Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

Tierr!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Wat super! gefeliciteerd!!! :inlove:

Kan me wel voorstellen dat je gevoel nu iets anders is, maar probeer er van te genieten! :inlove:

Flowergirl :hug: :hug: :hug: altijd weer balen.

Judith, wat fijn dat het er zo goed uit ziet! Dat zal vast een heerlijk gevoel zijn! :smiley:

Wat houdt die combinatietest precies in trouwens?

Zit nu ziekjes thuis, vandaar dat ik weer wat vaker op internet zit :wink: Als ik werk heb ik er geen tijd voor en heb dan ´s avonds vaak ook niet zoveel zin meer. Het is eigenlijk veel te lekker weer om ziek te zijn maarja…

Morgen over 2 weken moeten we weer naar de gyn/fertiliteitsarts. Dan horen we de uitslag van de 2e zaadtest en hoe we nu verder gaan. Zie er best tegenop en hoop zooooo dat er toch nog een wonder gebeurd en het allemaal niet meer nodig is.

We hebben gewoon weer wat meer positieve berichten nodig!

Judith2 lees maar even bij zwanger worden na een mk/ma.

@Judith2 wrote:

Flowergirl; :hug: dat is mooi balen!!!

Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

Als je je ei op dag 23 hebt gehad is je luteale fase wel héél kort trouwens met 9 dagen :think: .

Weet je zéker dat je toen een eisprong gehad hebt?

Ik moet zaterdag weer heen… moest na 3 dagen even weer komen om te kijken of alles goed weg is gegaan… en ja weeet heel zker dat ik hem op de 23e dag heb gehgad, want ik stond sterng onder controlle:P bij gyn… en heb hem gevoeld… oooow wat eenhel was dat… maar wat voor fases hebje allemaal dan?? en wat houdt het in???

ik moet zeggen ben nu ook wel heeel erg ongesteld… pffff tampons en maandverband niet aan te slepen!! :mrgreen:

ow en tier…GEFLEICITEERD!!! :inlove: super joh… gelukkig nog wel wat goed nieuws hier!!! :stuck_out_tongue:

xxx flower

@Judith2 wrote:

Hey dames…

Ik kom ook net terug uit het ziekenhuis en ook wij hebben een hartje zien kloppen. Jeetje wat ben ik gerustgesteld!

Volgens mijn gyn zag het er zelfs heel veelbelovend uit. De vruchtzak was mooi groot, de grootte van het vruchtje lag precies in het midden van de curve. Kortom, een vitale zwangerschap waarin ze geen bijzonderheden kon ontdekken.

:dance: :dance: :dance: :thumbup: :inlove:

Oooh Judith, wat goed! Mooi gezicht he, zo’n knipperlichtje :inlove:

Geniet er maar lekker van joh, 't is je van harte gegund!

ff ego…volgens mij word ik ongesteld…terwijl ik nog bezig ben met de utrogestan!! Snap er niks meer van…had echt bruinige afscheiding (vies verhaal!)…heb ik normaal nooit, ging al 2 cycli goed…ook wat zeurende buikpijn…morgenochtend maar testen voor de zekerheid, maar volgens mij kan dit geen innesteling zijn. Ik baal hier van!

Judith: fijn joh dat het zo goed was! Geniet ervan!

tierrrr wouw meid gefeliciteerd wat goed nieuws!!! :inlove: :inlove: :inlove:

hier verder niets te melden lees lekker met jullie mee…

groetjes willie

Tierrr van harte gefeliciteerd meid :dance: :dance:

Het is je zo gegunt :-

En ik blijf duimen dat het dit keer allemaal goed mag gaan :pray: :pray:

Lakeisha: ik blijf je gewoon een :hug: geven, ik weet niet hoe je je voelt maar ik ben er voor je :-

Judith: ohhh jij hebt een mooi knipperlichtje gezien :dance: :dance: :dance:

@babyenschede wrote:

ff ego…volgens mij word ik ongesteld…terwijl ik nog bezig ben met de utrogestan!! Snap er niks meer van…had echt bruinige afscheiding (vies verhaal!)…heb ik normaal nooit, ging al 2 cycli goed…ook wat zeurende buikpijn…morgenochtend maar testen voor de zekerheid, maar volgens mij kan dit geen innesteling zijn. Ik baal hier van!

Judith: fijn joh dat het zo goed was! Geniet ervan!

En…? Zet het door?

heb je er al een test tegenaan gegooid?

AliciC; Ben je alweer wat beter? :hug:

Dus over 2 weken naar de arts? Spannend meid!

Hopen dat alles goed is met de zwemmertjes :pray: .

@AliciaC wrote:

Wat houdt die combinatietest precies in trouwens?

De combinatietest is een onderzoek tijdens de zwangerschap.
Met dit onderzoek wordt de kans berekend op een kind met
Downsyndroom.
De test bestaat uit een combinatie van twee onderzoeken:
1. Een bloedonderzoek bij de zwangere vrouw, tussen 9 en 14
weken zwangerschap.
2. Een echo-onderzoek (nekplooimeting), tussen 11 en 14
weken zwangerschap

Heb ik stiekem even gecopieërd hoor :wink: .

Het si nog hetzelfde, test vanmorgen was negatief. Ik word straks teruggebeld door fertiliteitsarts, dus even kijken wat zij zegt. Ik ga maar wel door met utrogestan. het is niet dat het echt veel bloed is, maar er zat wel wat in maandverband, en nu ook weer wat. Heb ook wel wat buikpijn. Dus vrees voor het ergste. Zit wel ff flink id dip hierdoor!

Met jou alles goed Judith? Ben wel heel blij voor je!

Ik denk erover om even te stoppen op het forum…Maar goed, eerst even kijken hoe ik me over een opaar dagen voel.

@babyenschede wrote:

Het si nog hetzelfde, test vanmorgen was negatief. Ik word straks teruggebeld door fertiliteitsarts, dus even kijken wat zij zegt. Ik ga maar wel door met utrogestan. het is niet dat het echt veel bloed is, maar er zat wel wat in maandverband, en nu ook weer wat. Heb ook wel wat buikpijn. Dus vrees voor het ergste. Zit wel ff flink id dip hierdoor!

Met jou alles goed Judith? Ben wel heel blij voor je!

Ik denk erover om even te stoppen op het forum…Maar goed, eerst even kijken hoe ik me over een opaar dagen voel.

Ik ben benieuwd wat de arts zegt…

Moet dit mogelijk kunnen zijn als je met die Utrogestan bezig bent? Sorry ik hier hier weinig verstand van :oops: . Maar ik baal wel heel stevig voor je :hug: .

Stoppen met het forum…

Ja dat heb ik ook even een poosje gedaan. Soms ben je er teveel mee bezig en kan je je verstand moeilijk op nul zetten.

Als je je daar goed bij voelt moet je het zeker niet laten…Al zou ik het wel heel jammer vinden :frowning: :wink: .

@Judith2 wrote:

AliciC; Ben je alweer wat beter? :hug:

Dus over 2 weken naar de arts? Spannend meid!

Hopen dat alles goed is met de zwemmertjes :pray: .

Zou mooi zijn als het goed is met de zwemmers maar we rekenen er niet op. De eerste test was namelijk niet al te best. We gaan er dus vanuit dat het uit zal draaien op IVF of ICSI. We zien het wel over 2 weken, vind het allemaal heel spannend.

Voel me vandaag weer wat beter gelukkig. Hopelijk maandag weer aan het werk…

@Judith Ik heb haar inmiddels gesproken, en zolang het niet echt doorzet moet ik wel doorgaan met de utrogestan t/m maandag en dan disndagochtend opnieuw testen. Dus dat doen we dan maar braaf. ben benieuwd. Maar verwacht er niks meer van.

hoi dames,

even een ego berichtje,

we hebben nieuws uit zwolle yesssssssss!!! ik mag 20 april komen en 30 maart moet mannetje heen om zijn zaad in te leveren…

dus we moeten nog even geduld hebben…

groetjes willie

@Judith2 wrote:

Als je je ei op dag 23 hebt gehad is je luteale fase wel héél kort trouwens met 9 dagen

@Judith2

Wat voor fases heb je allemaal? en wat houdt het in??

X FlowerGirl

Flowergirl, je hebt eigenlijk 2 fases in een cyclus. De fase vóór het ei en de fase ná het ei. Deze fase ná het ei heet luteale fase.

In het ideale geval is heb je na 14 dagen een ei en word je 14 dagen later ongesteld. Of niet natuurlijk… :wink:

Er zijn echter een heleboel dames die hun ei een beetje eerder hebben. Zij hebben dan over het algemeen een kortere cyclus dan 28 dagen. Er zijn ook dames die hun ei wat later hebben, zij hebben dan vaak juist een wat langere cyclus.

Als je je ei gespot hebt, zou je ongeveer 14 dagen later ongesteld moeten worden. In dat geval heb je een luteale fase van 14 dagen. Dat is ideaal. Deze fase mag echter schommelen van 11 tot 16 dagen ongeveer.

Als deze fase echter korter is dan krijgt een eventueel bevrucht eitje niet de kans om zich te nestelen en dan is de kans op zwangerschap klein…

Maar anders vraag je de gyn even om meer uitleg? Zij heeft ervoor geleerd!

@bigsby wrote:

Tierrr van harte gefeliciteerd meid :dance: :dance:

Het is je zo gegunt :-

En ik blijf duimen dat het dit keer allemaal goed mag gaan :pray: :pray:

Lakeisha: ik blijf je gewoon een :hug: geven, ik weet niet hoe je je voelt maar ik ben er voor je :-

Judith: ohhh jij hebt een mooi knipperlichtje gezien :dance: :dance: :dance:

Dank je wel meis! Dat vind ik erg lief van je :-*

Vandaag weer een betere dag gehad…Lekker wezen shoppen :silenced: Uiteraard weer veel te veel gekocht(boeken, douchespul en schoenen) Maar het werkt wel therapeutisch :mrgreen: :lol:

@willie wrote:

we hebben nieuws uit zwolle yesssssssss!!! ik mag 20 april komen en 30 maart moet mannetje heen om zijn zaad in te leveren…

:dance: :dance: :dance: :thumbup: