Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

Hier alweer deel 12 :mrgreen:





:pray: Op de wachtbank :pray:


Naam en NOD



Bigsby 28/03

Lakeisha ???

Chelleke 10/04

Willie ???

Krabje Even pauze

Flowergirl 23/03

Jannigje 03/04

Babyenschede 23/03

Mojito ???

Marieke ???

Tierr
18/03

Mama van Patty 25/03





:inlove: Zwanger :inlove:


Jane_S #Uitgerekend op 17/11#

Judith2 #uitgerekend op 05/11#




Wil je ook op bovenstaand lijstje, stuur me dan een pb-tje :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:

Meld!

ik meld mij!!! hahahaha

dat is volgens mij iets wat er hier bij hoort…



xxx flowergirl

meld!



welkom terug marieke, fijn je weer te lezen!! heb je erg gemist :cry: :-*

Hooooi! :mrgreen:



Marieke, fijn je hier weer te zien! :slight_smile:



Willie, ik denk dat jullie een verstandig besluit genomen hebben door naar een ander ziekenhuis te stappen… :thumbup:



Zo, ik heb weer weekend!! Pff, eindelijk zeg! Was ik wel aan toe, man wat voel ik me beroerd… :roll:

@Tierrr wrote:



Zo, ik heb weer weekend!! Pff, eindelijk zeg! Was ik wel aan toe, man wat voel ik me beroerd… :roll:




idem :-*

Jij voelt je hopelijk alleen beroerd om een leuke reden? :roll: :-*



Oh enne, trouwens… ik vind een lijstje met NOD’s enzo op zich wel handig, als het goed bijgewerkt wordt… maar wat mij betreft kan dat ook gewoon als tekst in het eerste berichtje… Het is toch niet zo dat het óf een kunstwerk moet zijn, óf helemaal niks? :wink:

@Tierrr wrote:

Jij voelt je hopelijk alleen beroerd om een leuke reden? :roll: :-*



Oh enne, trouwens… ik vind een lijstje met NOD’s enzo op zich wel handig, als het goed bijgewerkt wordt… maar wat mij betreft kan dat ook gewoon als tekst in het eerste berichtje… Het is toch niet zo dat het óf een kunstwerk moet zijn, óf helemaal niks? :wink:




Vind ik ook goed hoor :wink: Ik waai met alle winden mee :mrgreen:

Dan moeten jullie mij alleen de NOD even doorgeven?



De uitgerekende datum’s?



Maar dan gewoon als tekst? Is dat oke?

ben ook weer van de partij



groetjes willie

@Tierrr wrote:

Jij voelt je hopelijk alleen beroerd om een leuke reden? :roll: :-*



Oh enne, trouwens… ik vind een lijstje met NOD’s enzo op zich wel handig, als het goed bijgewerkt wordt… maar wat mij betreft kan dat ook gewoon als tekst in het eerste berichtje… Het is toch niet zo dat het óf een kunstwerk moet zijn, óf helemaal niks? :wink:




Voila :wink:

hoi hoi!



ik zie dat ik bij de bushalte sta maar wij zijn nog niet bezig, vorige maand was spannend doordat de cd gescheurd was maar nu wachten we nog ff! Maar ik lees wel mee en klets af en toe ook mee goed?

:inlove: :inlove:

@Cariska wrote:

hoi hoi!



ik zie dat ik bij de bushalte sta maar wij zijn nog niet bezig, vorige maand was spannend doordat de cd gescheurd was maar nu wachten we nog ff! Maar ik lees wel mee en klets af en toe ook mee goed?




Tuurlijk is dat goed :mrgreen: Ik zal je naam er nog even uithalen en ik hoor het wel wanneer je erbij komt :wink:

dat is prima!!!



w.s. dit jaar wel hoor!! :mrgreen:

@Cariska wrote:

dat is prima!!!



w.s. dit jaar wel hoor!! :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nod



is toch de dag dat je officieel ongesteld moet worden maar dat niet wilt?? dat is bij mij de 23e…



en idd op de wahct bank… en ooow wat is dat K*T :silenced:



x flower

Super Lakeisha! :slight_smile:

Mijn NOD is de 18e!



Enne, flowergirl… misschien een idee om je banner aan te passen? Nogal verwarrend zo! :wink:

flowergirl, mooi onderschrift zeg!