Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

Nou we twijfelde zo erg. Ik had dingen (of juist niet) van dat kan bij een zwangerschap horen of ongi. Mijn weegschaal qua gevoel was zo aan het schommelen. Rob die vond mij zo anders als anders voor een ongi.

Toen er niks in mijn tampon zat met zwemmen kreeg ik weer hoop.

En ik deed net die eerste test en het 2e streepje kwam meteen, maar zag dat de test over datum was. Dus had ik die clear bleu laten pakken door Rob. Nouja die is nog wel goed en daar staat dus zwanger. Ik hebnu keelpijn van het gillen. Rob moest huilen. En ik shake nog steeds van ongeloof. De 16e moeten we naar de gyn voor de uitslagen van ons, nou er is niks mis met Rob zijn zaad :mrgreen:

:o :lol: :mrgreen: Gefeliciteerd Chelleke en hub!!

hihi, arme buren!!!

a gosh, arme rob…geef hem maar een dikke knuf! :-*

en vandaag lekker vieren? of issie de hele dag weg?

Dank je wel :-*

We lopen aardig samen op :mrgreen:

Ik zou nu 4 weken en 1 dag moeten zijn :inlove:

@sweatest7 wrote:

hihi, arme buren!!!

a gosh, arme rob…geef hem maar een dikke knuf! :-*

en vandaag lekker vieren? of issie de hele dag weg?

Hij heeft de avonddienst maar we gaan zo wel naar opa’s en oma’s

we kunnen het toch niet voor ons houden :mrgreen:

oooh die gaan HUILEN!!! :lol:

geniet er maar lekker van, jullie hebben het zóóóóó verdiend!!! :inlove:

*doet hier ook een vreugdedansje :mrgreen: *

@Chelleke wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: :lol:

Heb je verhalen steeds meegelezen…dit is gewoon super! Meid gefeliciteerd en laat de hele wereld maar lekker meegenieten met jullie blijdschap! :lol: :lol: :dance: :dance:

Oooh die kunnen ook wel heerlijk nieuws hebben hoor! De mooiste kadootjes komen toch nog bijna onverwacht en dit is een heul toffe! Geniet ervan! En wie weet bevallen we wel tegelijk hahaha.

@Chelleke wrote:

Whhhhhaaaaaaaaaaa echt meid. Wauw ik krijg hier gewoon kippenvel!!! Oh echt wat vind ik dit geweldig voor jullie! Het is jullie zo gegund meid. Ben je altijd stilletjes blijven volgen. Echt Angel ik ben echt blij voor jullie. Van harte meid! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

Wat zijn jullie toch een lieverds :inlove: :-* :-

Dank jullie wel :-

whaaa geweldig meid!!! Eindelijk!!! :-*

Chelleke! Gefeliciteerd meid! Geniet er maar goed van en ik zie je snel bij de augustus mama’s :wink: :inlove: :lol:

Wat super Chelleke, gefelciteerd meid :lol: :lol: :lol:

Dank je wel :-* :-*

Van mij ook een dikke proficiat!!! Eindelijk he! Heerlijk gaan genieten nu hoor!

@Chelleke wrote:

breek in

JOEHOE :lol: GEFELICITEERD CHELLEKE!!!

Dank jullie wel :-* :lol: :mrgreen:

Ik durf nog niet zo goed te genieten :shifty:

Ik krijg ineens allemaal twijfels over me heen of ik het allemaal wel kan :shifty: :oops:

Maar eeeh als mijn rare nichtje het kan (echt geloof me) dan is het voor mij een plak cake :mrgreen:

Nu moet die buikpijn nog even weg, maar dat had ik met Damian ook.

Zal wel blij zijn als we die 12 wkn weer voorbij zijn :pray: Al zegt dat tegenwoordig ook niet altijd zo veel :hug:

Maar ik moet echt van gaan genieten, dit is toch echt mijn laatste zwangerschap

die 12 weken blijven geloof ik voor iedereen moeilijk… :hug:

had ik ook erg last van…ook het gevoel dat je nu MOET genieten omdat het de laatste is…heb ik ook…maar daardoor gaat het soms juist niet. altans hier…

gewoon rustig aan, en echt, je kan het…moet je kijken wat een kanjertje je thuis al hebt…als jullie 2e al half zo leuk gaat worden… :inlove: :inlove: :inlove:

:-*

:lol: :lol: :lol:Angel ben zooo blij voor jullie :lol: :lol: :lol: :lol: