Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

Jannigje, alles prima hoor. Meisje ook, groeit als kool en babbelt er lekker op los (nog niet alles is verstaanbaar, maar het begint te komen) :mrgreen:. De eerste stapjes zullen niet lang meer op zich laten wachten denk ik.

Maar hoe is het nu met je? Nog altijd in je wachtweken of ga je morgen testen? Hoop het zo voor je meid!

Marieke, ook hier: GEFELICITEERD met Wessel!!! :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove:

Faye, gefeliciteerd met je positieve test!

Bigs, al meer duidelijkheid hoe het kan?

@Faye81 wrote:

Ik ga verhuizen dames! :slight_smile:

Vanavond eindelijk een positieve test met CB: zwanger 3+ !!

Dus ik verhuis naar de juli mama’s!!

Ik meld me hier na lange tijd ook weer 's…

We hebben gisteren positief getest! :inlove:

In oktober begonnen met onze eerste ICSI behandeling en in 1 keer raak! :smiley:

Mag dus eindelijk ook naar het maandentopic. Als alles goed gaat word ik een augustus-mama :inlove:

Ooh, wat goed Alicia!! Van harte gefeliciteerd!! :dance: :-*

En Faye81 natuurlijk ook nog gefeliciteerd! :slight_smile:

Hier is het wachten niet op een positieve test, maar op de baby, haha!

@AliciaC wrote:

Ik meld me hier na lange tijd ook weer 's…

We hebben gisteren positief getest! :inlove:

In oktober begonnen met onze eerste ICSI behandeling en in 1 keer raak! :smiley:

Mag dus eindelijk ook naar het maandentopic. Als alles goed gaat word ik een augustus-mama :inlove:

:dance: :dance: :dance:

Hier ook een positieve test, maar dan een ovulatietest :lol:

Dat word ook duidelijk bevestigd door de echo :slight_smile:

Vandaag bij de gyn geweest. Mijn baarmoeder zag er goed uit, mooie bmwand en links zat een flinke blaas van 2 cm, die dus op knappen staat :smiley: Ik had ook niet anders verwacht, vandaag was mijn test ook positief. Donderdag bloedprikken ivm de hormonen, 7 dec potje inleveren en 13 dec terug naar de gyn en dan de uitslag van alles. Ben benieuwd.

Alicia eindelijk…wat super zeg, gefeliciteerd!!!

Ik meld me ook weer.

Ik heb net als Alicia positief getest na mijn eerste ICSI poging :dance: :dance: :dance:

Ook ik word een augustus mama :inlove: :inlove: :inlove:

Jeeeeee Jannigje, wat goed zeg!! Dit is wel een super maand ineens!! :dance: :-*

Wauw…Jannigje wat GEWELDIG :inlove:

@Jannigje wrote:

Ik meld me ook weer.

Ik heb net als Alicia positief getest na mijn eerste ICSI poging :dance: :dance: :dance:

Ook ik word een augustus mama :inlove: :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance:

Het heeft lang geduurt maar langzamerhand raakt de oude garde ook eindelijk zwanger.

Van harte gefeliciteerd Alicia en Jannigje :dance: :dance:

Chelleke, nou nog een andere positieve test :wink:

mee eens!! :thumbup:

Ja haha als dat zou kunnen :inlove: :pray:

Voor jou ook bigsby :pray:

Jannigje en Alicia van harte met jullie positieve test!!!

Geweldig dat jullie lange wachten dan toch eindelijk beloond gaat worden :wink: .

Geniet van jullie langverwachte zwangerschap!

Ik duim nog steeds voor de rest van wie het geduld nog steeds op de proef gesteld wordt… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .

Ik kan niets anders zeggen dan sterkte en succes, ik hoop dat jullie wens zeer binnenkort eens werkelijkheid gaat worden :-* :-* :-* :-* .

Chel, pff eerst moet ik deze nutteloze ronde nog door zien te komen :?

Judith, hey hoe gaat het met jullie?

oh woooow jannigje en alicia, eindelijk!!! GEFELICITEEERRDD :dance: :dance: oh meiden heb kippenvel over mijn hele lichaam, wat super dat jullie beiden nu eindelijk zwanger zijn :dance: :dance: :inlove: :inlove: :-

hele fijne en goede en gezonde zwangerschap gewenst!! :-

Bigsby nu jij nog meid :pray: :-*

ik mag ook bijna weer testen, pfff vind het zo spannend/eng!

Heb nog 2 dipstick testen liggen … zijn jullie hiermee trouwens bekend? indrooglijnen enzo, komen die hier vaak bij voor???

Hey ik had nog niet gezien dat jij bevallen bent Jane :dance: :dance: van harte gefeliciteerd meid :dance: :dance:

Ja ik hoop ook zo dat ik een van de volgende ben :cry: alleen zal dat deze maand vast niet lukken aangezien we het op de natuurlijke manier moeten doen…

bigsy :hug: :hug: