Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

ik kom heeel voorzichtig hier meelezen :oops:

@Karin1981 wrote:

ik kom heeel voorzichtig hier meelezen :oops:




gezellig :smiley:

we gaan er pas officieel voor na onze vakantie maar we laten alles een beetje op zijn beloop.



Met Daan was ik na 1 x zwanger Met ivan na 3x. Ga er niet vanuit dat het weer zo snel gaat.

Hier laten we ook de natuur zijn werk gaan.

Nathalie was gelijk de eerste ronde raak.

De vorige keer was ik in ronde 7 zwanger maar dat is in mei helaas misgegaan.

We zien het wel, als het ons gegeven is zijn we daar zeer gelukkig mee en zo niet ben ik dolblij en gelukkig dat ik mijn meisje heb.



Maar bij deze even officieel: welkom en succes :wink:

dankje marieke,



duim voor jullie dat het snel raak is



voor iedereen natuurlijk

Welkom en succes Karin, dat is telkens erg snel zeg!

hopelijk hoeven jullie deze keer weer niet zo lang te wachten :inlove:

Jane hoe is het met jou?

ja warm he! :stuck_out_tongue: haha

't gaat goed, erg last van de warmte :?

maar verder goed, hoe is het met jou?

wanneer is je nod nou eigenlijk…?? :smiley:

jeetje meiden, het gaat weer lekker hier.



Marieke; hoe is het nou met Nathalie???

Voelt ze zich wat beter???

Vervelend dat jij ook elke keer dizzy bent en misselijk.

Hoop dat het allemaal goeie tekenen zijn.

Ik zou het weer gewoon afwachten. Het badje is zo opgezet toch???

Hier schijnt nog volop de zon. Zit wel op mijn werk dus heb er geen last van. Hopen dat het om een uur of 14.45 wel droog is, want dan ga ik naar huis en ik ben op de fiets.



Karin; welkom…

Wanneer is jullie vakantie dan???

Spannend allemaal weer.



Jane…hoe is het???



Tierrr, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid :hug:

Nou mijn relaas op vorige pagina hahaha.

Het gaat nu wel weer gelukkig.

En mijn nod is de 25e.

Peg nou nadat ze alles eruit gegooid had was er niks meer aan de hand, daarvoor eigenlijk ook niet dus wat het nu geweest is :think:

In haar hele leventje is dit misschien de 4e of 5e keer dat ze overgegeven heeft dus we stonden er echt raar van te kijken.



Hier iets voor 11 een klein buitje gevallen, nu schijnt de zon weer.

Ik kijk wel even, ik heb wel 4 kids die ik in geval van noodweer uit het bad moet trekken :wink:

En ze vermaken zich nu prima met de keukenspulletjes, zijn aan het picknicken :smiley:

:oops: sorry marieke was het even vergeten.

wat naar zeg dat je je gisteren zo voelde en duizelig was :shock: hoe voel je je nu?

ahh arme naatje zo misselijk :hug: gaat nu wel weer beter?



25ste is al snel zeg!! :pray: :pray:

Jahoor, Naatje is als vanouds :smiley:



Ik ben ook weer als vanouds, niet duizelig meer en die vage misselijkheid is ook weg.

Net alleen mijn vinger opengehaald, het is mijn dag niet geloof ik :roll:

Nou ja, vanavond komt de kapster mijn haar knippen en nieuwe highligts zetten dan voel ik me vast weer helemaal fris en fruitig :mrgreen:

Ik moet volgende week nog werken en dan heb ik 3 week vrij :dance: :dance: 4 t/m 11 september gaan wij naar vlieland



Marieke tis echt niet je dag :hug: :hug:



zonnetje, trek je het nog een beetje in de warmte







jane heb je nog niet getest

Jeetje Marieke this echt jou dag niet :?

gelukkig gaat het verder wel goed met jou en naatje! :-*



Karin, lekker hoor 3 weken vakantie!

oh spannend dat is al snel hoor! :mrgreen:



nop nog niet getest.

maar had net alweer wat gerommel in mijn buik dus gaf de hoop alweer op.

nu voel ik weer niets en denk ik, het kan nog… :lol:

het is niet gek als het morgen nog komt dus wie weet.

ik test ook pas op zijn vroegst zaterdag/zondag… :pray:

Jane, ronde 12 alweer… Bij mij was het in ronde 13 raak (maar 12 is ook leuk :smiley: ) en dat duurde vanwege mijn lange cyclussen ruim een jaar maar ik hoop dat 12 voor jullie een geluksgetal is :mrgreen:

oh mim ik hoop het ook zooo!!

na 11 teleurstellingen vind ik ronde 12 ook super mooi :inlove:

this afwachten he tot 't weekend!! :pray: :pray:

Ik meld me hier ook maar weer eens :slight_smile:



Marieke, klinkt toch wel hoopvol die vage misselijkhied, duizelig, steekjes in je lies… :pray:



Jane ook al 2 dagen over tijd… :pray: ik weet hoe het voelt als het zo lang duurt. Wij zitten alweer in ronde 15 :shock: en de kans is niet erg groot dat ik zwanger zal zijn, maar ik blijf hoop houden, je weet maar nooit.



Tierr hopelijk morgen een goed uitslag.



Dees wat fijn dat je de 28 weken voorbij bent. Zal je een goed gevoel geven. Nu de laatste loodjes nog voordat je je kleine meid in je armen mag hebben.



En Mim en Zon ook al behoorlijk ver, de uitgerekende datum komt snel dichter bij :smiley:



Vandaag werd mijn collega weer opa, van een kleinzoon. Echt leuk om te zien hoe die ´oudjes´ daar van genieten.



En Karin, welkom hier. Lekker hoor 3 weken vakantie.



Wij gaan half september 2 weekjes naar griekenland :mrgreen: kijk er echt helemaal naar uit.

Na onze vakantie moet hub het 2e zaadonderzoek laten doen, maar ik hoop eigenlijk dat die zwemmers zich tegen die tijd behoorlijk vermenigvuldigd hebben en dat ze goed hun best hebben gedaan, en dat het dus niet meer nodig zal zijn. :pray:

Op dit moment denken we er over om een ander huis te kopen, maar omdat hub aan het eind van het jaar pas een vast contract krijgt (hopelijk) durven we het nog niet helemaal aan. Maar het is zo’n leuk huis… Even nog een paar nachtjes goed over slapen. :zzz:

Jeetje meiden, wat maken jullie het spannend!

Ik hoop ook weer op veel positieve testen in dit deel, het mag wel weer gebeuren want de laatste was al weer eventjes geleden!



Karin, gezellig dat je ook mee komt schrijven!



Tierr, ik hoop dat je het allerbeste nieuws krijgt morgen! Je verdient het meid!



Alicia, hahaha, wat grappig. Wij hebben ons huis ook te koop staan omdat we willen verhuizen naar het dorp waar mn zus woont. Ik geloof dat de markt weer wat aantrekt, althans, bij ons loopt het wel aardig door eigenlijk.

heee Karin!! whooeeeehoee!!



jullie gaan voor een brusje voor Daan :vlinder: en Ivan! :inlove: :dance:



hoop dat je na je vakantie snel zwanger bent! :pray: :inlove: