Monique :hug:
Ik moest wel.
Ze had geen winterlaarsjes/schoenen meer, allemaal te klein of afgetrapt en ook haar winterbroekjes en shirtjes met lange mouw beginnen te klein te worden of zijn te klein.
Tja, kindjes groeien wel door.
Als de zomer voorbij is moet Luca allemaal nieuwe winterkleding hebben, en een winterjas :?
Yep die winterjas moet ook nog hier en nog wat meer kleren want wat ik vandaag heb gehaald redt ze het niet mee.
Weer een flinke uitgave dus :?
Wat is het weer stil hier?
Niemand iets te melden, getest, etc?
Heb zelf ook niet echt iets te melden eigenlijk…behalve dat ik in principe nog minder dan 100 dagen moet! :mrgreen:
Ja ik heb iets te melden.
Ik ga de laatste ronde in om binnen een jaar nog zwanger te zijn
als het deze ronde niet raak is gaan we de hsg echo doen
sorry kan even niet reageren op iedereen, wordt er beetje sipjes van
nieuwe NOD 14 oktober 2009
111 spannend nog minder dan 100 dagen :-* :inlove:
Och Jane… :hug: Maar 't kán nog meid! Kom op, hopen op die laatste mogelijkheid voor nu, wie weet… Ik ga heeeeeel hard met je mee duimen meid!
:-* :-* bedankt wat lief!
Jane… :hug:
Nouja, wie weet heb je 14 oktober wel een positieve test in je handen!!
Ik was ook zwanger de ronde voor de geplande HSG… ik duim voor je!! :-*
Jane ik kan me goed voorstellen dat je daar sip van word :-*
Dit moet gewoon jou ronde worden
Goedemorgen,
Monique en Mom jullie nod’s komen eraan
Het wordt weer eens tijd voor goed nieuws hier.
Arti hoe is het met jou meis?
Als ik het lijstje weer van je over moet nemen gerust zeggen hoor :hug: :hug:
Tierrr ik vond het echt hartstikke gezellig afgelopen woensdag, leuke meid ben je
Nog zo’n last van de boobies?
Ach gossie, Naatje is met haar poppen aan het spelen, haar 2 kinderen moeten slapen nu :inlove: :inlove: :inlove:
En zaterdag komt liefje weer terug :dance: :dance:
Jane dit moet gewoon jouw ronde zijn
:-* :-*
hoe gaat het met je marieke?
oh wat fijn nog maar minder dan een weekje! :dance: :mrgreen:
Wat fijn Marieke! Je kunt dus weer lekker gaan aftellen meid!
Het gaat wel, Naat is de afgelopen 2 nachten braaf doorgeslapen dus ik heb weer even wat bij kunnen tanken :dance:
Ik wist wel dat het niet raak kon zijn deze ronde ondanks dat ik 1 dag te laat ben nu, eerste rozige bloedverlies is een feit.
Maar toch wel even een domper, 1 jaar bezig nu :?
Een jaar alweer… niet leuk… :hug:
Nouja, binnen een week is je vent weer thuis :dance: dus deze maand weer een nieuwe poging!!
Ik vond het trouwens ook super gezellig bij je! En wat is Nathalie ook leuk… en een boef!!
Je komt hier ook maar eens een bakkie halen als het zo uitkomt!!
(Al kan ik de afgelopen dagen trouwens geen koffie meer ruiken, jakkie zeg… ;))
Goedemiddag allemaal! Ik ben er weer, gisterochtend terug gekomen van een heerlijke vakantie in Turkije. Nu nog een hoop te wassen enzo, maar wilde eerst hier kijken hoe het met iedereen gaat!
Marieke: balen van de :evil: … fijn dat je weer kan gaan aftellen tot je mannetje weer terug is! Mijn nod komt er inderdaad aan…
En het ik vond het ook even slikken toen ik de “jaargrens” over ging… duurt allemaal wel erg lang zo. :hug:
Jane: ik duim ook voor jou meis, dat dit jullie ronde is!! Net als bij Tierrr, dan hoef je dat vervelende onderzoek ook niet te ondergaan
Tierrr: hoe voel jij je? :inlove:
111: hihi minder nog dan 100 dagen, gaat snel zo!
Ok, dit is wat ik zo’n beetje onthouden heb :lol:
Nu heb ik jullie hulp even nodig. Testmonster als ik ben kan ik niet wachten tot morgen/dinsdag. Had mijn nod a.s. dinsdag gezet, maar eigenlijk is-ie morgen al. En in mijn vakantie was ineens mijn trek in alcohol weg (terwijl ze best lekkere rosé hadden!), ben hier en daar wat duizelig, wat krampjes. Verder geen bijzonderheden. Maar toch getest vanochtend . Maar er is wel 1 MAAR: ik heb natuurlijk een pregnyl spuit gehad. Zit nu op dag 14 na de spuit en wat ik overal lees is dat na 10 dagen de hcg uit je lichaam moet zijn. Zie de foto in mijn spoiler…
Zelf denk ik niet dat het nog van de pregnyl kan zijn, want als daar nog een spoortje van in mijn lijf zit dan is dat zooo minimaal dat dat nooit zo’n streepje kan geven. Maar ik hou wel een kleine slag om de arm en dinsdag ga ik weer testen. Dan moet-ie wel duidelijker zijn als het echt zo is. Spannend weer!
Oh Mom ik heb geen verstand van die spuiten etc. maar ik hoop zo dat je hcg in je lichaam hebt omdat je zwanger bent. Ik gun het je zo :inlove:
<span style=“color: darkblue]Mag ik je vast heel voorzichtig feliciteren?[/color”> [/color]
Jeetje, mom… :shock: Ik heb ook geen kennis van pregnyl enzo… dus kan je niet helpen… maar wat zou het geweldig zijn!! Ik voor je dat de streep over een paar dagen nog dikker is!! :dance:
Hihi dan zeg ik vast héééél voorzichtig dank je wel :oops: :oops:
Mijn man gelooft het pas als de teststreep zo donker is als de controlestreep… dus hij houdt me wel met m’n voeten op de grond. Dinsdag MOET die streep gewoon donkerder zijn