@bigsby wrote:
Hey ik had nog niet gezien dat jij bevallen bent Jane :dance: :dance: van harte gefeliciteerd meid :dance: :dance:
Ja ik hoop ook zo dat ik een van de volgende ben alleen zal dat deze maand vast niet lukken aangezien we het op de natuurlijke manier moeten doen…
:inlove: bedankt, klopt :inlove:
he meid wat balen zeg
het duurt allemaal al zo lang!! :hug: :-*
chimpie
28 november 2010 om 14:24
En ik vond het bij ons al lang duren :oops: en wij hebben na precies 2 jaar een kindje in huis :oops:
dus kan me helemaal voorstellen dat jullie geduld super erg op de proef wordt gesteld :hug: :-
ja hier gaat het heel goed. We genieten met volle teugen van ons nieuw gezinnetje en kleine mannetje :inlove:
Cariska geen ervaring met dipsticks, maar spannend, ik duim voor je :-
chimpie
28 november 2010 om 15:32
wat een knapperd Jane :inlove: :inlove: Heb ff gespiekt :mrgreen:
@bigsby wrote:
wat een knapperd Jane :inlove: :inlove: Heb ff gespiekt :mrgreen:
:inlove: :inlove: bedankt :inlove: :inlove:
uiteraard ben ik 't helemaal met je eens :inlove: :mrgreen:
't is ook echt een lieverdje :inlove:
kate
28 november 2010 om 19:32
Whaaaaaaaa Jannigje en Alicia gefeliciteerd meiden, oh geweldig, ben er ontroerd van :oops: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Och lieve meiden, eindelijk ook voor jullie een positieve test!
Van harte, en wat een prachtige afsluiting van 2010!!!
Voor Tierr trouwens ook, zij is bevallen gisteren van een zoon!
Tierr, ook hier: gefeliciteerd!
@Marieke_5000 wrote:
Whaaaaaaaa Jannigje en Alicia gefeliciteerd meiden, oh geweldig, ben er ontroerd van :oops: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Bij jannigje is het waarschijnlijk niet goed
:hug: :hug: :hug:
chimpie
1 december 2010 om 18:39
Tierr, van harte gefeliciteerd :dance: :dance:
Ik kreeg hier geen meldingen meer van dus kwam zelf even kijken
Bedankt voor de felicitaties. Ben er helemaal mee in de wolken al is er ook wel de angst dat het nog mis gaat. Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten.
Helaas is het bij Jannigje inderdaad niet goed gegaan. Ik las net dat ze vandaag bij de gyn gezien hebben dat haar baarmoederslijmvlies weer dun was en haar hcg was gedaald. Vind het zo erg voor haar…
Marieke, Jane en Tierr, ontzettend gefeliciteerd met jullie pasgeboren kindjes! :inlove: :inlove: :inlove: Geniet er maar volop van (zal zeker wel lukken )
Ah nee…
Jannigje, wat ontzettend! :hug: :hug: :hug:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: :lol:
WHAAAAAAAAAAA CHELLEKE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:
Meid van harte gefeliciteerd!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :-*
Dank je wel :-* :-* :lol:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!1
IK ZIT HIER HELEMAAL IN SHOCK!!!
CHEL!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ben zooooo blij voor jullie!!! wat leuk!!!
*ppfff ff bijkomen hoor :mrgreen: *
:-* :-* :-* :lol: :lol: :lol:
was je zelf ook niet een beetje erg in shock toen dat 2e streepje kwam?? las al dat je het gevoel had dat je ongi eraan zat te komen :mrgreen: …muts!