Ja goeie :shifty: Ik weet niet echt hoe het gaat :shifty: Aan de ene kant denk ik: Oke, we kunnen dus wel zwanger rakenā¦aan de andere kant ben ik een klein beetje bang dat dit misschien mijn enige kans was :oops: Volgens mij ben ik ook net het vruchtje echt verlorenā¦Er lag echt een āklodderā bloed stolsel in de wc toen ging :oops:
We gaan gewoon door voor de volgende ronde :thumbup: Ik hoop alleen dat mijn cyclus nu niet te erg in de war raakt
Meid het kan het vruchtje geweest zijn gisteravond maar het hoef niet. Als je twijfelt kun je altijd een echo aanvragen om te kijken of je baarmoeder leeg is.
Lakeisha hoe gaat het,stomme vraag natuurlijk!!sterkteā¦
de rest van de meiden een fijne dag,liefs
Nee, geen stomme vraag Vind het lief dat je het vraagt.
Het gaat nu weer wat beter. Ben de schrik te boven gekomen. We hopen dat we gewoon nu weer snel aan de klus kunnen :shifty:
Ik heb alleen hier totaal geen ervaringen mee, en ik vraag me af of het normaal is dat ik nog steeds bloed :think: en dat het gisteren echt heel veel was :think:
De krampen nemen wel af, maar voel ze nog wel zeg maarā¦Gisteren was het echt heel pijnlijk.
Mijn collegaatje heeft me een beetje bang zitten maken :shifty: Die zei: Misschien ben je wel zwanger van een tweeling, en is er nu maar 1 afgestorven :shifty: Hoe gek dat ook klinkt, en wil niemand hiermee voor zijn hoofd stoten, nmaar ik hoop dat het er toch maar 1 was :oops: