Spannend Bigs
Hoe is het met jou Chelleke??
Alles zijn gangetje :-*
Stop maar met duimen :?
Al had ik het wel verwacht, ik neem aan dat de HSG de eitjes al had weggespoelt (op dag 11)
o bigsby :hug: :hug: :hug: Hoop dat het volgende ronde wel raak is :-*
ja dat hoop ik ook, ik zou nu toch meer kans moeten hebben
:thumbdown: :hug: :hug: :hug:
Bigsby :hug:
Bigsby, jullie moeten ook geduld hebben!! :hug:
Marieke, is je uitgerekende datum nu 17 november? Ik zag dat het 22 november was en dat vond ik erg apart om te zien omdat dat vorig jaar ook mijn datum was :mrgreen:
Meiden
Ik ga vertrek om 3 uur (vannacht) voor 4 dagen naar eurodisney. We komen in de nacht van donderdag op vrijdag weer terug.
Dikke kus voor jullie allemaal :-* :-* :-*
Veel plezier, lekker van genieten :dance: :thumbup:
Mim inderdaad 17 november ja, de gyn heeft me 5 dagen vooruit gezet.
Mooie dag :mrgreen:
Mim, pfff wat is het toppunt van geduld… :roll:
Hoe gaat het met jou? en de kleine?
Waar blijven de foto’s :inlove:
@Chelleke wrote:
Mooie dag :mrgreen:
verklaar :think:
Hoe is het met jullie meiden?
Nog testers binnenkort?
Het echobureau kwam trouwens op 15-11 uit maar de vk houdt de 17e aan.
Dat is de datum die de gyn vastgesteld heeft. Stel dat ik weer overtijd ga wil de vk de gyn niet voor het hoofd stoten door een andere datum
Hoi hier gaat alles zijn gangetje. Ben druk aan het wachten op mijn ongi, ben nu al 10 dagen overtijd. Mijn hele cyclus is van slag door het overlijden van mijn schoonzusje.
Zodra de ongi er is gaan we weer beginnen met iui.
Liefs Chantal
:dance: :dance: :dance: Zojuist toch ongi geworden en de gyn gebeld voor de 1e fm. volgende week vrijdag mag ik komen
Yessssssssssssssssss Chantal :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Stom he dat ik nu toch blij ben met de ongi. Had vorige week zo gehoopt op een wonder, maar helaas na 3 negatieve testen zat ik echt te wachten op de ongi.
Zaterdag beginnen met de clomid
@Marieke_5000 wrote:
@Chelleke wrote:Mooie dag :mrgreen:
verklaar :think:
Mijn verjaardag :mrgreen:
Krabje fijn :hug:
Hier is mijn nod 5 mei, maar kan door de spanning, operatie en/of pijn ook zo maar opgeschoven worden.
Chelleke nog gefeliciteerd met je verjaardag! :-*
(hub is op dezelfde dag jarig :mrgreen: )