Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

@AliciaC wrote:

Ik denk dat ik hier wat minder zal komen de komende tijd. Aangezien we nu toch voor IVF gaan zal er toch nog niets te testen zijn. Vind het wel heel gezellig hier en het is altijd leuk om met iedereen mee te lezen, maar denk dat ik even mij aandacht ga verleggen naar de topics over IVF.

Hopelijk ben ik hier wel snel weer terug als ik kan gaan testen na een terugplaatsing… :smiley: :pray:
Daar ben ik onbewust denk ik ook mee bezig.

Merk dat ik hier steeds minder kom. En das idd niet omdat ik het niet gzellig vind maar omdat de “spanning” er nu niet elke maand meer is. Weet toch dat het zo niet lukt :shifty:

En idd als er voor mij weer te testen valt dan kom ik vanzelf weer terug :mrgreen:

Dat is toch prima, meiden?

Wij blijven hier ondertussen heel hard voor jullie duimen en hopen dat we snel goed nieuws van jullie horen! Maar nóg leuker vinden we het als jullie gewoon gezellig mee blijven kletsen, al is het wat minder frequent… :-*

@Krabje wrote:

Jaaaaaaaaaaaaa we mogen door met IUI :dance: :dance: :dance: :dance:
Wauwww gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: En nu hopen dat het gelijk raak is :pray:

Marieke: hoe is het met jou?? N.athali word 4 in juni toch? Is ze al bezig met wennen op de basisschool?Of hoe gaat dat bij jullie??

111: hoe is het met jou mooie meid??En met jou?

Bigsby: Hoe is het met jou?? Ik hoop ook zo voor jou dat het bij jou snel raak is :pray:

Hier gaat alles wel goed. Merk wel dat ik even toe ben aan vakantie. Gelukkig hoef ik alleen deze en volgende week nog te werken en dan ben ik 10 dagen vrij. Waarvan we lekker 4 dagen weg gaan.

Ik ben ook blij als het 3 mei is. Het brengt toch wel iets spanning mee merk ik.

Met Stein gaat alles goed. Die vind het nog steeds heel erg leuk op school. ook zijn gezondheid gaat nu gelukkig goed

:-*

@111 wrote:

Dat is toch prima, meiden?

Wij blijven hier ondertussen heel hard voor jullie duimen en hopen dat we snel goed nieuws van jullie horen! Maar nóg leuker vinden we het als jullie gewoon gezellig mee blijven kletsen, al is het wat minder frequent… :-

Jannigje, ik snap goed dat je vind dat je hier niks meer te zoeken hebt, maar ik zou het toch jammer vinden als je helemaal weg zou blijven :cry:

We schrijven hier tenslotte al zolang samen :cry:

Hier gaat alles goed hoor! we wachten gewoon weer af :roll: :wink:

Ik hoop ook dat het deze maand gelijk raak is hihihi al zouden ze dat op mijn nieuwe werk niet zo leuk vinden denk ik :think:

Fijn dat met Stein nu alles goed gaat, hopelijk blijft dat zo :pray:

Ik hoop zo dat het voor Jannigje en Alicia ook snel raak is :pray: :pray:

Ik blijf ook niet helemaal weg hoor. Ik ben veel te KOK verslaafd om helemaal weg te blijven.

En net wat je zegt. Wij schrijven al zo lang samen en ook in dit topic dat ik hier in ieder geval wel updates enzo ga doen. Als jullie dat tenminste goed vinden…

Ik kom hier gewoon buurten wanneer ik er zin in heb en ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.

Tuurlijk mag je komen buurten wanneer je wilt :-*

[quote="Jannigje111: hoe is het met jou mooie meid??En met jou?[/quote]

Met onze knapperd gaat het super. Lekker aan de babbel, kwijl en aan het ontdekken. Ze probeert nu te gaan zitten, eigenwijs ding! :mrgreen: Heb er een paar mooie foto’s van kunnen maken, maar die heb ik nog niet op de computer staan. Gaan zeker volgen natuurlijk!

En met mezelf gaat het niet heel lekker op het moment, maar hopelijk komt daar snel verandering in. Ik doe er in ieder geval zoveel mogelijk aan om 't weer beter te krijgen :mrgreen:

111: dikke knuffel voor jou. Als je erover wilt praten wet je ons te vinden toch? :hug: :-*

111, dikke :hug: voor jou.

Hoe gaat het nu met je?

@AliciaC wrote:

Mim, leuk jou hier ook weer even te zien. Alles goed met jou en je kleine meid?

Met ons gaat het super! Kleine meid groeit lekker, nog helemaal op borstvoeding en ook op het kinderdagverblijf gaat het prima. Ze slaapt nog steeds als een roos en is overdag meestal erg opgewekt dus wat wil je nog meer?!

Jullie gaan met de behandeling beginnen? Spannend!! Ik ga heel hard :pray: dat het snel raak is!!!

Nog bedankt voor de felicitaties meiden :-* :-* :-*

Gisteren zijn we voor het laatst bij de gyn geweest, ik mag nu terug naar de vk. Ben ook 5 dagen vooruit gezet dus het moet nu gewoon goed gaan!!

Mijn vertrouwen groeit in ieder geval met de dag.

Dees wat is je meisje al gegroeid zeg :shock: :inlove: :inlove:

Wat sneu dat ze zo ziek is geweest :hug:

Wat fijn Marieke!! :thumbup: :dance:

Hier ook goed nieuws! Gisteren bij de gyn geweest voor controle en alles ziet er goed uit. De groei is goed en het vruchtwater ook. Als ze bij deze termijn bij Roos* een echo hadden gemaakt, dan was daarop al wel te zien geweest dat het niet goed ging. Dus dat stemt hoopvol! :dance: :pray:

En… we krijgen weer een meisje!

Ik ben zo opgelucht!

Las hier wat minder nieuws… Jannigje en Alicia, wat vervelend dat het er niet goed uitziet. Weten jullie al wanneer jullie met de mmm beginnen? Ik hoop dat dat snel resultaat mag opleveren :pray:

En voor de andere dames: ook veel succes! :pray:

Noor wat een opluchting dat alles er goed uit ziet zeg :dance:

En weer een meisje, een klein zusje dus voor Roos* :inlove:

Gefeliciteerd!!! :-*

Fijn nieuws meiden :dance: :inlove:

Wij hebben bericht gehad van het ziekenhuis. We mogen op 1 juni komen voor de intake. Hub heeft inmiddels weer bloed af laten nemen voor de DNA test en nog een andere test. Dan hebben we die testen gedaan voor de intake, want ik geloof dat het drie maanden duurt voordat ze de resultaten daarvan hebben ofzo… Dus in ieder geval nog 3 maanden voordat we echt met de behandeling mogen beginnen. En we moeten nog wat meer tests doen hoor, voor HIV en hepatitus en of ik de antistof voor rode hond heb, anders moet ik ingeent worden en dan moeten we nog een keer 3 maanden wachten :think: hopelijk zijn alle tests dus goed en mogen we gewoon over 3 maanden beginnen. Dat zou dus rond 20 juli zijn. Pfff wat is dat nog lang wachten! Maarja, ALS we maar verder kunnen met ICSI, want als 1 van die testen niet goed is kan dat dus alsnog niet doorgaan, en dat is waar ik nu het meest bang voor ben.

Ik hou jullie op de hoogte :slight_smile:

Noor: wat leuk…een meissie :inlove:

Ik moet 3 mei naar de gyn voor een gesprek en verdere bespreking en behandelplan. Ik zie het wel wanneer we mogen beginnen

Marieke: :dance: :dance: :dance:

Marieke, oh lekker 5 dagen erbij optellen, en fijn dat alles goed gaat :thumbup:

Ik gun het je ook zo meid :-*

Noor, ohhhh nog een meisje :inlove: fijn dat alles goed gaat :thumbup:

Alicia, ik hoop zo dat alle uitslagen goed zijn :pray: :pray:

Wel jammer dat het 3 maanden duurt voordat jullie de uitslag hebben :roll:

Jannigje, spannend! 3 mei is al bijna!

Dat is de dag dat ik met mijn nieuwe baan begin hihihi

Ik zit nog steeds op de wachtbank :shifty: ik heb wel een hele opgezette buik! hij ziet eruit of ik 5 maanden zwanger ben :shock: Maar ik denk niet dat ik zwanger kan zijn nu, ik had mijn HSG inderzoek op dag 11 en dag 14 heb ik normaal mijn ei. Maar we wachten af :roll:

Bigsby :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :-* :-* :-*

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: