Tierrr en Jane_S; Leuk dat jullie bij de november mama`s zijn komen snuffelen.
Hopelijk brengen jullie daar ook een beetje leven in de brouwerij :mrgreen:
Hoe is het met je Lakeisha???
Het shoppen is je goed bevallen? Lekker voor je. Je mag jezelf af en toe ook wel eens verwennen hoor .
:inlove: ik lees al mee vanaf t begin, is ook lekker rustig (geweest) om dat bij te houden :mrgreen:
@Judith2 wrote:
Tierrr en Jane_S; Leuk dat jullie bij de november mama`s zijn komen snuffelen.
Hopelijk brengen jullie daar ook een beetje leven in de brouwerij :mrgreen:
Hoe is het met je Lakeisha???
Het shoppen is je goed bevallen? Lekker voor je. Je mag jezelf af en toe ook wel eens verwennen hoor .
Ja het gaat hier de goede kant op, thanks for asking :-*
Ben net wat wezen drinken in de stad met een vriendin van me, en ga vanavond lekker uit eten met mijn mannetje en vrienden…We gaan wokken :drool:
Jammer genoeg is shoppen erg leuk en lekker, maar minder goed voor de portemonee :mrgreen:
hoi meiden,
lakeisha, lekker meid wokken :drool: :drool: hmmmm hahaha en dat shoppen dat doet mij ook altijd zeer in mijn portomonee hahaha… :hug: :hug:
hier is alles rustig wel een beetje steken in mijn zij echt onderin mijn buik… :shock: :shock: kan wel kloppen want normaal een eisprong rond deze tijd maar dan altijd met clomid :think: dus een beetje raar want van mezelf heb ik normaal geen eisprong toch maar klussen met mannetje vanacht voor de zekerheid :inlove: :inlove:
groetjes willie
nou ik ben weer naar de gyn geweest…
ik ben wel ongesteld maar aan de linkerkant zat nog steeds een eitje van 2,5 cm… dus ik mag niet beginnen met clomid… nu moet ik wachten tot ik weer uitmezelf ongesteld wordt… :think: :eh: nou t was allemaal een beetje vaag… ik ga maandag ff me eigen gyn bellen… en me progestron was 5,4???kan dit wel??
x flower
@flowergirl wrote:
ik ben wel ongesteld maar aan de linkerkant zat nog steeds een eitje van 2,5 cm… dus ik mag niet beginnen met clomid… nu moet ik wachten tot ik weer uitmezelf ongesteld wordt… :think: :eh: nou t was allemaal een beetje vaag… ik ga maandag ff me eigen gyn bellen… en me progestron was 5,4???kan dit wel??
x flower
hmmm heb het eingelijk nog nooit meegemaakt, vind het wel raar.
groetjes willie
@flowergirl wrote:
x flower
Oké…?!
Ja apart, dit heb ik nog nooit gehoord.
Je bent dus ongesteld en nu moet je wachten totdat je ongesteld gaat worden :think: ?
Of willen ze na deze menstruatie dat je daarna gaat wachten op je normale menstruatie zonder dat je daarbij met Clomid begint?
Wat betreft dat progesteron daar heb ik helemaal geen verstand van…
@willie wrote:
hoi meiden,
lakeisha, lekker meid wokken :drool: :drool: hmmmm hahaha en dat shoppen dat doet mij ook altijd zeer in mijn portomonee hahaha… :hug: :hug:
hier is alles rustig wel een beetje steken in mijn zij echt onderin mijn buik… :shock: :shock: kan wel kloppen want normaal een eisprong rond deze tijd maar dan altijd met clomid :think: dus een beetje raar want van mezelf heb ik normaal geen eisprong toch maar klussen met mannetje vanacht voor de zekerheid :inlove: :inlove:
groetjes willie
breekt ff in Vooral doen, ik heb om dezelfde reden clomid gehad (geen ei-sprong) en ben toentertijd gestopt en de kinderwens opgegeven. Blijkbaar daarna toch een eisprong gehad, want het resultaat loopt hier al meer dan 3 jaar rond :inlove: breekt uit
@willie wrote:
groetjes willie
Ach ja…Baat het niet dan schaad het niet :mrgreen: :inlove: !
Ja wel apart dat je tóch wat voelt in je buik…Misschien toch???
he dames,
even een ego brichtje,
twan* is deze week vier geworden en mijn achternichtje was bij mijn oma vanmorgen ze zijn even oud, ze vroeg me waarom ik zo verdrietig was op twan* zn verjaardag ze zei, je kan toch gewoon slingers ophangen twan* is nu bij opa en daar vieren ze vast een groot feest :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
zo lief…
heb nog steeds buikpijn onderin mijn buik het voelt gewoon net een eisprong… heb helaas geen ovu testen meer snik…
groetjes willie
Willie, pfff 4 jaar alweer :hug:
Enne gewoon klussen voor de zekerheid
Het zet hier nog steeds niet door…zou met een inlegkruisje een hele dag kunnen doen (doe ik niet…). Maar afwachten maar. Blijft ook allemaal oud bloed. Wat kan dat betekenen?
Hier ook maar even een berichtje.
Het gaat hier niet zo goed…Er is een topic voor mij bij arm om je schouders
Krabje, hier ook nog even een hele dikke :hug:
:kaars:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hey Krabje,
Ik heb net het topic gelezen en schrok enorm van dit bericht!
Nogmaals héél veel sterkte voor nu en de moeilijke tijd die komen gaat.
:hug:
@babyenschede wrote:
Het zet hier nog steeds niet door…zou met een inlegkruisje een hele dag kunnen doen (doe ik niet…). Maar afwachten maar. Blijft ook allemaal oud bloed. Wat kan dat betekenen?
:think: Heb je verder nog contact gehad met het ziekenhuis?
Moet je geen bloed laten prikken of zo?
Oh wat een onzekerheid allemaal meis :hug: . Ik hoop dat je er snel weer een beetje vertrouwen in krijgt en dat je hopelijk ook te weten komt wat dit nou allemaal moet betekenen.
Jeetje Krabje :hug: :hug: :-* :-* :hug:
Krabje, heeel veel sterkte!
@Judith: het is inmiddels in volle glorie bezig, dus op nd volgende maand! maandag eerst echo om te kijken of het leeg is, en dan gaan we verder…ben nu 5 dagen alleen, vriend is met collega’s naar de wintersport…da’s niet zo best voor de lijn tijdens ongesteldheid. Heb hoop recepten geprint voor chocolade cakejes etc…proef koken voor mijn verjaardag.
Krabje, hier ook ff een dikke :hug:
Heel veel sterkte!