:hug: Artistiqua…
Oh Arti meis wat vind ik dit erg voor je :hug:
Binnenkort die bak koffie maar eens doen?
Morgen reageer ik verder, ben beetje moe
Ohhh nee Arti… wat ontzettend rot voor je! En het is ook gewoon vreselijk dat jullie gewoon nog wel van elkaar houden, maar niet in elkaars omgeving kunnen wennen. Maar heel je leven ongelukkig op een plek wonen waar je niet kan aarden is ook geen optie. Wat moet dat een moeilijke keuze voor jullie zijn geweest! En heel dubbel omdat jullie toch al wel klaar waren voor een baby… Meid, heel veel sterkte!! Het is een moedige beslissing. Dikke :hug: :hug: :hug: voor jou :-*
Arti wat ontzettend rot voor je meis. dikke kus voor jou :hug: :hug: :hug: :-*
Artie, sterkte!!! :hug:
Arti… wat vreselijk zeg… heel veel sterkte meid!! :hug:
Ik stuur je zo wel ff een pb…
oh arti wat vreselijk voor jullie :hug: :hug:
Dikke :hug: voor Arti.
Echt heel erg meid
wat rot voor je meid dikke knuffel arti
groetjes will
arti wat rot zeg…sterkte
Lieve Arti, hoe is het nu met je? :hug:
Angela vandaag is jouw NOD. Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor maar ik zou toch wel heel graag willen weten hoe het ervoor staat
Jongedame hoe is het bij jou?
Peggy ik hoor elke dag van mijn schatje De lieverd belt elke avond :inlove: Alleen gisteren had ik het even te kwaad toen ik zijn stem hoorde. Was ook moe en Naat was strontvervelend geweest die dag en tja, toen kwamen de tranen :oops:
Nathalie gaat er nu beter mee om dan de vorige keer. Geen huilpartijen meer gelukkig. Ze vraagt wel veel naar hem maar schijnt te accepteren dat hij in “aprika” is. Ik zeg ook elke keer tegen haar dat papa wel weer bij ons terugkomt.
En hoe is het met jou? Nog groeiecho’s gehad?
Monique plopperdeplop, oh nee, klusserdeklus
Hopelijk werpt het zijn vruchtje af
Willie hoe is het met jou meis? Is je ongi inmiddels opgehouden?
Mariska veel plezier dit midweekje
Mom2b wauw wat goed, 2 eieren gelegd
Ben echt blij voor je!!!
Hopelijk over 2 weekjes goed nieuws
Jannigje en hoe zit het met jouw ei? Ook goed benut? :mrgreen:
Geloof dat ik nu wel zo’n beetje iedereen gehad heb?
Hier gaat het wel goed. Ik ga er echt vanuit dat het deze maand niet raak is. Hebben dus nog 1 keer gespeeld voordat hij wegging maar ik heb deze keer niks van een ei gevoel geloof ik :think:
Dus ik ga gewoon voor mijn nod en dan nieuwe ronde, nieuwe kansen. Rond mijn eitijd is vriendlief ook weer thuis :dance:
Oh bah, ik heb mijn koffie koud laten worden dus ik ga maar gauw een nieuw bakkie inschenken.
hahahaha, Marieke, je schrijft zo grappig met al die emoticons erbij…
Fijn dat Nathalie het beter oppakt deze keer. Gaat het nog vaak voor komen dat hij weg moet naar Aprika, :lol:
Kan me voorstellen dat het op lastige dagen moeilijk is als je hem hoort :hug:
Ik krijg met week 34 weer een groei echo. Dus nog even wachten.
Ben op het moment echt hartstikke ziek. Net kreeg ik voor het eerst in mijn leven een hele heftige bloedneus. Ik was samen met zoë en gelukkig deed ze er relaxed over. Toen mijn vriend thuis kwam heeft hij toch even de ha gebeld. Moest hard mijn neus snuiten om de bloedpropjes eruit te snuiten. Daarna begon het weer. Gelukkig is het toen niet meer terug gekomen. Als het nog een keer gebeurd moet ik wel even langs komen.
Zoë heeft gister haar eerste zwemles gehad. Ze moest in het begin erg huilen, later ging het wel, maar ze kijkt eerst echt de kat uit de boom.
Ben benieuwd hoe het volgende week gaat.
Ik hoop wel snel beter te zijn aangezien we zaterdag een meeting hebben in Utrecht met een aantal meiden van de novembermama’s en zondag heb ik een minimeeting met Naatje.
@Tierrr wrote:
Ik heb positief getest vanavond!! :shock:
Ik dacht, ik kom weer eens even kijken hoe het hier gaat… Tierr, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
Arti, ik zag ook jouw nieuws staan… wat moeilijk zeg. Heel veel sterkte.
Hoe is het hier verder? Het is een beetje veel om alles terug te lezen…
Met mij verder alles goed. Ukkepuk groeit goed en zaterdag hebben we een 3D echo. Echt heel spannend. Verder wordt er de hele dag regelmatig geschopt en geduwd. Zo apart om te voelen. Ik ben er eigenlijk nog steeds niet echt aan gewend.
Wat leuk naatje, die echo en dat geschop!! Geniet ervan!! :thumbup: :inlove:
Tierr, dat doe ik zeker!! :inlove: Ben benieuwd wanneer jij de eerste schopjes voeld hoor. Ik heb het bij 14 weken gevoeld, maar toen twijfelde ik nog wel heel erg of dat het wel was. Nu kan het echt niet meer missen. Je kan het zelfs zien aan de buitenkant. :mrgreen:
Marieke: fijn dat nathalie er nu beter mee omgaat :thumbup: , met papa in Aprika :lol: . En komt ook goed uit als je mannetje weer terug is rond ei-tijd :dance: :dance: :mrgreen:
Zonnetje: Goed van Zoë hoor, is ook best eng volgens mij zo’n eerste zwemles. Vreemd van je bloedneus, hopelijk blijft het bij die ene keer!
Naatje: leuk om weer van je te horen! En top dat de kleine goed groeit! Lijkt me toch wel heeel bijzonder als je de kleine voelt schoppen :inlove:
Ik meld me voor een weekje af, stap vannacht op het vliegtuig :dance:
En hopelijk heb ik daarna goed nieuws! Ik heb maandag avond mijn eisprong meer dan duidelijk gevoeld. Kon sommige momenten niet eens rechtop zitten, zo zeer deed het af en toe. Dus die 2 zijn gesprongen dat is zeker :mrgreen: :mrgreen: . Alleen nou duimen dat manlief zijn jongens (en meiden ) ook goed hun werk hebben gedaan .
Moet wel zeggen dat mijn temp hoog blijft , rond de 37, vandaag was het 37,2. Das wel positief toch? Ben toch wel erg blij met een weekje afleiding :lol:
Wat spannend Mom2b! Ik ga voor je duimen. :dance:
Spannend mom, ik duim voor je!!
Die temperatuur zegt trouwens helaas pas wat als ie na een dag of 12/13/14 na de eisprong nog steeds hoog is… maar daar hopen we dus op!!
Fijne week!!
Hihi ok, dan temp ik voorlopig maar niet meer :mrgreen:, pas volgend weekend dan maar weer :lol:
En nu ga ik wat doen geef mezelf een enorme schop onder de kont, want ik moet nog zoveel doen, strijken, inpakken, opruimen, stofzuigen, boodschapjes…
Ben NU weg :mrgreen:
Spannend Mom
Hele fijne vakantie!!!