Het grote test-topic, deel 12, we blijven duimen!!!

Jeetje Jannigje…da’s nogal wat meid… Je klinkt nog aardig rustig vind ik. Gelukkig heb je een leuke vakantie in het vooruitzicht, dat zal je zeker helpen bij het zinnen verzetten tot 3 mei.

Sterkte meid!

wat een nieuws jannigje, jeetje zeg

ga maar lekker van je vakantie straks genieten :-*

Voor nu hebben we een heel klein kloppend hartje gezien :inlove:

Marieke! Is het waar!!! Oh meid, ik hoop zo ontzettend heel erg dat het deze keer goed gaat en dat het kindje er mag komen!

GEFELICITEEEEEEEERD!!! :-*

Marieke wat super voor jullie , wauw meis geniet ervan ook al blijft het anstig :dance: :hug:

@Marieke_5000 wrote:

:dance: :dance: :dance: :inlove:

@Marieke_5000 wrote:

:inlove: :dance: :dance: :dance: :inlove:

hoi meiden,

jannigje jeetje meid wat heftig… :shock: :hug: :hug: :hug:

marieke wauw meid van harte met dit geweldige nieuws :inlove: :inlove: :inlove:

hier niet veel te melden we wachten 20 april af…

groetjes willie

Ik had al even in een ander topic gereageerd maar nogmaals van harte Marieke met je zwangerschap èn met het prachtige kloppende hartje :dance: :dance: :dance:

Nog leuke plannen voor de Pasen meiden???

Morgen lekker brunchen :drool: :drool: :drool: , en 2de paasdag relaxen en even bij mij pa en ma langs.

Fijne paasdagen voor iedereen!

Wat een stilte hier :think: :think:

Nog niks te testen hier :roll: :wink: Ook weinig te vertellen :shifty:

@Chelleke wrote:

Nog niks te testen hier :roll: :wink: Ook weinig te vertellen :shifty:
hier precies zo hoor.

Dus vandaar dat ik ook stil ben.

:-* :hug:

Marieke gefeliciteerd! :inlove:

Ik :pray: dat het dit keer allemaal goed mag gaan. Het is jullie zo gegund.

Hier zijn we weer een beetje bekomen van het nieuws wat we vrijdag kregen. Zaad van hub is niet eens matig maar gewoon slecht. De enige manier om nog papa en mama te worden is IVF met ISCI. Was een behoorlijke tegenvaller, en het ene moment denk ik we gaan er voor, en het andere zie ik het allemaal helemaal niet zitten en denk ik dat het nooit meer gaat lukken. Het is nu wachten op de oproep voor het intake gesprek…

Jannigje, bij jullie dus een soortgelijk nieuws. En dan nog zo’n domme huisarts die jullie eerst geruststeld, dan komt het nog harder aan denk ik als het dus niet goed blijkt te zijn. :hug:

@AliciaC wrote:

Hier zijn we weer een beetje bekomen van het nieuws wat we vrijdag kregen. Zaad van hub is niet eens matig maar gewoon slecht. De enige manier om nog papa en mama te worden is IVF met ISCI. Was een behoorlijke tegenvaller, en het ene moment denk ik we gaan er voor, en het andere zie ik het allemaal helemaal niet zitten en denk ik dat het nooit meer gaat lukken. Het is nu wachten op de oproep voor het intake gesprek…

Jannigje, bij jullie dus een soortgelijk nieuws. En dan nog zo’n domme huisarts die jullie eerst geruststeld, dan komt het nog harder aan denk ik als het dus niet goed blijkt te zijn. :hug:
O meis ook al zo een rot nieuws bij jullie. Eigenlijk bijna hetzelfde. :hug: :hug: :hug: :-*

Jannigje en Alicia, dikke knuffel!

Maandag gaan wij naar de gyn en dan krijgen wij te horen of we nog door kunnen met IUI of dat we nu toch over moeten naar IVF…

@Krabje wrote:

Maandag gaan wij naar de gyn en dan krijgen wij te horen of we nog door kunnen met IUI of dat we nu toch over moeten naar IVF…
dikke knuffel terug :hug: :hug: :hug: :-*

alicia, jeetje dat is balen zeg dat nieuws :hug:

@Jannigje wrote:

@Krabje wrote:

dikke knuffel terug :hug: :hug: :hug: :-

Dank je :-

Stom he, merk nu wel dat ik stiekem toch weer de mmm in wil om mijn aandacht te verleggen. Ik weet dat ik mijn lieve schoonzusje hier niet mee terugkrijg…pffff ik mis haar echt :cry: