Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Ach jeetje, Dees…klinkt niet zo best meid. Hou vol!

Marieke en Jannigje, ik ga heel erg extra hard voor jullie duimen! :pray:

@Artistiqua wrote:

Arti is hier…

Ik lees mee…

:-*

Nou hier dan eindelijk foto’s van ons Brammetje :inlove:

Wat een lief beestje! :slight_smile:

En een wolk van een dochter!! :inlove:

Agosh, wat een lekker mannetje! Dat riempje staat hem ook zoooo stoer! :inlove:

Neemt ie dat een beetje aan?

En je dochter is een plaaaaatje! :inlove:

Horen princesjes geen roze jurken aan te hebben? :mrgreen:

Wat is ze toch een mooie meid :inlove:

en lief Brammetje :inlove:

Goedemorgen,

hahaha Monique tja, ik heb de roze variant in de winkel ook laten zien maar ze wilde echt de blauwe jurk.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de blauwe ook wat mooier vond hoor, kleur wat mooier, het roze was fletser.

Maar ze is zooooooooooo stapelgek op die jurk, heeft hem het liefste elke dag aan :inlove:

Mariska ja wat een scheet onze Bram he :inlove:

Dat tuigje heeft hij dus buiten in de tuin om, anders mag hij niet naar buiten :mrgreen:

Er zitten 2 riempjes aan vast dus zodra hij een poging onderneemt om naar de buren of onder de poort door te gaan hebben we hem zo te pakken :mrgreen:

En hij accepteert dat tuigje trouwens prima hoor!

Zo te zien krijgen we vandaag een mooiere dag dan gisteren :smiley:

wat een prachtig meisje heb je :inlove: :inlove: de jurk staat haar goed

ik heb geeeeen idee wanneer mijn nod is (als ik uberhaupt een ei heb) werd wel elke x gewoon ongie maar dat zegt dus blijkbaar ook niks.

Dinsdag naar de gyn. voor de extreme pijn maak me eigenlijk best zorgen

Hoi Ka, probeer je geen zorgen te maken meid, het komt vast allemaal goed :-*

Enne ga je dan ook gelijk voor een brusje? :mrgreen:

@bigsby wrote:

Hoi Ka, probeer je geen zorgen te maken meid, het komt vast allemaal goed :-*

Enne ga je dan ook gelijk voor een brusje? :mrgreen:

waarschijnlijk na onze vakantie dat is eind september :inlove:

oh super Ka :mrgreen:

Wat is het hier rustig?

Niemand de afgelopen dagen getest?

voor mij valt er niks te testen :wink:

Enne school is weer begonnen dus ik ben daar heel druk mee, ik heb verschrikkelijk veel huiswerk :o

Hihi, nee inderdaad Bigsby, jij moet eerst nog even flink je best doen :mrgreen: :wink:.

Och ja, de scholen…vandaar dat het rustiger is misschien. Had er nog niet zo bij stilgestaan maar zit natuurlijk ook niet in de kids.

Meiden, ik lees nog wel mee hoorNiet zo vaak door alle drukte :oops: maar kom er even niet aan toe om te reageren :oops:

Hub en ik moeten weer even wachten.Ik zit aan de antobiotica en mag nu met deze antibiotica echt niet zwanger worden :cry: Voor ons dus eigenlijk ene kleine rustpauze…Misschien ook wel beter want dan zijn we er ook niet zo erg mee bezig…

Al baal ik wel dat we nu dus een paar rondes moeten overslaan

Ik denk wel aan jullie allemaal en duim voor degene wie binnenkort kunnen testen :-*

Wat balen Belly!

Hopelijk brengt de rust jullie goed nieuws wanneer jullie er weer voor kunnen gaan!

Hey meiden! :-* :-* :-

Ik heb jullie zwaar verwaarloosd… :oops:

Zat niet zo lekker in mijn vel, veel aan mijn hoofd…

Mijn vader die niet zeker wist of hij zijn baan zou behouden, mijn vriend die al een 1e ontslagronde heeft meegemaakt op zijn werk en ik die maar niet ongesteld werd, mijn schoonmoeder met borstkanker etc…

Gelukkig hebben we verleden week te horen gekregen dat mijn vader op zijn werk mag blijven!

Mijn schoonmoeder is ook aan de beterende hand, nog bezig met bestralingen maar de kanker is weg…

En we blijven maar gewoon positief als het gaat om mijn vriend zijn werk…Laten we maar hopen dat de economie snel weer wat optrekt zodat er geen 2e ontslagronde volgt… Pfff…

En ikzelf ben lekker aan het werk, heb wat extra clienten gekregen…

Mijn beste vriendin heeft verleden week haar voet gebroken dus ik daarheen dit weekeind, tussen alle bedrijven door… Lekker druk dus…

En ja hoor, ik ben daar ongesteld geworden hoor!

Zaterdag had ik opeens bloed en ik eerst 3 keer kijken… Ik had echt zoiets van ‘heh, ongesteld? dat ik dat nog mag meemaken!’… :lol:

Maar ik ga alsnog maandag naar de huisarts hoor…

Hoe is het met iedereen hier? heb wel wat dingetjes gelezen de afgelopen weken maar had geen behoefte om echt actief aanwezig te zijn…

Belly, jij hebt een rustperiode he meid? Vind het vervelend voor jullie…

:hug:

Marieke, Bigsby en Jane, weer ongesteld geworden… :evil: :hug:

Hoe gaat het met alle zwangeren? Hoe voelen jullie je? :inlove:

Ik heb trouwens net de banner veranderd, maar er stonden echt heel veel NOD’s in die niet meer kunnen kloppen…

Heb alles daarvan weggehaald, dus Mama, Jannigje, Jalena, Alicia en eventueel de nieuwe meiden hier (welkom trouwens! :-
) jullie ‘moeten’ even je nieuwe NOD doorgeven… :wink:

Dikke kus allemaal! :-*

gelukkig gaat het de goede kant op arti.

behalve voor je vriendin dan…

hier alles goed hoor…kindje en buik groeien als een tierelier…

vandaag heb ik toevallig een minder dagje maar ik mag niet klagen…doe ik dus ook niet…

@Artistiqua wrote:

Ik heb trouwens net de banner veranderd, maar er stonden echt heel veel NOD’s in die niet meer kunnen kloppen…

Heb alles daarvan weggehaald, dus Mama, Jannigje, Jalena, Alicia en eventueel de nieuwe meiden hier (welkom trouwens! :-* ) jullie ‘moeten’ even je nieuwe NOD doorgeven… :wink:

Dikke kus allemaal! :-*
Ik heb jou 2 weken terug een pb gestuurd dat mijn NOD 14 sept is

Oh… Sorry hoor…

Ik zie nergens een PB, ja 1 waarin je zegt dat je NOD 6 augustus is…

Maar meer heb ik niet…

Zal het morgen veranderen…