Flowergirl, je bent nog NIET over tijd. Je bent pas overtijd als je 14 dagen na je ei nog niet ongi bent. Je hoort namelijk zo’n 14 dagen na je ei ongi te worden. Probeer het wat los te laten… ik weet dat het moeilijk is, maar als je er cotiu mee bezig bent maak je jezelf gek… :hug:
Lakeisha, het is hartstikke logisch dat je emotioneel bent. Ik vond eigenlijk al dat je er erg luchtig over schreef… ik was echt helemaal kapot na mijn miskraam. Dus verwen jezelf maar even goed! :hug:
Wat zijn jullie trouwens allemaal lief aan het meeleven en aan het duimen voor me! Ik hoop zo dat het helpt! Als morgenochtend mijn temp nog steeds hoog is, doe ik een test!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Tierr ik duim voor je!
Natuurlijk ook wel voor de anderen hoor :)
En ik strooi nog even wat hormoontjes voor jullie zolang ik ze nog heb…
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
@Lakeisha wrote:
@Marieke_5000 wrote:Dan mag ik in mijn handjes knijpen met mijn vk-praktijk.
Al zou je met 4 weken een mk hebben dan nog staan ze voor je klaar en ook na een mk zolang als jij daar behoefte aan hebt.
:shock: Ja mocht jij dan al komen? ook bij de eerste keer?
Die vrouw zei al tegen me: is zeker je eerste zwangerschap he? Omdat je nu al belt met 5 weken + 2 dg…dus ik ja, ja zegt ze, anders had je geweten dat je naar de ha moest :wall: (was wel een assistent die dat zei hoor)
Maar tot nu toe kan ik dus niets anders dan maar afwachten? Stom hoor :shifty: :silenced:
Lakeisha, wat ontzettend kl*te voor je zeg! :hug: pfff, hoopte zo dat alle zwangerschappen hier zou eens goed zouden gaan.
En wat een botte antwoorden en operkingen kan je soms krijgen! Zo boos kan ik daarom worden! :x :x :x
Hoorde maandag dat de vrouw van een kennis haar baby met 29 weken heeft verloren. Vandaag moet ze bevallen… moet echt aan haar denken nu, of het al zover is en wat een verdriet dat ze zullen hebben. :kaars:
Meggieeee! Je mag BIB-en!! :shock: :dance: :-*
Enne, bedankt voor de hormoontjes… hoop dat ik ze inmiddels zelf ook produceer, haha!
@flowergirl wrote:
maar goed ik heb zoiets van, ik ben 15 -2 ongesteld geworden
afgelopen zondag was de 28e dag van me cyclus… dus officieel ben ik overtijd!! ?? maar omdat me eisprong pas op de 23e dag was… maar als die NIEt bevrucht zou zijn zou ik toch al ongesteld zijn??? ik snap der gewoon niks van…
:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:
xxx flower
23+14 dagen= dag 37
Rond die dag hoop ik voor je dat je niet ongesteld wordt.
23 Maart dus.
En ook al is die eicel niet bevrucht dan nog blijft het bij die 14 dagen (kan schommelen tussen de 12 en 15 dagen geloof ik).
Dus nog even heel spannend voor jou dus!
Gosh Alicia, wat een verschrikkelijk nieuws zeg… Bah! Heb er kippevel van gekregen.
Tierr, ik hoop het zo voor je! Barst bijna uit elkaar van het duimen!!!
@Jannigje wrote:
Bigsby: hadden ze bij jou die onderzoeken zoals inwendige echo nog niet gedaan??
Gelukkig gaan ze wel met doorspuiten beginnen. Dat verhoogd je kans weer.
Ik hoop het zo voor je meis
:-*
Verder hier een dip dag. Pijn in mijn buik van de onderzoeken (inwendige echo) van gister. Ook ben ik ziek geworden. Koorts, oorpijn, hoofdpijn en snotverkouden.
Bahhhh baaldag dus
Jawel ik heb 2x een inwendige echo gehad, daarop zagen ze dat alles goed was.
Hoe komt het dat je daar buikpijn van hebt? ik heb nergens last van :think:
Sterkte met je verkoudheid.
@Tierrr wrote:
Mijn temperatuur is nog steeds hoog!! Zelfs ietsje hoger! :shock:
Ik duim me rot voor een postieve test
Lakeisha: :hug:
Hoe was het winkelen? nog wat leuks gekocht?
Judith: Ik moet bellen voor een afspraak op de eerste dag van mijn menstruatie, en dan mag ik een paar dagen later langskomen voor de HSG :mrgreen:
Hoe gaat het met jou?
meggie lekker die hormoontjes:-)ben dr gek op,meer meer haha
tierrr spannend he,lekker vroeg naar bed dan is het sneller morgen(dat denk ik altijd haha)
flowergirl,sterkte met je wachten,nu nog langer wachten dat is helemaal balen he?
lakeisha,en en wat heb je geshopt?
liefs
alicia, jeetje wat vreselijk zeg! hier met een vreindin hetzelfde meegemaakt, kindje was met 32 week overleden…
oh wat verschrikkelijk zeg! dan kijk je zo naar de bevalling uit en denk je niet eens meer dat er wat mis kan gaan
ja bij hun had het kindje zo liggen buidelen in de buik dat hij een knoop in de navelstreng had… en door het bewegen was deze aangetrokken…
Pfffff alleen al als ik eraan denk
Ik zou gek worden als mij dat zou overkomen
genoeg negatieve verhalen…bah!
Niet aan denken wat er mis kan gaan…
ik mag zondag testen, en laat maandag ochten dbloedprikken voor de zekerheid.
@ lakeisha sterkte!
@judith2 : fijn joh dat je zwanger bent…(stiekum wel beetje jaloers :oops: )
Ik zit ff in de dip…werk gaat goed gelukkig, maar ja, nu nog zwanger worden.
hoi meiden,
flower :hug: :hug: :hug: :hug:
tier ik duim me rot voor je voor een posi test morgen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
alicia, wat erg geen woorden voor zoiets vreselijk…
babyschede ook voor jou duim ik me zot :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hier is alles goed, heb de dagen goed doorstaan heb maar 1 oxepametje gehad vind het wel knap van mezelf…
de ongesteldheid is ook weer weg gelukkig!!!
duurde 14 dagen deze keer :shock: :shock:
nu is het wachten op de brief van zwolle en wanneer ik terecht kan…
groetjes willie
@Tierrr wrote:
Flowergirl, je bent nog NIET over tijd. Je bent pas overtijd als je 14 dagen na je ei nog niet ongi bent. Je hoort namelijk zo’n 14 dagen na je ei ongi te worden. Probeer het wat los te laten… ik weet dat het moeilijk is, maar als je er cotiu mee bezig bent maak je jezelf gek… :hug:
Lakeisha, het is hartstikke logisch dat je emotioneel bent. Ik vond eigenlijk al dat je er erg luchtig over schreef… ik was echt helemaal kapot na mijn miskraam. Dus verwen jezelf maar even goed! :hug:
Wat zijn jullie trouwens allemaal lief aan het meeleven en aan het duimen voor me! Ik hoop zo dat het helpt! Als morgenochtend mijn temp nog steeds hoog is, doe ik een test!
Dat was ook een klein beetje eigen bescherming :shifty: Ik weet zelf niet goed hoe ik ermee om moet gaan. Wil er eigenlijk niet aan denken omdat dat gewoon pijn doet, maar merk ook dat ik er de behoefte aan heb om erover te praten.
Heb de test ook weer uit de prullebak gepakt :silenced: Lag niet in de vuiligheid hoor, maar boven op een plastic tasje Wl het toch houden als herinnering aan iets wat er toch even is geweest :shifty:
Tierr, ik hoop het zo meid voor je
Ik baal hier dat ik nog steeds vloei. Dat houdt dus in dat we nog steeds niet kunnen proberen :shifty:
Heb vandaag niet echt speciaals wat gehaald, gewoon even nutteloos gewinkeld :mrgreen:
Ik denk dat het goed is dat je het verdriet wel toe laat meid… en dat je die test weer uit de prullenbak hebt gehaald! :thumbup:
En ‘proberen’ heeft nu toch nog geen zin meid… al is het natuurlijk wel zo dat hoe sneller je geen bloed meer verliest hoe sneller je cyclus zich weer herstelt… maar geef het even tijd. Zowel je lichaam als je gevoelens! :hug:
Ja, maar weet je wat het is…Ik weet zelf niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan :shifty: Wil gewoon huilen, maar kan niet huilen. Wil blij zijn omdat ik nu weet dat het toch kan, maar ook boos zijn omdat het niet is blijven zitten…Ik weet het gewoon even niet :shifty:
Dan ben je het gewoon allebei… dat mag! :-*