Stom he, merk nu wel dat ik stiekem toch weer de mmm in wil om mijn aandacht te verleggen. Ik weet dat ik mijn lieve schoonzusje hier niet mee terugkrijg…pffff ik mis haar echt
Is toch logisch dat je haar mist :hug: :-*
Ik ben benieuwd wat ze maandag bij jou gaan beslissen. Ik zal aan je denken maandag.
Ik merk dat ik blij ben dat ik een maandje rust heb en 3 mei pas verderga (al is het alleen voor gesprek)
Zkh in Enschede beslist of het zaad goed genoeg is om mee door te kunnen voor IUI. Maar volgens de gyn waren we echt een randgeval…
Tja en als we maandag horen dat we verder moeten met IVF heb ik liever dat ik het nu weet en op de wachtlijst wordt geplaatst. Des te eerder het half jaar voorbij is…
Ik merk dat ik blij ben dat ik een maandje rust heb en 3 mei pas verderga (al is het alleen voor gesprek)
Maar die rust doet heel veel in je hoofd en in je lijf.
Toen de gyn mij in 2007 vertelde dat de kans dat ik op een natuurlijke manier zwanger zou worden heel erg klein was, toen werd ik ineens heel regelmatig ongi. Net alsof ik toen alles los kon laten…
Dus soms een maand rust kan heel veel goed doen voor jezelf.
Maar die rust doet heel veel in je hoofd en in je lijf.
Toen de gyn mij in 2007 vertelde dat de kans dat ik op een natuurlijke manier zwanger zou worden heel erg klein was, toen werd ik ineens heel regelmatig ongi. Net alsof ik toen alles los kon laten…
Dus soms een maand rust kan heel veel goed doen voor jezelf.
Dikke :hug:
En bij mij juist andersom. Kreeg donderdag te horen dat ik niet zo zwanger kan raken (heeeeeeeeele kleine kans dan maar dat zou een wonder zijn). Vrijdag moest ik eigenlijk ongesteld worden, maar dat ben ik vandaag pas geworden. En normaal ben ik altijd precies op dag 28
maar goed kan ook langer… ik ben deze maand even zonder clomid… omdat ik nog een ei had zitten… bevalt me best zo… ff rust… ff geen hormonen door je lijf heen te gieren…
ik had dinsdag beetje bruin slijnm… en gisteren wat kleine krampjes en gevoelige rug… en wat vers bloed… weinig maar het was er wel… wat zou dit toch betekene?? ach wat het is… is het… we zien het vanzelf wel…
Ik kom hier zomaar weer eens even kijken en wat zie ik:
MARIEKE, WAUW!!! Gefeliciteerd en wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad!! Ik hoop dat alles dit keer meezit en je een geweldige zwangerschap zult hebben en straks een brusje mag verwelkomen voor Naatje!!