Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

Beetje laat maar, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag :mrgreen:

Ben ff niet veel online omdat onze internet er al een paar dagen uitligt, af en toe reageer ik ergens met mijn telefoon (kan alleen als ik buiten de deur ben) :wink:

Geeft helemaal niks, dank je wel :-*

Hoi meiden.

Zal ook eens wat van me laten horen.

Ik heb afgelopen zondag een terugplaatsing gehad. Ik zit dus in mijn wachtweken.

Ik zou eventueel als ik niet kan wachten woensdag een bloedtest laten doen en anders mag ik volgend weekend testen :pray:

Ooh Jannigje, wat superspannend! Ik ga voor je duimen hoor, je wacht al zo lang! :pray:

Dank je wel :-*

Hoe gaat het ermee? en met je meisje?

Ohhh Jannigje wat spannend meis, ik ga zo ontzettend hard voor je duimen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Jannigje wrote:

Hoi meiden.

Zal ook eens wat van me laten horen.

Ik heb afgelopen zondag een terugplaatsing gehad. Ik zit dus in mijn wachtweken.

Ik zou eventueel als ik niet kan wachten woensdag een bloedtest laten doen en anders mag ik volgend weekend testen :pray:

:pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray:

Jee Jannigje, wat spannend meid… ik duim heel hard voor je!! :-*

aaaa jannigje meid wat spannend!~!!

:pray: :pray: :pray: :pray:

Spannend Jannigje, nog een weekje wachten :pray: :pray:

Het ziet er naar uit dat ik ongesteld ga worden :o op dag 17 :shock:

Hoe kan dat? is dat normaal na een overstimulatie?

Ik hoop dat het goed doorzet, kan ik dinsdag komen voor een uitgangsecho :mrgreen: Of werkt dat niet zo??

Goedemiddag dames, ik zal me even voorstellen. Ik ben Faye, 29 jaar. Wij zijn niet bezig zwanger te worden, maar ben inmiddels al zeer ruim overtijd, mocht het zo zijn is het heel welkom!

Mijn cyclus is altijd regelmatig; 28 dagen. Alleen nu zou ik al bijna voor de 2e keer voor mijn NOD staan. Ik heb al 2x getest, maar de testen wijzen negatief uit…

Welkom en :pray: :pray: :pray:

Welkom, maarre heb je al naar de HA gebeld? misschien een bloedtest laten doen?

Ik bloed nog vrolijk door :mrgreen: wat kun je daar blij mee zijn hihihih

Ik heb vandaag gebeld en ik kan morgen voor een uitgangsecho komen, hopelijk kan ik dan gelijk weer met de puregon beginnen :pray: :pray:

Heel grappig, is de inseminatie afgeblazen wordt ik gelijk ongesteld :lol: :lol: ik zit nu pas op dag 18 :mrgreen:

Nopez nog geen HA gebeld…

Volgens mij komt het vrij regelmatig voor dat je gewoon eens een maandje overslaat. En aangezien de testen nog steeds negatief aangeven, ga ik er voor nu vanuit dat er niks aan de hand is.

Morgen zou ik weer ongi moeten worden, dus we wachten af! Als deze ook overslaat trek ik wel aan de bel.

Nog geen menstruatie vandaag… D*mn! Dat zou de tweede maand zijn dat ik oversla. Nog nooit gehad!!

Waarom blijven de testen dan na 28 dagen overtijd nog steeds negatief??

geen eisprong gehad?

word ook wel eens overgeslagen helaas :roll:

Wel raar Faye :think:

Maar geen idee of het normaal is, ik heb nog nooit een ronde geen menstruatie gehad.

Ik ga verhuizen dames! :slight_smile:

Vanavond eindelijk een positieve test met CB: zwanger 3+ !!

Dus ik verhuis naar de juli mama’s!!

@Faye81 wrote:

Ik ga verhuizen dames! :slight_smile:

Vanavond eindelijk een positieve test met CB: zwanger 3+ !!

Dus ik verhuis naar de juli mama’s!!

nouja!! waar komt die in ene vandaan zo out of the blue? :shock: :inlove: