Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

@Lakeisha wrote:

Welkom, mama van patty. Als je je NOD doorgeeft, kan ik je erbij zetten op het lijstje :wink:




Owja mijn nieuwe NOD (waarschijnlijk WOD) is 10 april

he chelleke bah…ja en je mag even verdrietig zijn,vanuit hier een dikke knuf :hug:





Lakeisha

25 maart pas,dus ik zit nog wel even op de wachtbank, :frowning:

maar hoop maar dat we genoeg geklust had,precies naja dat denk ik op de dgn,moest manlief overwerken tot in de nacht,pfpfp dus soms zit er 2 dgn tussen dat we klusde,balen…

en heb al zo rare cyclus dus hoop dat ik de goede dgn gepakt heb,en om de 2 dgn kan toch ook,zeggen ze?liefs

@bigsby wrote:

hihihi ik ging ff kijken wanneer ik evt uitgerekend zou zijn, ik wist nl dat het dan december zou worden :lol: :lol: als ik nu zwanger zou raken zou ik op 5 december uitgerekend zijn :lol: :lol:

Van Luca was ik 25 december uitgerekend :lol: :lol:

5 december vind ik ook prima :thumbup: als ik nu maar eens zwanger zou raken :twisted: :twisted:




Ik hoop het zó voor je!


Chelleke; :hug: :hug: :hug: ....

Ik lees (en leef) hier ook nog altijd mee, hoor!

Jane, wat super dat je weer zwanger bent!! Spannende tijd…

Lakeisha en Judith ook gefeliciteerd!! :dance:



Kom op, nu de andere dames nog… Jannigje, Chelleke, Bigsby en anderen, ik :pray: voor jullie!!!

@Chelleke wrote:

@Lakeisha wrote:
Welkom, mama van patty. Als je je NOD doorgeeft, kan ik je erbij zetten op het lijstje :wink:




Owja mijn nieuwe NOD (waarschijnlijk WOD) is 10 april




Aangepast :-*

@mama van patty wrote:

he chelleke bah…ja en je mag even verdrietig zijn,vanuit hier een dikke knuf :hug:





Lakeisha

25 maart pas,dus ik zit nog wel even op de wachtbank, :frowning:

maar hoop maar dat we genoeg geklust had,precies naja dat denk ik op de dgn,moest manlief overwerken tot in de nacht,pfpfp dus soms zit er 2 dgn tussen dat we klusde,balen…

en heb al zo rare cyclus dus hoop dat ik de goede dgn gepakt heb,en om de 2 dgn kan toch ook,zeggen ze?liefs




Je staat erbij :wink: Ja hoor dat kan ook, om de 2 dagen. Waarschijnlijk ben ik zwanger geworden door 2 dagen voor de eisprong te hebben geklust :think:

He jakkes Chelleke, wat ontzettend balen weer… het mag nu wel eens hoor… :hug: :hug:

Dank allemaal :-*

Ben al weer een tijdje niet hier geweest.

Jane, Lakeisha en Judith, onwijs gefeliciteerd!!

Geniet er van, en hopelijk gaat alles goed nu Jane.



Marieke, welkom terug :hug: hopelijk is het voor jou snel weer zover en mag het dan goed gaan.



Willie, wij denken er ook over om naar een ander ZH te gaan. Werd de laatste keer zo vervelend te woord gestaan over de telefoon. Deden super moeilijk om een afspraak te maken. Ik las nu over het Maasstad ziekenhuis, daar kun je zelfs ´s avonds en in het weekend afspraken maken. Aangezien we beide full time werken lijkt me dat ideaal. Iemand ervaring met het Maasstad ziekenhuis?

Chelleke :hug: :hug: :hug:

@Chelleke wrote:

Mag ik heeeeel even klein beetje zielig zijn :cry:







voor mijn pols beter, voor mijn gevoel niet :frowning: :shifty:




:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Chelleke, pfff je mag best ff zielig zijn :hug: balen weer zeg :twisted:

Helaas weer op naar de volgende ronde, maar eerst je operatie :hug: :hug:



Lakeisha, :wink:

Waar ben je???

@Marieke_5000 wrote:

@Chelleke wrote:
Mag ik heeeeel even klein beetje zielig zijn :cry:







voor mijn pols beter, voor mijn gevoel niet :frowning: :shifty:




:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: :-*

Dank jullie wel :-* :-*

@bigsby wrote:

Chelleke, pfff je mag best ff zielig zijn :hug: balen weer zeg :twisted:

Helaas weer op naar de volgende ronde, maar eerst je operatie :hug: :hug:



Lakeisha, :wink:

Waar ben je???




Ik was heerlijk aan het genieten van een avondje met hub op de bank :inlove: :wink:

@Lakeisha wrote:

@bigsby wrote:
Chelleke, pfff je mag best ff zielig zijn :hug: balen weer zeg :twisted:

Helaas weer op naar de volgende ronde, maar eerst je operatie :hug: :hug:



Lakeisha, :wink:

Waar ben je???




Ik was heerlijk aan het genieten van een avondje met hub op de bank :inlove: :wink:




:inlove:

Dat moet ook eens gebeuren :inlove:

lakeisha :inlove: :inlove: :inlove:

Jannigje ik wil je nog even heel veel succes wensen voor morgen bij de gyn!! :-*

@Marieke_5000 wrote:

Jannigje ik wil je nog even heel veel succes wensen voor morgen bij de gyn!! :-*
dank je wel :-* :-*