Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Dees is toch weer in het ziekenhuis opgenomen gisteren vanwege een flinke bloeding. Met beeb is wel alles goed maar ze zit er nu helemaal doorheen! :frowning:

Heel veel sterkte Dees! :hug: Ik :pray: dat beebje goeed blijft zitten en gezond ter wereld komt…

Ach gossie die arme Dees :frowning:

Ik hoop ook dat jullie meiske nog lekker eventjes bij haar mama blijft zitten hoor :hug:

En lieve Dees, ik wou dat ik meer tegen je kon zeggen dan ik denk aan je en heel veel sterkte maar ik weet de woorden gewoon even niet.

Maar ik denk aan je :-*

@Amy82 wrote:

heee Karin!! whooeeeehoee!!



jullie gaan voor een brusje voor Daan :vlinder: en Ivan! :inlove: :dance:



hoop dat je na je vakantie snel zwanger bent! :pray: :inlove:




dankje wel



jullie nog niet voor brusje voor Jayden :inlove:

@Karin1981 wrote:

@Amy82 wrote:
heee Karin!! whooeeeehoee!!



jullie gaan voor een brusje voor Daan :vlinder: en Ivan! :inlove: :dance:



hoop dat je na je vakantie snel zwanger bent! :pray: :inlove:




dankje wel



jullie nog niet voor brusje voor Jayden :inlove:




nee dat duurt nog even :wink:

@Amy82 wrote:

@Karin1981 wrote:
@Amy82 wrote:
heee Karin!! whooeeeehoee!!



jullie gaan voor een brusje voor Daan :vlinder: en Ivan! :inlove: :dance:



hoop dat je na je vakantie snel zwanger bent! :pray: :inlove:




dankje wel



jullie nog niet voor brusje voor Jayden :inlove:




nee dat duurt nog even :wink:




jammer :mrgreen:

hoi allemaal,



dees een dikke knuffel meid hoop dat alles goed komt met jou en de kleine.



hier gaat alles zn gangetje, heb alleen gisteren een hele erge bloeding gehad.

moest naar de gyn omdat ik zn buikpijn had het waren net weeen :shock: :shock: .

kwam ik daar stond net bij hem op het matje kreeg een erge bloeding en ging onderuit.

mocht ik gelijk blijven moest aan het ifuus,

(konden ze ook nog geen goede ader vinden grrrrrrrrrrrrr vier keer geprikt :cry: )

gelukkig naar flink wat pijnstilling en infuus was ik naar paar uur weer op de been en mocht ik weer naar huis pfffffffffffffffffff moest eingelijk blijven maar als ik beloofde rusig aan te doen mocht ik wel naar huis.

wat blijkt nou kan niet tegen die tabl krijg er een te erge bloeding van :shock: lekker :naughty: :naughty: .



dikke knuff willie

Onderstaand berichtje is van Dees:



Halle allemaal, vandaag heb ik mijn vrolijke pet maar weer opgezet, vond het wel weer welletjes om me zo ellendig te voelen. De harde buiken zijn gisterenavond weer afgenomen, gisterenmiddag was het echt niet normaal. Ik 40 minuten registreerde dat apparaat 18 harde buiken waarvan ik er 2 nog net niet hoefde weg te puffen, maar wel goed weer deden. Vandaag weer aan het apparaat en helemaal niets, alles rustig. Waarschijnlijk dat de heftige bloeding mijn buik weer onrustig heeft gemaakt. Vandaag ben ik wezen douchen, 2x een half uur op een stoel gezeten en 2x 5 minuten wezen lopen op de gang, ik moet dit nog een paar keer herhalen vandaag en als het dan vandaag en vannacht goed blijft gaan en er komen geen nieuwe bloedingen mag ik morgen naar huis. Morgen komt mijn broer met mijn moeder, ze is weer een beetje op krachten na de bestralingen en voelt zich voldoende fit om 200 km mee in de auto te gaan, kan ik haar eindelijk weer even zien morgen! Wil iemand dit even kopiëren naar het test topic? Hoef ik niet nog een keer zo een verhaal op al die kleine toetsjes van mijn telefoon te typen

Jeetje meiden!

:hug: :hug:

Jeetje Dees, wat een gedonder allemaal zeg… niks aan… maar wel fijn dat het nu allemaal weer rustig is! :hug:



Willie, jeetje, das ook heftig!! :hug:



Wij zijn vanmorgen bij de gyn geweest en de uitslag van het zaadonderzoek was iets beter dan de vorige keer, maar nog wel zodanig dat IUI nodig is… donderdag een intake bij de fertiliteitsarts… dr Perquin, iemand daar ervaringen mee?

't wil niet doorzetten maar sinds gisteren al heel licht roze aan het verliezen. zal morgen wel doorzette :cry: :cry:

Ach jee toch, Dees…

Hou je rustig meid en sterkte ermee. Goed dat je weer wat positiever kunt zijn, maar blijft natuurlijk enorm kl%te. Bah.



Willie, sjonge zeg! Wat zul jij geschrokken zijn. Enige geluk is dan weer dat ze wel weten waardoor het komt. Pfff…

negatieve test :cry: :cry:

dees: :hug: :hug: :hug:



Jane ook hier even een knuffel voor jou :hug: :hug: :-*

Jane, wat ontzettend jammer, had het zo voor je gehoopt! :hug: Bigsby, hoe is het bij jou? En marieke, nog steeds vaag misselijk of andere signalen? Hier weer minder, vanmorgen weer bloedverlies met wakker worden, toen gestopt en daarna weer begonnen, mag nog niet naar huis, maar mag vandaag wel onbeperkt bezoek ontvangen omdat ik er al zo vaak lig en steeds vrij lang, dus vanmiddag komen mijn moeder, mijn broer, mijn mannetje, een vriend en mijn schoonouders met zijn allen tegelijk! En mijn mannetje neemt een lekkere chocoladereep en een blikje cola mee, vandaag neem ik het ervan, heb het verdiend! :wink: Wat zal ik ongelooflijk blij zijn als ik een week of 8 verder ben en dan de weeën beginnen, ik vier dan echt een feestje tijdens mijn bevalling, een gezond meisje in mijn armen na al die tijd afzien en geduld opbrengen… Alleen van de gedachte alleen al springen de tranen in mijn ogen, het lijkt nog zo omwaarschijnlijk…

Mag ik ook gezellige met jullie bij de bushalte komen staan?

Jane… jeetje, wat ontzettend balen zeg… raar ook dat je cyclus dan nu ineens zo lang is? :think: :hug:



Dees, balen van het bloedverlies en dat je nog niet naar huis mag, maar wel fijn dat je onbeperkt bezoek mag hebben!! Fijne dag! :-*



Juf_Essie, tuurlijk, kom erbij!!

Aan je onderschrift te zien ben je al heel lang bezig? :shock:

Kun je wat meer vertellen over jezelf?

hoi,



jane, meid dikke knufffel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: wat rot voor je meid :frowning:



dees, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



juf essie, welkom meid.



hier gaat alles redelijk zn gangetje nog wel veel bloedverlies maar gelukkig niet zn buikpijn meer. pffffff

nog twee weekjes :dance: :dance: :dance: dan mogen we weer naar het zh naar de ferteliteidsarts.

heel spannend.



groetjes willie

Jane en Monique oh ik vind het zo ontzettend jammer en sneu voor jullie :hug: :hug: :hug:



Dees fijn wat van je te horen lieverd :-



Juf_Essie welkom :smiley:



Dees hier inderdaad nog wat misselijk en licht in mijn hoofd maar ik herinnerde me dat ik dat wel vaker heb voordat ik ongesteld word.

Gewoon afwachten dus maar ga er maar niet vanuit.



Wij hebben straatfeest, vanmiddag spelletjes voor de kids en vanavond BBQ dus ik zal weinig aanwezig zijn vandaag.



Fijn weekend meiden :-

jane wat balen zeg…



dees nee niet alweer…ik kan me zo voorstellen dat je niet kan wachten tot de weeen echt mogen beginnen…sterkte voor nu!!