Haha, nee hoor, je bent niks vergeten bigs. Maar ik heb persoonlijk wel gesprekken gehad waar ik niet zo tevreden vandaan kwam namelijk.
Dat er minder ging gebeuren dan ik had gehoopt. Maar gelukig ben jij wel tevreden! Een HSG is denk ik ook een mooie stap! :thumbup:
Maar ik had me ook voor kunnen stellen dat je bijvoorbeeld graag had willen horen dat je na de HSG nog 3 cycli zou proberen en dat je dan aan de IUI zou kunnen ofzo… ik zeg maar wat!
Ik wil liever nog niks horen over IUI, en mijn hub al helemaal niet.
Hij wil al die onzin liever niet, hij wacht liever tot het natuurlijk gebeurd.
Maar ik wil het liever zelf ook niet, eerst zo maar eens kijken.
We waren wel verbaast dat het zo snel ging, maar ze zei dat alles verder goed was.
En ik heb ook een hele regelmatige cyclus, de ovulatietesten geeft elke maand duidelijk mijn aankomend ei aan, en ik had vandaag een verhoging in mijn curve staan. Meer hoef zij niet te weten om te zien dat ik duidelijk wel een eii heb.
Ik heb 2x een inwendige echo gehad, en daar was ook niks bijzonders op te zien.
Maarre… hoe ging de sollicitatie? :roll:
Oja sollicitatie, tja het was een goed gesprek.
Dinsdag hebben ze nog een paar kandidaten en dan zullen ze laten weten of er nog een 2e ronde komt.
Bigsby: hadden ze bij jou die onderzoeken zoals inwendige echo nog niet gedaan??
Gelukkig gaan ze wel met doorspuiten beginnen. Dat verhoogd je kans weer.
Ik hoop het zo voor je meis
:-*
Verder hier een dip dag. Pijn in mijn buik van de onderzoeken (inwendige echo) van gister. Ook ben ik ziek geworden. Koorts, oorpijn, hoofdpijn en snotverkouden.
Het is natuurlijk ook heel heftig geweest. Eerst na een lange tijd eindelijk zwanger en dan daarna weer het verdriet van de miskraam…
Wel fijn om te lezen dat je je humor nog steeds hebt :mrgreen: .
Knuffel voor jou!
Babyenschede; Krampen in je onderbuik zeggen niet zoveel hoor.
Weet je niet meer dat ik die hele week met menstruatiekrampen rondgelopen heb? Inclusief maandverband?
Houdt nog even moed meid!
Je zit nu in de mmm dus qua onderzoeken etc wordt je goed in de gaten gehouden. En dat maakt de kans alleen al wat groter.
Maar ik begrijp je frustratie wel meid, wachten op een wonder dat ooit gaat plaatsvinden duurt ook lang en de weg is onzeker :hug: .
Jannigje; Jeetje dat je zoveel last hebt gehad van dat onderzoek :think: . Dan zijn ze lekker tekeer gegaan in je buik zeg!
Nou moet ik zeggen dat ze de eerste en laatste keer dat ze die inwendige echo maakte ook aardig aan het wroeten waren, en dat voelde op dat moment niet heel erg fijn aan maar na dat onderzoek was die buikpijn alweer voorbij.
En nog lekker grieperig ook las is :hug: .
Bigsby; Dus de eerste onderzoeken heb je achter de rug!
De eerste stap is gezet. Hoe voel je je daarbij?
Weet je al wanneer je die HSG hebt? Of heb ik daar weer overheen gelezen :oops: .
Hopen dat je solicitatiegesprek zijn vruchten heeft afgeworpen!
pfff en maar wachten… maar ik ben der ook nog wel hoor dames… schrijf alleen niet zoveel mee… heb ook niet zoveel te melden… gewoon wahcten wahcten wahcten… bleeeeeh…
sinds deze week heeft me kerel ook weer werk… hij werkt bij een potgrond bedrijf… veenbaas in drachten… ff googlen!! maar hij werkt nu van 18:00 tot 06:00 bleeeeeh, zo niet leuk!! mis hem in bed heel erg… nu ligt hij nog ff lkkr te slapen… en straks is ie weer weg… maar goed een vriendin van me slaapt nu lkkr een weekje bij me… mja… hij gaat dus wisselen ene week nachet andere week dagdiensten… dus vriendin (marielle) kan niet elke week komen natuurlijk… ze heb ook een kindje van 2!! och zooo heerlijk… deze vriendin… hebben wij ook een tijdje opgevangen… ze zwou eigenlijk naar het blijf van me lijf huis… maar daar was geen plek :S dus heeft ze 4,5 maand bij ons gewoond… zwaar maar wel fijn dat ik haar heb kunnen helpen… ze heeft nu eindelijk iegen huisje… eigen stek… en is dolgelukkig…
nou ik dacht dat ik niet zo veel te melden had… dus wel :mrgreen:
maar goed hoe ik me voel… #$&*@^ :evil:
ik vind dat zo verschrikkelijk dat wachten…
maar goed ik heb zoiets van, ik ben 15 -2 ongesteld geworden
afgelopen zondag was de 28e dag van me cyclus… dus officieel ben ik overtijd!! ?? maar omdat me eisprong pas op de 23e dag was… maar als die NIEt bevrucht zou zijn zou ik toch al ongesteld zijn??? ik snap der gewoon niks van…