Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!



Ons Showforum


Gefeliciteerd Dees, met de 28 weken grens! Yes! :dance:



Klopt er iets niet aan de banner of heb je een andere/nieuwe NOD?
Stuur mij dan even een pb'je! :-*

Meld!

meld! :-*

Jane, 1 dag overtijd???



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Dees75 wrote:

Jane, 1 dag overtijd???



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:




:-*

Positieve test???



En nou niet weer zo’n kusje hè, maar gewoon een jaaaaaaa!!!



:pray: :pray: :pray: :pray:

Meld :smiley:



Jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaneeeeeeeeeeeeee vertel :pray:

Meld.



JANE!!! LAAT ONS NIET IN SPANNING…

Joehoe, ben er ook!

Maar Jane, laat ons niet meer in spanning! En en en?

sorry lieve meiden ik weet zelf nog niets. :-

ik heb al 2 dagen dat ik af en toe iets voel… en denk oh ja dat is waarschijnlijk een begin maar dat is maar 2 tellen en dan verder helemaal niets.



ik ga er nog steeds niet vanuit en verwacht ze dan laat deze keer, dus ik denk dat ik pas laat ga testen hoor :frowning: ben te vaak teleurgesteld door die dingen :roll:



maar wel lief dat jullie zo mee leven! :-

Meld!!



En :pray: voor Jane… :-*

Meld!

Zal Artistique even pben met de uitgerekende datum, zie dat die er nog niet in staat! :wink:

Hallo meiden



Spannend Jane :pray: Ik hoop zo voor je dat je aan de goede helft van het lijstje terecht komt :-*

Spannend Jane, ik duim voor je dat het nu raak is :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

wat een lieve meiden zijn jullie toch :-*



oh bigsby voor jou ook een spannende nod in aankomst! :pray: zou wel errug gezellig zijn met meerdere testers naar aprilmama’s?? :pray: :inlove:

Hi girls,



Ik lees hier nog steeds mee, maar schrijf eigenlijk nooit meer wat :oops: Inmiddels zijn er ook zoveel nieuwe dames bijgekomen…



Op dit moment erg spannend voor Jane en Bigsby. Zoals jullie ook uit de andere topics kunnen halen :wink: wordt hier hard geduimd :pray: :pray:

jaaaa hopelijk helpen die duimen dit keer ook :pray: :pray:



enne Jane, als ik nu zwanger ben dan ben ik 1 mei uitgerekend. We kletsen dan niet in dezelfde topic :wink:

Maarre het werd toch tijd voor weer wat nieuwe zwangeren, laat Jane en ik maar beginnen en dan volgt de rest erachteraan :mrgreen: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

wat lief sproetje dat je ons hier ook nog komt opzoeken :-*



bigsby oh ja ik zie dat ik 27/28 april uit zou komen :roll: ben er echt niet meer mee bezig geweest :stuck_out_tongue:



maar zou inderdaad super zijn als er nu weer eens een hele bubs aan positieve testen binnen zouden komen!! :pray:



ik durf voor mezelf niet te hopen, heel af en toe voel ik wat, wat op een beginnende ongi lijkt… :roll: :frowning:

Oh Jane je houdt ons wel in spanning hoor (en jezelf natuurlijk :wink: )

Ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen voor je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Leuk, Sproet en Tweet die ook even hun snoet laten zien :smiley:



Als het bij ons raak zou zijn wordt het ook mei volgens mij maar we gaan er niet vanuit.



Lekker gebarbieknoeid vanavond en nu zit ik vol :?

Nu lekker even een bakkie leut en dan weer de tuin in, zulke avonden moet je van profiteren vind ik 8)

@Jane_S wrote:



ik durf voor mezelf niet te hopen, heel af en toe voel ik wat, wat op een beginnende ongi lijkt… :roll: :frowning:




Nee nee nee nee nee. Geen beginnende ongi, dat mag niet. Beginnende zwangerschap klinkt veel beter… :pray: