Jannigje ik wil je op de valreep ook nog even succes wensen :-
hoe gaat het met stein? :-
Jannigje heel veel suc6 :hug:
jannigje,veel succes vandaag…
goedemorgen allemaal…
@lakeisha
nu je zwanger bent…maaaar toen je het nog niet wist?? voelde je je ook anders??
ergens last van??? had je het idee van goh ik zou wel is zwanger kunnen zijn??? of totaal niet???
x flower
JAnnigje succes vandaag! Hoe laat mag je?
Zwanger worden lukt dus wel, nu nog zien dat ik ook zwanger kan blijven :Marieke 5000
dat probleem heb ik nou ook…
bent u al voor onder zoek geweest hoe of wat?liefs
flowergirl…erg he die laatste week voor je ongi
ik merkte altijd als ik zwanger was,dat als ik ging leggen en weer op stond mega duizelig was…met deze kwaal wist ik het altijd hahahaha…
dat wachten tot de test dag grgrgr,is het je eerste spannende maand?
ja idd de eerste spannende maand… maar ik weet nou niet of ik mijn nod wel goed heb uitgerekend…
ik ben namelijk 15-2 ongestled geworden en gisteren 14-3 was dus mijn 28e dag… maar omdat ik pas op de 23e dag een eisprong heb gehad??? dus kan iemand mij uitleggen ben ik noiu wel of niet overtijd vandaag???
xxx
sorry daar kan ik je niet bij helpen…
heb je je eisprong gevoeld?ik voel dat nooit!
je zit op dag 29 van je cyclus,spannend joh…
en voel je je wel anders?
Nee helaas flowergirl, je bent nog niet overtijd.
Ja, wel als je enkel en alleen af gaat op de 1e dag vorige ongi en 28 dagen. Maar: ten eerste heeft iedereen een andere cyclus en is die niet altijd 28 dagen. En ten tweede: jij weet gewoon wanneer je je ei had dus je weet ook wanneer je ongeveer ongi moet worden… namelijk ongeveer 14 dagen na je ei. Als je dat dan nog niet bent, dan ga je pas echt over tijd lopen!
Pff, ik had vandaag een hoge temp, dus word vandaag iig niet ongi.
Nog 3 dagen tot mijn NOD, het lukt me nu niet echt meer om mijn kop in het zand te steken… :roll:
Oh, enne… Jannigje? Succes meid! Ik ben heel benieuwd… :-*
Spannend Tierrr! Duim natuurlijk voor jou!
Hallo allemaal.
Ben terug van de gyn.
Ik heb een gesprek gehad en er is bloed geprikt. Er is een uitstrijkje gemaakt en ik heb een inwendige echo gehad.
Inwendige echo zag er goed uit. En bloed (hormoonwaardes enzo) krijg ik de uitslag de volgende afspraak.
Bij de volgende afspraak gaan we ook vervolg stappen bespreken.
Wel adviseerde de gyn deze maand ovutesten te gebruiken zodat ik zeker weten een eisprong heb.
Volgende afspraak heb ik 1 april. (en 2 of 3 april moet ik ongesteld worden)
Ik moet zeggen dat het me allemaal wel meeviel op het moment zelf maar ik heb nu wel erg buikpijn en ook bloedverlies.
@mama van patty wrote:
sorry daar kan ik je niet bij helpen…
heb je je eisprong gevoeld?ik voel dat nooit!
je zit op dag 29 van je cyclus,spannend joh…
en voel je je wel anders?
ja ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld… had dan ook een eitje van 35 mm!!! :shock: maar ik ben aan de clomid geweest dus sta onder conrolle bij de gyn… dus vandaar dat ik precies wist wanneer ik me eiprong had… maar had ik geene cho voor nodig… voelde hem zo wel… wat een hel!! wat een pijn… maar of ik me anders voel… tja beetje wel… beetje drukkend gevoel… en zere borsten!! zere tepels…oehhhhh :silenced: :silenced: en voor de erst idd nog gewoon ff wachten, en dat is zooooo moeilijk :liar:
xxx flower
Jannigje… :hug:
Nouja, het is nu in ieder geval allemaal in gang gezet! :thumbup:
@flowergirl wrote:
@lakeisha
nu je zwanger bent…maaaar toen je het nog niet wist?? voelde je je ook anders??
ergens last van??? had je het idee van goh ik zou wel is zwanger kunnen zijn??? of totaal niet???
x flower
Nee, ik merkte het niet echt eigenlijk. Had een paar dagen last van ongi krampen maar geenbloed. Verder was ik erg moe en had ik ineens echt trek in fristi :think: :mrgreen: En mijn borsten bleven gevoelig :silenced: Had wel voordat ik positief teste, ineens iets heel raars. Toen ik langs een spiegel liep, vond ik mijn gezicht er 'anders" uitzien :think: Heel apart was dat
Even ego…
Ik heb gisteravond een miskraam gehad
Lakeisha… jeetje, wat ontzettend klote meid… weet ff niet zo goed wat ik moet zeggen… is het zeker? Ben je ook bij de vk geweest?
Veel sterkte… :hug:
ooow jeetje wat verschrikkelijk !!! heel veel sterkte :hug:
xxx suus
Lakeisha,ah nee!!!wat vreselijk KLOTE!!!
sterkte wijffie,we denken aan je,gat wat een rot nieuws