Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

@Krabje wrote:

Stom he, merk nu wel dat ik stiekem toch weer de mmm in wil om mijn aandacht te verleggen. Ik weet dat ik mijn lieve schoonzusje hier niet mee terugkrijg…pffff ik mis haar echt :cry:
Is toch logisch dat je haar mist :hug: :-*

Ik ben benieuwd wat ze maandag bij jou gaan beslissen. Ik zal aan je denken maandag.

Ik merk dat ik blij ben dat ik een maandje rust heb en 3 mei pas verderga (al is het alleen voor gesprek)

Zkh in Enschede beslist of het zaad goed genoeg is om mee door te kunnen voor IUI. Maar volgens de gyn waren we echt een randgeval…

Tja en als we maandag horen dat we verder moeten met IVF heb ik liever dat ik het nu weet en op de wachtlijst wordt geplaatst. Des te eerder het half jaar voorbij is…

@Jannigje wrote:

Ik merk dat ik blij ben dat ik een maandje rust heb en 3 mei pas verderga (al is het alleen voor gesprek)

Maar die rust doet heel veel in je hoofd en in je lijf.

Toen de gyn mij in 2007 vertelde dat de kans dat ik op een natuurlijke manier zwanger zou worden heel erg klein was, toen werd ik ineens heel regelmatig ongi. Net alsof ik toen alles los kon laten…

Dus soms een maand rust kan heel veel goed doen voor jezelf.

Dikke :hug:

@Krabje wrote:

@Jannigje wrote:

Maar die rust doet heel veel in je hoofd en in je lijf.

Toen de gyn mij in 2007 vertelde dat de kans dat ik op een natuurlijke manier zwanger zou worden heel erg klein was, toen werd ik ineens heel regelmatig ongi. Net alsof ik toen alles los kon laten…

Dus soms een maand rust kan heel veel goed doen voor jezelf.

Dikke :hug:
En bij mij juist andersom. Kreeg donderdag te horen dat ik niet zo zwanger kan raken (heeeeeeeeele kleine kans dan maar dat zou een wonder zijn). Vrijdag moest ik eigenlijk ongesteld worden, maar dat ben ik vandaag pas geworden. En normaal ben ik altijd precies op dag 28

Misschien onbewust toch ongi tegen gehouden vorige week door stress omdat je naar de gyn moest.

Maar balen dat je toch weer ongi bent geworden.

Hoe is het met Lenie? Knapt ze alweer wat op?

Denk dat het tegengehouden is door toch wel onbewuste stress.

Lenie is nog steeds ziek. Knapt geloof ik wel iets op, maar voeld zich nog beroerd (heb haar vandaag nog niet echt gesproken)

Als je haar spreekt wens haar maar beterschap. Hoop dat ze gauw opknapt en ook snel weer doorkan met IUI.

Ik duik mijn bedje in. Tot morgen! :-*

Dikke knuffel meide :hug: :hug:

Lieve meiden, een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

Vind het zo sneu voor jullie, het wil maar niet lukken en al die slechte berichten erbij… Ik hoop dat het toch nog voor jullie is weggelegd dit jaar!

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft :hug: :hug:

Sorry ik heb ff niet de moed en energie om uitgebreid te reageren

Ik ben nu echt helemaal gesloopt, het onderzoek viel me zwaar.

Het deed zo’n pijn, en ik was heel misselijk en duizelig na die tijd.

1 eileider was goed en de ander ging de vloeistof minder goed doorheen, ze moesten ff flink druk zetten.

Nu voel ik me nog steeds niet lekker en heb gewoon ff geen fut meer!

Monique ik duim zo ontzettend hard voor je, het MOET nu gewoon gaan lukken!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

bigsby :hug: :hug: :hug: :-*

Jannigje voor jou nog even een dikke knuffel, wat een tegenslag meis :hug: :hug: :hug: :hug:

@Marieke_5000 wrote:

Jannigje voor jou nog even een dikke knuffel, wat een tegenslag meis :hug: :hug: :hug: :hug:
dank je wel meis :-* :-* :-*

Ennuh…die banner staat geweldig zo onder je naam :inlove: :inlove: :inlove:

Dankjewel :-* :-*

Hopelijk mag hij nog een maand of 7 blijven staan.

Ik begin wel met de dag misselijker te worden, goed teken toch?

Maar wel een hele stap hoor om die banner aan te maken :oops:

Marieke, gefeliciteerd!!! Meid, ik hoop dat het dit keer helemaal goed gaat :pray: :pray: :pray:

Mim dankjewel meis :-* we hebben in ieder geval al 1 goede echo gehad dus het begin is er.

ik meld mij hier ook maar weer even…

mijn NOD is de 14e als ik uitga van 28 dagen!

maar goed kan ook langer… ik ben deze maand even zonder clomid… omdat ik nog een ei had zitten… bevalt me best zo… ff rust… ff geen hormonen door je lijf heen te gieren…

ik had dinsdag beetje bruin slijnm… en gisteren wat kleine krampjes en gevoelige rug… en wat vers bloed… weinig maar het was er wel… wat zou dit toch betekene?? ach wat het is… is het… we zien het vanzelf wel…

en marieke…GEFELICITEEEEERDDD!!! xxx

xxxx flower :vlinder:

hoi meiden,

hier nog niets te melden…alleen al negen dagen bruinverlies…zucht…wanneer breekt die ongesteldheid nu een keer door wordt hier gek van…

willie

Ik kom hier zomaar weer eens even kijken en wat zie ik:

MARIEKE, WAUW!!! Gefeliciteerd en wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad!! Ik hoop dat alles dit keer meezit en je een geweldige zwangerschap zult hebben en straks een brusje mag verwelkomen voor Naatje!!