Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Spannend!! :smiley:

Ik denk dat het wel wat zegt dat je je hier aangemeld hebtā€¦ :wink:

Hoe lang ben je al bezig??

Spannend hoor, jongedame!

Ik hoop voor jou dat er morgen een hele mooie dikke streep tevoorschijn komt op je test!

Spannend jongedame!!!

Marieke: idd wel een beetje vreemd in ronde 2 te zijn terwijl het nu dus alweer een jaar geleden is dat je bent gestopt. Hoe gaat het nu met jullie thuis. Snapt Nathalie het dat haar papa er nu niet is of heeft ze het er erg moeilijk mee???

En jij?..Heb je al iets van hem gehoord?

Tierrrrrrr wat lees ik nu? :shock: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance: :-

Ik ben zooo blij voor je :dance:

Spannend jongedame :thumbup:

Arti: goed dat je morgen bij de HA langsgaat. Niet laten weg sturen hoor :snooty:

Succes meid :-

Ik had vanmorgen een positieve ovulatie test, wij zijn dus weer druk aan de klus :wink:

thierrr GEFELICITEERD!!!

@bigsby wrote:

Ik had vanmorgen een positieve ovulatie test, wij zijn dus weer druk aan de klus :wink:

:dance: Succes en veel plezierrr! :dance:

Veel plezier Bigsby!!!

Tierrr: Gefeliciteerd meiss :dance: :dance: :dance: Jeetje wat ben ik blij voor jullie :dance: :dance: :dance:

Arti: is goed. Ik zie mezelf wel weer op het lijstje verschijnen :mrgreen:

tierrr gefeliciteerd meid harstike mooi :inlove: :dance: :dance: :dance:

groetjes will

Ik kom me eventjes afmelden, vanaf morgenmiddag tot en met vrijdagochtend ben ik niet online. Ben met Matthijs een midweekje weg naar Brabant, genieten van onze laatste vakantie met zn tweetjesā€¦ :inlove:

Zal me weer netjes komen melden als we er weer zijn en de boel weer aan de kant is!

Succes met klussen, testen en genieten de komende week.

Ik hoop op heel veel positieve testen als ik terug ben! :pray:

Veel plezier!!!

Geniet nog maar even samenā€¦

Kom ook nog even om de hoek kijken. Soms echt geen zin gehad om die computer aan te zetten, moe moe moe, druk etc etc. Jullie kennen het wel.

Allereerst Tierrr: van harte gefeliciteerd meid! :inlove: :inlove: :inlove: Heerlijk dat het jullie op deze manier gelukt is, voordat jullie verder de mmm in moesten :dance: :dance: Echt super!!!

Marieke: hoe gaat ie zonder je mannetje? En met Nathalie?

Arti: ben benieuwd wat de ha gezegd heeftā€¦

Heb verder niet echt goed gelezen, moet er weer voor gaan zitten. Straks misschien, want ben vanmiddag een beetje drukā€¦ :mrgreen: :wink: :oops: ā€¦ want:

Ik kan ook eindelijk wat positiefs plaatsen :dance: vanochtend voor de zoveelste fm geweest en donderdag was mijn eitje 14mm, en vandaag 21mm :dance: :dance: :dance: en als kleine verrassing kwam er nog een ei achter vandaan van 18mm! Dus 2 keer kans :dance: :dance: :dance: . Gelijk pregnyl gezet, wat een rotprik :angel: . Maar dat hebben we er natuurlijk allemaal voor over! Dus ik heb eindelijk een NOD!!! Het is nu precies een jaar geleden van mijn laatste ei, heel maf eigenlijk.

Ik ga ff mijn nod doorgeven aan Arti en een banner uitzoeken :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaaaaaa, mom, wat goed!! Geweldig, nu heb je tenminste kans!! :smiley: Ik ga heel hard voor je duimen!! Enneā€¦ veel plezier! :mrgreen:

Hihi dank je wel :oops: . Moet zo maar achter de pc vandaan :lol:

111 heel veel plezier jullie samen!

Momb; wat een super goed nieuws zeg! :dance: hopelijk ben jij nou de volgende met een positieve test :pray: :pray:

Nu kunnen we samen aftellen, we hebben allebei onze NOD ongeveer op de zelfde dag :wink: :mrgreen:

Idd, wat leuk om samen af te tellen! :dance: Dan wordt het eind mei/ begin juni zo. Jaja, mijn gedachten draaien weer op volle toeren haha :mrgreen:

Ik ben volgende week een weekje met vakantie dus dat vliegt voorbij. Spannend!

Mom: wat een super goed nieuws zeg!!!

Veel plezier en hopelijk is het gelijk raak.

Zou wel helemaal geweldig zijn als het nu gelijk raak is :pray: , zal wel niet, maar toch leuk om over te fantaseren :mrgreen: . Zou het ook al mooi vinden als ik weer ā€œnormaalā€ ongesteld word zonder Primolut :angel:

Al met al ben ik weer een stuk positiever :dance: .

mom dat is best heel positief nieuws :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik reageer misschien vanavond uitgebreid. Ik ben nu zo moe dat ik even niet kan

Ik heb ook nieuws, alleen dan een stuk minder gezelligā€¦

Mijn vriend en ik zijn uit elkaar, het ging nietā€¦

Ik kan hier niet aarden, het lukt me gewoon niet, hoeveel ik het ook probeerā€¦

En het doet heel veel pijn want ik hou wel van hem en hij ook wel van mij maar het is niet genoeg denk ik, ik verlang naar mijn eigen omgeving en hij wil perse hier in Friesland blijvenā€¦

Dus er zat maar 1 ding opā€¦ Daarmee is ook mijn droom in duigen gevallen om een kleine te krijgenā€¦

Het mag (nu nog niet) zo zijn schijnbaarā€¦

Ik blijf hier voorlopig nog wonen, ik heb toch nog niks anders en de wachtlijsten in de randstad zijn zo langā€¦

Maar het doet zoā€™n zeer ditā€¦

Het doet zoveel pijn dat ik het uitschreeuw van binnen en ik weet even niet hoe het verder moetā€¦