Allereerst: Marieke welcome back meis. We hebben je gemist.
Vriend alweer wegâŠjeetje. Nog even doorbijten. dan is het snel de 20ste.
Lakeisha: goed eerste bericht hoor.
Verder heb ik weinig nieuws eigenlijk.
Ja ik moet maandag met spoed met Stein naar de KNO arts.
Ik was afgelopen maandag met Stein bij de longarts en toen vroeg ik of ze in stein zijn oren wilde kijken aangezien hij toch wel snachts wakker word met oorpijn.
De longarts schrok ervan hoe slecht zijn oortjes eruit zagen en ze wilde dat we naar de kno arts zouden gaan zodat hij dit kon zien.
Helaas hebben de maandag pas plek.
Ook moet Stein volgende maand alweer naar de longarts omdat ie nu toch wel erg weinig groeid (in zijn eigen lijn dan want hij is best lang)
En verde met mij niet veel nieuws. Ja misschien dat ik er een beetje doorheen zit mbt zwanger worden. Maar ik denk dat dat voor vele wel herkenbaar is.
Jannigje, jeetje meid, het zit die arme knul ook niet mee he :hug: En het is heel logisch dat je er even doorheen zit. Ik denk dat vele hier dat ook kunnen zeggen hoor :hug: :-*
Lakeisha, lijstje is toch prima zo? (zeg ik als âblijven plakkerâ :mrgreen: )
Jannigje, och jeetje, klinkt echt niet goed voor je kleine manâŠ! En ik snap dat je echt moedeloos wordt na zoân lange tijd wachten. Dikke knuffel meid!
Marieke, fijn dat je weer meedoet johâŠNiemand neemt het je kwalijk hoor, je krijgt ook enorm voor je kiezen helaas!
Geen idee wanneer mijn nod is dus die moet ik voorlopig even open laten staan.
Jannigje och die arme Stein, het arme jongske blijft aansukkelen he :hug: :hug:
Hopelijk kunnen ze maandag in het zh wat voor hem betekenen.
En dat gevoel mbt zwanger worden pffffff praat me er niet van, al meer dan anderhalf jaar zijn we nu bezig. Zwanger worden lukt dus wel, nu nog zien dat ik ook zwanger kan blijven :?
Ik ga zo op de bank, straks lekker naar de Mol kijken!
En ik wil nog wel eventjes de zwangere meiden, Jane, Judith2, Lakeisha van harte feliciteren!!!
Geen idee wanneer mijn nod is dus die moet ik voorlopig even open laten staan.
Jannigje och die arme Stein, het arme jongske blijft aansukkelen he :hug: :hug:
Hopelijk kunnen ze maandag in het zh wat voor hem betekenen.
En dat gevoel mbt zwanger worden pffffff praat me er niet van, al meer dan anderhalf jaar zijn we nu bezig. Zwanger worden lukt dus wel, nu nog zien dat ik ook zwanger kan blijven :?
Ik ga zo op de bank, straks lekker naar de Mol kijken!
En ik wil nog wel eventjes de zwangere meiden, Jane, Yuta, Lakeisha van harte feliciteren!!!