Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

Je bent lief Tierr :-*

Jij ook Lakeisha… en ik hoop dat je snel weer net zulk goed nieuws mag hebben als ik nu… :-* :mrgreen:

@Tierrr wrote:

Jij ook Lakeisha… en ik hoop dat je snel weer net zulk goed nieuws mag hebben als ik nu… :-* :mrgreen:

:shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance:

Meid gefeliciteerd!!! WWHHOO!!! :mrgreen: :inlove:

@Tierrr wrote:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@Tierrr wrote:

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

@Cariska wrote:

ja bij hun had het kindje zo liggen buidelen in de buik dat hij een knoop in de navelstreng had… en door het bewegen was deze aangetrokken…

Praat me er niet van, Nathalie had ook een knoop in de navelstreng. En dan laten ze je ook nog 18 dagen overtijd lopen :wall: :wall: :wall:

Ik ben nog steeds zo ontzettend dankbaar dat ons meisje er nog is.

@Tierrr wrote:

:shock: :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@Tierrr wrote:

Neeeeeee is het raak??? Oh ik moet daar echt even de bevestiging van zien hoor! Wauw gefeliciteerd meid!!!

Echt dit soort nieuws kan ik niet genoeg horen!

Spannend ook voor jullie maar whahahahahahahahaha. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:-* Dankje Meggie, lief!! :inlove:

Het is echt raak ja!! Maar het dringt nog niet helemaal door, geloof ik… :roll:

Houd jij de laatste loodjes wat vol??

Het is ook nogal wat dat het weer raak is toch? Blijdschap, angst, verdriet om je vorige zwangerschap die toch ook omhoog komt. Wat gaat er allemaal niet door je koppie meid?!

Ik ben in ieder geval super blij voor je dat het raak is en ga echt keihard duimen dat het goed gaat. Maar wauw joh! Hihi ik ben benieuwd of je kunt slapen!

En mijn laatste loodjes lopen wat anders dan verwacht. Kleintje is klein/te klein voor het termijn dus moet veel rust houden, heb dagelijks ctg’s, krijg maandag weer groeiecho, bevallen in het ziekenhuis. Het is allemaal even wat anders dan verwacht. Maar ukkie doet het prima in mijn buik behalve dat ze klein is. Nou ja hopelijk mag ze nog even lekker doorgroeien in mij!

Alles wat nu gedaan wordt met die ctg’s enzo is ook preventief want ze zit ook beetje op de grens. Ze zit qua gewicht onder de P10 lijn en hoofd + buik zitten onder de P5 lijn maar ze groeit nog wel naar het lijkt.

Maar ja ik rust veel (doe niks meer in huis, alleen zitten en liggen) en hopelijk helpt dat :slight_smile: Ik wil nog wel even 3 weken zwanger blijven hoor :smiley:

Jeetje, wat vervelend dat het allemaal niet helmaal loopt zoals eigenlijk zou moeten… :hug: Maargoed, zolang ze het verder goed doet… dan is het goed! Houd jij je inderdaad maar lekker rustig! :-*

Hier komt idd een boel omhoog, ik merk dat mijn reactie nu heel anders is dan na de positieve test in mijn eerste zwangerschap… op zich wel jammer, maar wel logisch, denk ik.

Tierrr!! Gefeliciteerd!!! :dance:

ik ben ongesteld :evil: :evil: :cry: :cry:

Balen flowergirl!!

tierrr wow wow wow wow wow

flowergirl balen balen,jak

ik moet nog wachten en wachten balen,liefs en een fijne dag allmaal

Tierrr :dance:

@flowergirl wrote:

ik ben ongesteld :evil: :evil: :cry: :cry:

:hug: :hug:

Tierrr :shock:, is het echt waar meid!?! WHAAAAAAAAAAA JOEPIE!!!

Gefeliciteerd!!! doet een dansje Wat heerlijk voor je joh!

Nu proberen te genieten hoor, bij mij ging het de tweede keer ook goed dus bij jou vast ook wel!

Hoe ver ben je/wanneer ben je uitgerekend?

GAAAAAFFFFF!!!

Hey dames…

Ik kom ook net terug uit het ziekenhuis en ook wij hebben een hartje zien kloppen .

Jeetje wat ben ik gerustgesteld!

Volgens mijn gyn zag het er zelfs heel veelbelovend uit. De vruchtzak was mooi groot, de grootte van het vruchtje lag precies in het midden van de curve. Kortom, een vitale zwangerschap waarin ze geen bijzonderheden kon ontdekken.

Wel werden we weer even met onze neus op de feiten gedrukt qua combinatietest…

Wij waren er toch wel uit dat we het niet wilden maar toen de gyn het nogmaals duidelijk wilde maken quaz percentages begon ik lichtelijk te twijfelen.

Uiteindelijk hebben we nee gezegd en laten we het komen zoals het komt, of het kindje nou het sydroom van Down heeft of niet.

3 April moeten we weer terugkomen voor een tweede termijnecho in het ziekenhuis en als die goed is mag ik over naar een reguliere verloskundigepraktijk.

zucht…en dan nu genieten!

Tierrr: JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE!!!

Ohhhhhhh wat een ontzettend goed nieuws meid, wat ben ik blij voor je!

Ik hoopte het eergisteren al toen je zei dat je temp weer gestegen was maar dit is echt de kers op de taart!

Oh mied, ik weet gewoon even niet meer wat ik moet zeggen…ben er helemaal emo van :oops: (lang leve de hormonen :shifty: :wink: ).

Flowergirl; :hug: dat is mooi balen!!!

Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

Als je je ei op dag 23 hebt gehad is je luteale fase wel héél kort trouwens met 9 dagen :think: .

Weet je zéker dat je toen een eisprong gehad hebt?

Marieke; hoe was het nou in het ziekenhuis bij de gyn???

Babyenschede; Ik herken je gevoel geloof ik wel.

Ik liep in juli gelijk op met een ander forumgenootje en we hadden voor onze NOD dezelfde vage klachten. Ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was…Ik werd ongesteld en zij was wel zwanger…Dat was echt even een klap.

Ik denk zelf dat ik toen een vroege miskraam heb gehad. Die menstruatie was toen namelijk zo ontzettend heftig en die kwaaltjes had ik écht.

En nog, als ik zie hoe ver zij nu zwanger is denk ik vaak nog terug aan dat moment…

Hoe voel je je nu? Nog steeds menstruatiekrampen?