Dees, vertel! Hoe was het om je moeder weer te zien!?! Gaat alles nu wat beter, kom je tot rust en houdt het bloeden nu op?
Juf Essie, gezellig dat je mee komt schrijven!
Ik ben vandaag weer tante geworden: mn zus is bevallen van haar tweede. Tegen haar verwachting in weer een meisje, Carlijn (of Karlijn) van 53 cm en 4195 gram. Morgenavond dus even op kraamvisite! :inlove:
het was geweldig om haar weer te zien. De laatste keer kon je de pijn van haar gezicht lezen en nu zag ze er een stuk beter uit, meer kleur en energieker, alleen wel sterk vermagerd. Omdat ze het zo zielig voor of vonden in het ziekenhuis dat ik niet naar huis kon hebben ze een hele koffietafel verzorgd, was echt super! Hebben hier paar uur gezeten met mannetje, schoonouders, mijn moeder, broer en een vriend van ons. Was alleen jammer dat ik tijdens het bezoek weer een bloeding kreeg, die stopte wel snel gelukkig, maar vannacht om 4.00 kreeg ik er weer een en die is pas vanavond weer gestopt. Het blijft afwachten dus… Heb vandaag een heel boek uitgelezen, dus nu maar even tv kijken, verpleegkundige komt straks ook nog even kletsen, zij heeft ook voor mij gezorgd na de bevalling van Sem en Thijs, dus dat is wel fijn…
Marisca gefeliciteerd met je nichtje…
Dees: wat lief dat ze dat voor je hadden geregeld. Fijn om te horen dat je moeder er wat beter uitzag. Wat kl*te dar je weer een bloeding had gekregen :hug:
Jane: :hug: weet niet wat ik hier nou nog op moet zeggen.
Juf Essie; wanneer zou je kunnen gaan testen?
Marieke: het wordt voor jou ook weer erg spannend!!!
Ach Deesje toch… :hug:
Je bent in de beste handen waar je op dit moment kunt zijn meid, maar ik snap wel dat je hier zelf ook wat moedeloos van wordt. Hopelijk knokt beeb nog even door, je geeft in ieder geval zelf het allerbeste voorbeeld! :-*
Goedemorgen,
Monique hoe is het daar???
Dees wat ontzettend lief dat ze die koffietafel geregeld hadden voor jullie!!! En heel fijn dat je moeder er wat beter uitziet.
Maar minder leuk weer een bloeding, ach pop wat moet jij je ontzettend rot voelen en dan druk ik het nog zachtjes uit :hug:
Mariska gefeliciteerd met je nichtje!!! Flinke dame.
Ik ben gisteravond ongesteld geworden, 2 dagen eerder dus.
Maar nu heb ik eens zitten rekenen :mrgreen:
Als ik nu weer zo’n korte cyclus krijg als deze ronde dan zou ik mijn ei moeten leggen of op de dag dat vriendlief naar Ghana gaat of 1 dag later, dus als we dan even goed gaan spelen de dag voordat hij weggaat en de ochtend dat hij weggaat maken we misschien nog een kansje deze ronde
Update Dees: dit was van vannacht
Proberen te gaan slapen na een uitputtende nacht, nu toch aan het infuus en de weeënremmers, harde buiken kwamen om de minuut, maar nu is het weer rustig, @ voorlopig in het ziekenhuis
Deze is van een half uur geleden:
Longrijpers gekregen voor ons kindje… @ ziekenhuis
Marieke, ik hoop voor je dat het dan lukt voordat je vriend weggaat.
Ach jeetje Dees, dat kleine famke moet nog wel even zitten blijven hoor
Peg dat hoop ik ook, het is een hele kleine kans natuurlijk maar beter iets dan niets
Volgende week vrijdag gaat hij al.
Pfffffff, dat is wel heel erg snel :?
Blijven hopen…
Dees… :hug:
dees :hug: :hug: :hug:
Marieke ik hoop echt dat het gaat lukken
(en als het bij mij dan ook lukt dan kunnen we samen bij de 9maanden mama’s kletsen )
Jannigje dat zou wel heel gezellig zijn toch :thumbup:
Oja ik zal Arti even mijn nieuwe nod geven.
Over arti gesproken… waar hangt die uit?
Geen idee, ik zat me dat vandeweek ook al af te vragen :think:
Arti is hier…
Ik lees mee…
Ah daar is ze gelukkig alweer
@Marieke_5000 wrote:
Jannigje dat zou wel heel gezellig zijn toch :thumbup:en als ik deze maand zwanger raak zou ik op dezelfde dag uitgerekend zijn als 5 jaar daarvoor :mrgreen: dus ik teken ervoor :mrgreen:
Oja ik zal Arti even mijn nieuwe nod geven.
En ik hoop dat we deze maand in ieder geval weer een paar posi testen hier voorbij zien komen
Als ik deze ronde zwanger zou raken dan zou ik volgens mij zo rond Naatje’s verjaardag uitgerekend zijn
@Jannigje wrote:
En ik hoop dat we deze maand in ieder geval weer een paar posi testen hier voorbij zien komen
Nou dat mag toch onderhand wel weer vind ik, duurt allemaal veels te lang :?
ik rond stein zijn verjaardag :mrgreen:
Dat wordt dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen en spelen :mrgreen: