegen de tafel,of slecht begin van de dag,en dan blijft ze verlopig sagerijnig hahaha
Ah gossie :hug: Arm kindje :hug:
Ik zit nu op mijn werk stiekem te internetten :shifty:
toch wel beetje lekker op je werk,heb je af en toe even AFLEIDING,hoop ik voor je…
werk ze en we kletsen snel weer…
@mama van patty wrote:
toch wel beetje lekker op je werk,heb je af en toe even AFLEIDING,hoop ik voor je…
werk ze en we kletsen snel weer…
Ja alleen doet het systeem het al niet vanaf vanmorgen :wall: Dus ik zit hier eigenlijk een beetje mijn tijd te verdoen :silenced:
Weten jullie wat een regelrecht drama is?
Punten slijpen en dat de punten dan elke keer afbreken :roll: :evil:
Is je potlood dan een keertje gevallen Marieke? Dan is het stiftje waarschijnlijk gebroken dat er in zit. Kun je aan 't slijpen blijven… :roll:
Nou aangezien het Nathalie’s potloden zijn kun je er donder op zeggen dat ze gevallen zijn en waarschijnlijk meer dan 1 keer :mrgreen:
Ik heb net een afspraak bij de fertilitiearts gehad, zij heeft een kweek afgenomen, en een inwendige echo gedaan. Alles ziet er goed uit, en ze ziet geen reden waarom wij niet gewoon zwanger kunnen raken.
Op de eerste dag van mijn ongesteldheid moet ik een afspraak maken voor een HSG onderzoek, maar ze verwacht daar ook niks te zien hooguit wat vuiltjes misschien.
En door die contrastvloeistof heb ik misschien de eerste maanden meer kans op een zwangerschap. Verder gaan ze geen onderzoeken doen omdat we als zwanger zijn geweest en er niks mis is. Dus na het onderzoek gewoon een half jaar afwachten en als ik dan nog niet zwanger ben dan mag ik weer komen
Wij stonden met 20 minuten alweer buiten, nu zit ik dus al thuis te wachten totdat ik naar het sollicitatiegesprek moet :roll:
Had ik dus de afspraak helemaal niet hoeven te verzetten naar een uur later :roll: