Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

he meiden wij gaan er lekker een weekendje tussen uit ben er maandag weer…

fijn weekend allemaal en tot volgende week.



ps weet mijn nod nu even niet omdat ik nu geen stimulatie heb en zonder heb ik geen cyclus…



groetjes willie

Willie, geniet van je weekendje weg! :-



Ik ga jullie ook verlaten meiden, ik ga lekker douchen en genieten op de bank van een dvdtje.



Fijne avond :-

Lekker genieten Willie :thumbup:

fijn weekend willie :-* :hug:



this hier weer eens gezellig druk :inlove:

krabje, super zeg nu al -1.8!!

ik ben er ook nog :mrgreen:

hoi schaap :mrgreen:



hahah ik vind het wel een beetje raar staan hoor… :lol:



nou het wachten valt me reuze mee… heb alleen zulke zere borsten en tepels!!!pfffffff :silenced:

Spannend :pray: :pray:

Ten eerste; marieke, wat fijn om weer wat van je te horen. Je bent veel in mijn gedachten geweest en ik hoop zo ontzettend voor je dat je binnenkort weer goed nieuws komt brengen hier! Het is jullie zo gegund na al die elende… :hug:

Fijn dat er een vriendin mee gaat naar de gyn.



Jannigje; Jeetje dat zit ook allemaal niet mee met Stein :shock: . Mijn hemel! Ik snap alleen niet dat als het er zo slecht uitziet jullie niet even tussendoor konden komen…Zal wel aan mij liggen. Net alsof jullie lekker gerust het weekend in gaan zo met je mannetje.

Ohhhhh wat gezellig dat je een huisje deelt met je ouders terwijl je je eisprong hebt :mrgreen: .

Mijn ma slaapt hier één keer in de week. Voorheen sliep ze dat om de week nog eens een dag hier en dan kwam het wel eens zo uit dat ik net een positieve ovulatietest…lekker handig met een oud krakend huis met gipsplaten wandjes…NOT!!! Libido daalde gelijk naar het nulpunt :wink: .



Flowergirl; Leuk dat je hier mee komt kletsen :wink:

Ja super dat liedje van Woezel en Pip.





Ik ga even heel fijn aan de poets… :? . Ook leuk!

hihihi ik ging ff kijken wanneer ik evt uitgerekend zou zijn, ik wist nl dat het dan december zou worden :lol: :lol: als ik nu zwanger zou raken zou ik op 5 december uitgerekend zijn :lol: :lol:

Van Luca was ik 25 december uitgerekend :lol: :lol:

5 december vind ik ook prima :thumbup: als ik nu maar eens zwanger zou raken :twisted: :twisted:



Jannigje: hmmm balen dat je vruchtbare dagen net op dat weekend zijn, met je ouders op de kamer word dat natuurlijk niks :think:

Moet je toch maar wat inproviceren :wink:

enne maandag is jou dag hihii ik mag dinsdag:mrgreen:



Marieke: tja bij jou is zwanger worden niet het probleem :think:

Maar ik hoop dat je er ook een keer 1 mag uitdragen :hug:

flowergirl wrote:
hoi schaap :mrgreen:

hahah ik vind het wel een beetje raar staan hoor... :lol:


:mrgreen: :mrgreen:

@bigsby wrote:

Jannigje: hmmm balen dat je vruchtbare dagen net op dat weekend zijn, met je ouders op de kamer word dat natuurlijk niks :think:

Moet je toch maar wat inproviceren :wink:

enne maandag is jou dag hihii ik mag dinsdag:mrgreen:



:
we hebben gelukkig wel een eigen kamer, maar erg fijn vind ik het niet

hoi mag ik ook mee op die stomme wachtbank :smiley:

spannende tijden hier voor iedereen…

Ja hoor :wink:

Welkom op het bankje :wink:

En duimpjes natuurlijk :pray:

dank je chelleke

spannend spannend voor iedereen…liefs

Mag ik heeeeel even klein beetje zielig zijn :cry:







voor mijn pols beter, voor mijn gevoel niet :frowning: :shifty:

@bigsby wrote:

hihihi ik ging ff kijken wanneer ik evt uitgerekend zou zijn, ik wist nl dat het dan december zou worden :lol: :lol: als ik nu zwanger zou raken zou ik op 5 december uitgerekend zijn :lol: :lol:

Van Luca was ik 25 december uitgerekend :lol: :lol:

5 december vind ik ook prima :thumbup: als ik nu maar eens zwanger zou raken :twisted: :twisted:


:hug: Het is je z gegund meid! Hier draaien de duimpjes volop :pray:

@Chelleke wrote:

Mag ik heeeeel even klein beetje zielig zijn :cry:







voor mijn pols beter, voor mijn gevoel niet :frowning: :shifty:




:hug: :hug:

Welkom, mama van patty. Als je je NOD doorgeeft, kan ik je erbij zetten op het lijstje :wink:

@bigsby wrote:

hihihi ik ging ff kijken wanneer ik evt uitgerekend zou zijn, ik wist nl dat het dan december zou worden :lol: :lol: als ik nu zwanger zou raken zou ik op 5 december uitgerekend zijn :lol: :lol:

Van Luca was ik 25 december uitgerekend :lol: :lol:

5 december vind ik ook prima :thumbup: als ik nu maar eens zwanger zou raken :twisted: :twisted:




daar gaan we voor :pray: :pray: