Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Mom, fijne vakantie en maak je zelf niet te gek hè… Anders is de domper straks zo enorm groot!! Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je :pray:

Zal zo even bijlezen maar wilde eventjes een misschien laat updeetje van Dees doen :smiley: Is met haar toestemming overigens :wink:

Het gaat nu goed, ik heb al 2x een weeënstorm gehad die ze gelukkig hebben kunnen remmen. Na de 1e keer hebben ze geprobeerd de medicijnen af te bouwen maar dat was geen succes. Gelijk weer weeën en nu aan de remmers tot 34 weken in combinatie met volledige bedrust. Wel moeilijk omdat ik nu ook niet bij mijn moeder kan zijn waar het ook niet goed mee gaat. Ze heeft nog maar kort te leven. Ik probeer elke dag zo positief mogelijk door te brengen en de dingen die ik toch niet kan veranderen van me af te zetten. En ik moet maar denken, zoveel rust als ik nu heb krijg ik straks niet meer als ons meisje er is :wink:

En deze is van gisteren:

Echo gehad, ons meisje zit nu op ca 1912 gram en ligt in stuit, hopelijk besluit madam nog wel te draaien komende weken… Ze heeft ook de hele lange benen van haar papa :wink:

Ik had haar een kaartje gestuurd om haar ziekenhuiskamer wat op te vrolijken. Geloof dat ze er wel blij mee was :smiley:

wat lijkt me dat moeilijk voor dees zeg…zeker ook omdat haar moeder zo ziek is…

wens haar maar sterkte namens mij…

Jeetje Dees meis wat vreselijk, gelukkig kunnen ze het remmen en gaat met jullie meidje goed :hug: :-

Hihi heerlijk hoe positief je tegen dingen aan kunt kijken :slight_smile:

denk ook dat je niet echt anders kunt op moment :frowning: dikke :hug: :-

wat lief van je Marieke om ons op de hoogte te stellen en haar een kaartje te sturen!!

oeh ik probeer wat traantjes tegen te houden, vind zo verschrikkelijk die zorgzame zwangerschappen. :hug:

Ach een kaartje is een kleine moeite toch :smiley:

Och Jane meis :hug:

Ik heb ook echt te doen met Dees… Aan de éne kant moet het meiske nog zo lang mogelijk blijven zitten en aan de andere kant gaat het met haar moeder zo slecht… Hopelijk kan Dees haar kleintje nog laten zien aan haar moeder :pray:

Anders sturen jullie haar toch ook even een kaartje, kleine moeite en het betekent heel veel voor haar op dit moment.

Ik heb het adres wel vam het ziekenhuis :wink:

Marieke: lief dat je een kaartje hebt gestuurd naar Dees.

Wat een ellende hè. Zo zielig, ook hoe het met haar moeder gaat.

Wij hebben met de novembermama’s een knuffel gestuurd en eergister is er weer een kaart van ons allemaal de deur uit gegaan.

Misschien wil de rest idd ook wat sturen. Dat zal ze hartstikke leuk vinden.

Ja Marieke daar zat ik ook aan te denken, stuur het mij maar per pb door ik wil dat ook doen!! vind ik hartstikke leuk! :slight_smile:

Wat verschrikkelijk voor Dees, nou kan ze niet eens bij haar moeder zijn :cry: :cry:

Marieke: wil jij mij haar adres pb-en?

Hai meiden, ben weer terug van weggeweest!

Heb alles geprobeerd bij te lezen, maar mn geheugen laat mij danig in de steek. Excuus als ik iemand vergeet!

Arti, jeetje meid. Heftige beslissing hoor:hug:

Mom, fijne vakantie en hopelijk heb je wat leuks te vertellen als je terug bent :wink: :pray:

Marieke, wat goed om te horen dat je meisje er beter mee om kan gaan dat haar paps even niet in de buurt is. Maakt het voor jou ook wat makkelijker denk ik. Maar 't blijft knudde natuurlijk!

Tierr, is het grote nieuws al een beetje geland? :mrgreen:

Ach, Dees…wat een moeilijke tijd maak je door - veel te zwaar om tegelijk te moeten dragen voor een persoon. Weet niet goed wat ik tegen je kan zeggen meid, behalve dat ik heel erg met je mee leef! :-* :hug:

Helaas vandaag al ongesteld geworden :cry:

111: welkom terug!!!

Jannigje: wat balen zeg :hug:

@Jannigje wrote:

Helaas vandaag al ongesteld geworden :cry:

:cry: :hug:

Tierrr: hoe voel je je??? Heb je al ergens last van?

Krijg je al snel een echo of pas bij de 12 weken?

Jannigje, :hug:

jannigje:

:hug: :hug:

Ik ben nog niet ongi maar ga dat wel worden denk ik.

zit “pas” op dag 38.

dus misschien volgende week.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, Angela! Ga in ieder geval voor je duimen! :pray:

Ah Jannigje wat rot meis :hug: :hug: :hug:

Angela ik hoop gewoon dat het helemaal wegblijft :pray:

Euh… weet het verder even niet meer :oops:

Wel lekker geshopt met mijn meisje vandaag, ik kan bijna nooit stoppen, ze hebben ook zulk leuk spul voor die meiskes :inlove: :inlove:

Jannigje: balen zeg :cry:

Angela: hopelijk blijft het deze keer ook weg :wink: :pray:

Marieke: oh lekker winkelen :mrgreen:

Jammer genoeg kan ik dat niet meer doen :cry: