Arti, hehe, eindelijk! Hopelijk het begin van een nieuwe mooie regelmatige cyclus! Verstandig hoor, dat je alsnog naar de ha gaat!
Ben benieuwd of er iets uitkomt waar je wat mee kunt .
Hier is alles ook oke, afgezien van veel harde buiken maar ben ook veel te druk geweest de afgelopen tijd. Heb met Matthijs samen besloten dat we 't flink rustiger aan gaan doen, ik trek het gewoon niet meer. Op mn werk loop ik ook geen trappen meer omhoog maar pak ik de lift en volgende week gaan Matthijs en ik genieten van onze laatste vakantie met zn tweetjes :inlove:. We gaan een weekje weg, blijven wel in Nederland en 's woensdags komen we 's avonds even thuis - kan Matthijs de katten knuffelen en eten geven terwijl ik mijn eerste zwangerschapsyoga-les bijwoonā¦Spannend hoor!
Oh ja, en ik heb gisteren via marktplaats een box gescoord en opgehaald. Probeer ik morgen met een beetje geluk in elkaar te zetten en daarmee is het eerste babymeubelstuk een feit in ons huis :inlove:.
hoi allemaal,
heb het erg druk gehad de laatste tijd sorry dat ik niet zo veel meer heb geschreven.
zal zo even alles terug lezen.
ik ben vandaag bij de ferteliteids arts geweest en wij mogen weer beginnen voor een derde wondertje.
heb de clomid en de progesteron al in huis.
ze heeft nog even gekeken met de echo maar het was nog net als het voor dylan was het was mijn cylus dag 14 al maar helemaal nog geen eitje te zien die dominant was wel een hele kralen ketting.
had gehoopt dat het na de bevalling miss een beetje beter was mijn cylus maar helaas.
ze zei typies pco.
heb nu een kuur provera en dan op dat drie van mijn ongesteld heid mag ik beginnen met clomid spannend allemaal.
groetjes will
@Artistiqua wrote:
Ohā¦ Sorry hoorā¦geeft niet. Misschien toch naar de verkeerde gestuurd. :think: Ik kan het ook niet nakijken want ik heb mijn box leeg gemaakt.
Ik zie nergens een PB, ja 1 waarin je zegt dat je NOD 6 augustus isā¦
Maar meer heb ik nietā¦
Zal het morgen veranderenā¦
Hoe gaat het met iedereen?
Arti; super dat je eindelijk ongesteld bent geworden :dance:
Sorry verder heb ik ff geen tijd om te reageren, ik ben ff heel druk met mijn studie :-*
wat is het stil hier???
Nu sta ik helemaal niet meer op het lijstje :think: :think:
Jannigje :hug: is vast per ongeluk gegaan meis.
Het is inderdaad stil hier, ik denk dat iedereen gewoon eventjes heel druk is.
@Jannigje wrote:
Hoe gaat het met iedereen?
Superrrrrr!! :mrgreen:
Ik heb positief getest vanavond!! :shock:
WAAAAAAAAHHHHHHHH TIERRRRRRRRR wat super meid!!!
Oooooo wat zal jij je nu happy voelen :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Dat wordt weinig slapen vannachtā¦
Doe je morgenochtend nog een test en heb je er al een mooie foto van gemaakt???
haha, ik slaap al nachten slecht, dat was ĆĀ©ĆĀ©n van de redenen waarom ik dacht dat ik zwanger wasā¦ :mrgreen:
Maar we zijn inderdaad vreselijk happy! NĆĀ©t voor de HSG en clomid!! :mrgreen:
Al durven we het ook nog niet helemaal te gelovenā¦ :roll:
Maandag ff een digitale clearblue kopen!
Kan me voorstellen dat je het nog niet echt kan geloven.
Ik ben echt zo blij voor jullie. Idd net voordat er andere middelen aan te pas zouden komen.
Weet je ook hoever je nu bent???
Als je in de avond al positief test dan moet hij er maandag helemaal vanaf knallen.
Echt super :thumbup: :dance:
Vandaag precies 2 weken geleden is het verwekt!! :mrgreen:
hahahhahahaha, altijd leuk om te wetenā¦
Precies 4 weken nu danā¦
Ook hier nog even Tierr: JAAAAAAAAA, GEFELICITEEEEEEERD!!! :dance:
Kom op dames, wie volgt?
Jannigje, ik had alle meiden waarvan de NOD allang niet meer klopte uit het lijstje gehaald en hier in het topic vermeld dat ze even een nieuwe NOD door moesten gevenā¦ Dat staat anders zo raar he, als er nog NODās instaan van juni ofzoā¦ :lol:
Ik heb ondertussen jouw nieuwe NOD doorgekregen alleen ik ben niet thuis dus ik verander het morgenavond als ik er weer benā¦
Tierrr, ik ben echt ontzettend blij voor je, echt waar!!
Echt super, ga ervan genieten meid, en maak je niet druk over mij, mijn tijd komt ook wel een keerā¦ :-* :-* :-
Ik stuur je morgenavond als ik thuis ben een PB terug, dan kan ik er relaxed voor gaan zittenā¦
:inlove: :inlove: :inlove: je bent gewoon zwanger!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben nog steeds ongesteld trouwens, duurt wel weer lang, ik kan er geen touw aanvast knopenā¦
Morgenochtend naar de huisarts, ik neem aan dat die bloed gaat prikken ofzo, want ik laat me niet afschepenā¦
Dat ik nu toevallig wel ongesteld ben vind ik geen reden om mij dan weg te sturen āwant ik ben toch ongesteld, dus wat is het probleem?āā¦
:evil:
Maar op zich is het wel een aardige vent, dus ik verwacht eigenlijk dat die me wel gaat helpen, ik mag het hopen voor hemā¦ :twisted:
:- :-* :-*
Thanks arti!! :-*
En zet hem op he? Bij de huisarts!! Je moet je inderdaad niet weg laten sturen, hoor! Misschien is dit nog van ontpillen, maar het is in elk geval niet normaal en wie weet heeft de gyn zo de oorzaak gevondenā¦ dat zou een heleboel stress schelen! Zet hem op!! Hoe laat moet je? Laat je snel weten hoe het ging??
Tierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd meis :inlove: :inlove: :inlove:
En net voordat je met alles zou beginnen, heeft zo moeten zijn
Arti hoelang ben je nu al aan het vloeien?
Nou inderdaad, laat je niet wegsturen hoor :snooty: :hug:
Hier rustig, deze ronde wordt gewoon helemaal niks weet ik nu al. We hebben wel nog gespeeld voordat hij wegging maar ik denk dat ik deze maand weer gewoon een 28 dagen cyclus heb want heb nog niks van een eisprong waargenomen. Ach nou ja, tel ik deze ronde gewoon lekker niet mee :mrgreen: Dus zit ik nog steeds in ronde 2
Gek eigenlijk dat ik nog in ronde 2 zit terwijl het deze maand een jaar geleden is dat ik met de pil gestopt ben :?
Morgen testen
Jongedame spannend zeg
Wat zegt je gevoel?
Mijn gevoel zegt ja zwanger ā¦
misschien omdat ik het graag wilā¦
Wel veel misselijk enzo maar ik wacht
het nog even af ā¦ :?