Tier en Jane, jullie ook zwanger, gefeliciteerd!!!
Geweldig, jullie zijn zeker met zijn 3-en in dezelfde maand uitgerekend of niet??
Bedankt! Ja, gezellig he?
Hoe gaat ie met jou? :-*
Ja, met mij gaat het heel goed!!
(nou, ja… behalve dan dat ik op dit tijdstip niet kan slapen van de kramp in mijn buik, net ongesteld geworden…)
Ik ben alweer 2,5 maand aan het werk, begonnen met een nieuwe baan, 4 dagen per week, en doe daarnaast nog een cursus voor het werk, dus het is best druk allemaal maar het is goed vol te houden!
Met Minke gaat het eindelijk ook allemaal goed, ze is veel ziek geweest en 2x in het ziekenhuis opgenomen geweest. Minke was een huilbaby, toen ze op een dag 23 uur aan een stuk doorhuilde is ze opgenomen en bleek dat ze een verborgen reflux had (maagzuur omhoog en weer inslikken, dus verbrande slokdarm), met medicijnen is het toen steeds beter gegaan, Ze heeft een heupdysplasie en dus een spreidbroekje en 2 weken geleden is ze bijna uitgedroog opgenomen en 8 dagen in het ziekenhuis verbleven met het rotavirus en de waterpokken erbij…
Door haar vele ziekzijn is ze steeds flink afgevallen, maar nu is ze eindelijk bezig met een groeispurt!! Ze is nu 6 maanden en weegt 6,5 kilo en is 65 cm lang. Ze slaapt lekker van 19.00-7.00 en is een vrolijk en nieuwsgierig meisje. Ik ben helemaal verliefd op d’r!!! :inlove:
Zo, alweer aan het werk… en nog wel 4 dagen in de week plús een cursus… poeh, respect hoor… Hoe hebben jullie het geregeld met opvang? Zal met dat vele ziekzijn ook niet makkelijk zijn geweest…?
Wat naar joh van al die problemen… zo sneu altijd voor zo’n klein ding…
Maar gelukkig groeit ze nu goed, slaapt ze lief door en geniet je zo te horen érg van haar! :thumbup:
@Dees75 wrote:
Tier en Jane, jullie ook zwanger, gefeliciteerd!!!
Geweldig, jullie zijn zeker met zijn 3-en in dezelfde maand uitgerekend of niet??
Wat lief :inlove: bedankt! :-
Jup met zijn 3tjes erg leuk :inlove:
wat sneu zeg dat het niet zo goed ging de afgelopen weken met Minke, fijn dat het nu de goede kant op gaat :hug: :-
Kom je haar snel showen? :inlove: :inlove:
Tuurlijk wil ik showen, deze foto is van gisteren.
Links Minke en rechts Sofie van Janneke :inlove:
:inlove: :inlove:
Ahhh wat is ze groot geworden alweer :inlove:
Mooi meissie :inlove: :-*
Alicia wat een ontzettend rot nieuw hebben jullie gekregen :hug: .
Hetzelfde dus als Jannigje…Het zit jullie niet mee meiden! :-
Willie ik hoop dat het door gaat zetten die menstruatie, dit is ook niets natuurlijk!
Hier weinig te melden eigenlijk…
Nog steeds erg druk op mijn werk en ik ben de afgelopen week een beetje grieperig geweest.
Ik had dus niet heel veel energie om op KoK te komen en te reageren…sorry .
Morgen heb ik lekker een vrije dag dus kan ik lekker rustig aan doen. Nog een beetje uitzieken en er dan weer tegenaan op mijn werk(we krijgen een nieuw computerprogramma hier dus dat wordt lachen :? ).
Fijne zondag iedereen! :-
Jaaaaaaaaaaaaa we mogen door met IUI :dance: :dance: :dance: :dance:
Oooh super Krabje… nou, nu maar hopen dat het dan ook snel tot een wondertje gaat leiden! Gewoon de komende ronde weer beginnen? :-*
@Krabje wrote:
:dance: :dance: :dance:
@Tierrr wrote:
Oooh super Krabje… nou, nu maar hopen dat het dan ook snel tot een wondertje gaat leiden! Gewoon de komende ronde weer beginnen? :-*
Nee nog niet. Wil eerst het verlies van mijn schoonzusje nog even laten bezinken. Begin mei heb ik nog een afspraak staan voor een CT scan. Als dat achter de rug is en ik het dan emotioneel aankan wordt het ws half mei .
Verstandig hoor! Want het is toch allemaal niet niks… en ach, je hebt nu iig wel weer iets om naartoe te leven… in mei weer beginnen! :hug:
Ja en gek genoeg heb ik daar nu ook wel weer zin in.
Tis echt weer een enorm lichtpunt in mijn leven nu…
super krabje dat je nu met iui mag beginen nu hopen op zn klein wondertje…
dikke knuff willie
super gefeliciteerd krabje!!
@Krabje wrote:
Wat fijn krabje :inlove: gefeliciteerd :-*
Dees, jeetje wat heb je weer een hoop mee gemaakt :hug:
Hopelijk gaat het nu alleen nog maar beter met je kleine meid :-*
Super krabje :dance: :dance:
Krabje wat een goed nieuws!
Dees, wat hebben jullie allemaal meegemaakt met jullie kleine meid. En wat is het een schatje! :inlove:
Marieke, fijn dat jullie al een goed echo hebben gehad. Heb je er wel vertrouwen in of ben je nog erg bang dat het mis zal gaan?
Mim, leuk jou hier ook weer even te zien. Alles goed met jou en je kleine meid?
Ik denk dat ik hier wat minder zal komen de komende tijd. Aangezien we nu toch voor IVF gaan zal er toch nog niets te testen zijn. Vind het wel heel gezellig hier en het is altijd leuk om met iedereen mee te lezen, maar denk dat ik even mij aandacht ga verleggen naar de topics over IVF.
Hopelijk ben ik hier wel snel weer terug als ik kan gaan testen na een terugplaatsing…