Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

@bigsby wrote:

Lakeisha: ik vind het ook zo klte voor je, en vooral zo oneerlijk :hug: :hug:

Ik mag morgen weer naar de fertilitiearts :shifty:

ben benieuwd wat hij/zij gaat zeggen en doen :shifty:

Dank je meis :-

Ik ben ook zo benieuwd voor je naar morgen! Het wordt spannend nu he :pray:

Thanx ik ben ook heel benieuwd :shifty:

spannend meidā€¦

groetjes willie

@Lakeisha wrote:

@bigsby wrote:
Lakeisha: ik vind het ook zo klte voor je, en vooral zo oneerlijk :hug: :hug:

Dank je meis :-

Ik ben ook zo benieuwd voor je naar morgen! Het wordt spannend nu he :pray:

ja idd spannend! ene kant ben ik bang dat ze wat vind maar aan de andere kant banger dat ze niks vinden :think:

Als het nou iets kleins was waarvoor ik medicijnen nodig zou hebbenā€¦

Hoe gaat het nu met jou?

Monique dan wil ik je vast heel veel succes wensen voor morgen. Hopelijk kan hij/zij iets voor jullie betekenen.

Ja goeie :shifty: Ik weet niet echt hoe het gaat :shifty: Aan de ene kant denk ik: Oke, we kunnen dus wel zwanger rakenā€¦aan de andere kant ben ik een klein beetje bang dat dit misschien mijn enige kans was :oops: Volgens mij ben ik ook net het vruchtje echt verlorenā€¦Er lag echt een ā€˜klodderā€™ bloed stolsel in de wc toen ging :oops:

We gaan gewoon door voor de volgende ronde :thumbup: Ik hoop alleen dat mijn cyclus nu niet te erg in de war raakt :pray:

Lakeisha, het duurde ff voordat het echt tot je doordrong dat je zwanger was, en nu duurt het ff om te verwerken dat het niet meer zo is :hug:

En tuurlijk was dit niet je enige kans, en ik hoop dat je heel gauw weer een nieuwe kans krijgt :-*

@bigsby wrote:

Lakeisha, het duurde ff voordat het echt tot je doordrong dat je zwanger was, en nu duurt het ff om te verwerken dat het niet meer zo is :hug:

En tuurlijk was dit niet je enige kans, en ik hoop dat je heel gauw weer een nieuwe kans krijgt :-

Daar gaan we gewoon vanuit :pray:

Ik ga mezelf even terug trekken op de bank samen met hub. Ik kom morgen weer gluren :-

Ik ook, maar liever alleen :snooty:

tot morgen!

Oja bedankt Marieke :-*

@bigsby wrote:

Ik ook, maar liever alleen :snooty:

tot morgen!

Oja bedankt Marieke :-

:hug: :-

Bigsby: succes vandaag.

ZOwel bij de arts als bij je sollicitatie :-*

Ja bigs, heel veel succes!!

Hier nog een hoge temp, dus vandaag iig niet ongi waarschijnlijkā€¦ :pray:

Pff, nouja, nu werken, dus wat afleiding!

tierrr :pray: :pray: :pray:

@willie wrote:

hoi meiden,

even een ego berichtje van mijn kant.

we hebben een leuk weekend gehad en veel plezier gehad.

deze dag vandaag en morgen zijn moeilijke dagen voor ons vandaag is het precies vier jaar geleden dat twan* is overleden in mijn buikā€¦

morgen zou hij jarig zijn :cry: :cry: :cry: :cry:

groetjes willie

:cry: :hug: :hug: :kaars:

@bigsby wrote:

Suc6 :hug:

Lakeisha hoe voel je je nu?

Meid het kan het vruchtje geweest zijn gisteravond maar het hoef niet. Als je twijfelt kun je altijd een echo aanvragen om te kijken of je baarmoeder leeg is.

Voelt klote allemaal he? :hug:

bigsby veel succes vandaag

Lakeisha hoe gaat het,stomme vraag natuurlijk!!sterkteā€¦

de rest van de meiden een fijne dag,liefs

@mama van patty wrote:

bigsby veel succes vandaag

Lakeisha hoe gaat het,stomme vraag natuurlijk!!sterkteā€¦

de rest van de meiden een fijne dag,liefs

Nee, geen stomme vraag :wink: Vind het lief dat je het vraagt.

Het gaat nu weer wat beter. Ben de schrik te boven gekomen. We hopen dat we gewoon nu weer snel aan de klus kunnen :shifty:

Ik heb alleen hier totaal geen ervaringen mee, en ik vraag me af of het normaal is dat ik nog steeds bloed :think: en dat het gisteren echt heel veel was :think:

hoi lieverd

ja is wel normaal,bij mij was me miskraam zeg maar een echte heftige menstruatie!,

eerst dag bloed,dag stolsels,dagen bloed verlies,en toen bruin(oud bloed)

vervelend he!heb je ook nog veel krampen?

De krampen nemen wel af, maar voel ze nog wel zeg maarā€¦Gisteren was het echt heel pijnlijk.

Mijn collegaatje heeft me een beetje bang zitten maken :shifty: Die zei: Misschien ben je wel zwanger van een tweeling, en is er nu maar 1 afgestorven :shifty: Hoe gek dat ook klinkt, en wil niemand hiermee voor zijn hoofd stoten, nmaar ik hoop dat het er toch maar 1 was :oops:

oh ja dat heb ik ook vaak te horen gekregen,maar ga daar gewoon maar niet vanuitā€¦

het kan zomaar een week duren je bloed verliesā€¦

was je eerste zwangerschap he?pfpfpfp,klote he!

en als je het niet vertrouwd even naar de dokterā€¦

test heeft geen zin nu,heb ik mezelf ook gek meegemaakt,want die geeft nu nog Positief aan,omdat het hormoon nog in je zit!