Ons Showforum
Gefeliciteerd Dees, met de 28 weken grens! Yes! :dance:
Klopt er iets niet aan de banner of heb je een andere/nieuwe NOD?
Stuur mij dan even een pb'je! :-*
Meld!
meld! :-*
Jane, 1 dag overtijd???
Positieve test???
En nou niet weer zo’n kusje hè, maar gewoon een jaaaaaaa!!!
Meld
Jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaneeeeeeeeeeeeee vertel
Meld.
JANE!!! LAAT ONS NIET IN SPANNING…
Joehoe, ben er ook!
Maar Jane, laat ons niet meer in spanning! En en en?
sorry lieve meiden ik weet zelf nog niets. :-
ik heb al 2 dagen dat ik af en toe iets voel… en denk oh ja dat is waarschijnlijk een begin maar dat is maar 2 tellen en dan verder helemaal niets.
ik ga er nog steeds niet vanuit en verwacht ze dan laat deze keer, dus ik denk dat ik pas laat ga testen hoor ben te vaak teleurgesteld door die dingen :roll:
maar wel lief dat jullie zo mee leven! :-
Meld!!
En voor Jane… :-*
Meld!
Zal Artistique even pben met de uitgerekende datum, zie dat die er nog niet in staat!
Hallo meiden
Spannend Jane Ik hoop zo voor je dat je aan de goede helft van het lijstje terecht komt :-*
Spannend Jane, ik duim voor je dat het nu raak is
wat een lieve meiden zijn jullie toch :-*
oh bigsby voor jou ook een spannende nod in aankomst! zou wel errug gezellig zijn met meerdere testers naar aprilmama’s?? :inlove:
Hi girls,
Ik lees hier nog steeds mee, maar schrijf eigenlijk nooit meer wat :oops: Inmiddels zijn er ook zoveel nieuwe dames bijgekomen…
Op dit moment erg spannend voor Jane en Bigsby. Zoals jullie ook uit de andere topics kunnen halen wordt hier hard geduimd
jaaaa hopelijk helpen die duimen dit keer ook
enne Jane, als ik nu zwanger ben dan ben ik 1 mei uitgerekend. We kletsen dan niet in dezelfde topic
Maarre het werd toch tijd voor weer wat nieuwe zwangeren, laat Jane en ik maar beginnen en dan volgt de rest erachteraan :mrgreen:
wat lief sproetje dat je ons hier ook nog komt opzoeken :-*
bigsby oh ja ik zie dat ik 27/28 april uit zou komen :roll: ben er echt niet meer mee bezig geweest
maar zou inderdaad super zijn als er nu weer eens een hele bubs aan positieve testen binnen zouden komen!!
ik durf voor mezelf niet te hopen, heel af en toe voel ik wat, wat op een beginnende ongi lijkt… :roll:
Oh Jane je houdt ons wel in spanning hoor (en jezelf natuurlijk )
Ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen voor je
Leuk, Sproet en Tweet die ook even hun snoet laten zien
Als het bij ons raak zou zijn wordt het ook mei volgens mij maar we gaan er niet vanuit.
Lekker gebarbieknoeid vanavond en nu zit ik vol :?
Nu lekker even een bakkie leut en dan weer de tuin in, zulke avonden moet je van profiteren vind ik 8)
@Jane_S wrote:
ik durf voor mezelf niet te hopen, heel af en toe voel ik wat, wat op een beginnende ongi lijkt… :roll: