Als ik morgen nog niet ongesteld ben, ga ik testen. Hellup!
Het is wel heel dubbel hoor, de kans is erg groot dat het weer een EUG wordt.
Duimen jullie mee?
Oh dat is niet de bedoeling!! Ik ga zeker voor je duimen
Heb vandaag ook getempt, en nog steeds hoog 37,4 :dance: .
Sollie wat is EUG?
Mom klinkt toch veelbelovend hoor
Iemand mijn dochter voor een week ofzo lenen :evil:
@Marieke_5000 wrote:
Sollie wat is EUG?
EUG = buitenbaarmoederlijke zwangerschap
In juni is mān zwangerschap afgebroken bij 9 weken omdat het buitenbaarmoederlijk was.
Doordat de eileider die er zit waarschijnlijk ook verkleefd is, is de kans op herhaling erg aanwezig.
@Mom2b wrote:
Oh dat is niet de bedoeling!! Ik ga zeker voor je duimen
Heb vandaag ook getempt, en nog steeds hoog 37,4 :dance: .
Nee dat is zeker niet de bedoeling. :mrgreen:
We hopen er maar het beste vanā¦
Misschien moet ik maar gewoon ongesteld worden, dan hoeven die zenuwen niet zoā¦
Marieke, :hug: Ik snap je heel goed hoor, zat ook tegen die jaargrens aan te hikken zonder zwangerschap, maar toen toch nog net op het nippertjeā¦ Bedenk je wel dat āwijā veel meer kans hebben gehad dan jij he, met je loverboy die steeds wegmoet naar het buitenland en jij weer extra stress hebt door alles met Naatje en het huishouden dan alleen te doen! Maar ik hoop voor je dat je snel aan de beurt bent meid!
Momā¦jeetje, wat maak jij het spannend! Hoop dat-ie dinsdag van de test afknalt joh! Het ziet er in ieder geval heeeeel goed uit!
Sollie, ook voor jou draaien mn duimpjes volop! Toi toi toi!
mom2be wat spannendā¦
Mom2be :shock: :shock: :shock: Ik ga je alvast een voorzichtige felicitatie geven :dance: :dance: :-* :-* :-
Ik zou het zo leuk voor je vinden dat ik hard ga duimen dat het streepje dinsdag dikker is
:-
Hihi, thanks meiden :-* :-*
Vind het ook zo spannend! Maar ik neig toch wel naar wel zwangerā¦ pffff ik hou het niet :mrgreen:
hoi mom,
ik had ook zn test van mijn jongste zoondje ook 14 dagen naar de pregnyl spuit dus ik denk dat het miss wel raak kan zijn.
was bij mij idd het geval :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
knuff will
Nou Mom, van mij ook dan toch alvastā¦GEFELICITEERD!!!
Wat werken die vakanties toch goed he, als je zwanger wilt worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
oh mom wat spannend, ik vind hem overtuigend hoor! :mrgreen: alvast Gefeliciteerd :inlove:
Heyyyy mom,
Hier ook al een voorzichtig gefeliciteerd!!
Nog niet ongesteld, maar ook nog geen test vandaag vrees ik. :?
Moet loon afwachten voor ik een test kan kopen en dat is er nog niet.
Hopelijk morgen beter! Of vandaag nog, maar dan moet het wel snel komen. :wall:
Dag dames!!
Ik kom even melden dat ik weer thuis ben na 4,5 week ziekenhuisā¦
Heerlijk!!!
Alles is nu rustig, geen harde buiken en geen bloedverlies, verlies alleen wat stukjes van de slijmprop, maar dat geeft nietā¦
Het blijft afwachten, het kan op elk moment weer omslaan, ik moet thuis weeĆĀ«nremmers blijven gebruiken tot volgende week maandag, daarna zit ik op 34 weken en doen ze niets meer om de bevalling tegen te houden.
Ik zag dat ik Mom heel voorzichtig mag feliciteren, ik duim morgen voor je als je opnieuw test, volgens mij gaat het dan nog wel even duren voor je het echt kunt geloven :mrgreen:
Marieke, red je het nog zonder je mannetje?? Wanneer komt hij weer terug??
Ik heb nog niet verder teurg gelezen, dus de rest geef ik gewoon even een vrituele knuffel :-
O, en Moniqueā¦ bedankt voor je kaartje, echt superlief!!! Zag ook je berichtje op hyves, maar ben er nog niet aan toe gekomen op iedereen te reageren, berichtje volgt nogā¦ :-
Mom, wat spannend!!! Zonder je achterliggende verhaal zou ik je inderdaad ook feliciteren maar kan me voorstellen dat je nog een slag om de arm houdtā¦ Zou echt geweldig zijn :dance:
Mom en Sollie, spannend hoor.
Anders morgen samen testen.
Bigsby: en hoe zit het bij jou???
Dees: ook hier een welkom thuis!!!
Mom: wat spannend :shock: :mrgreen: maar hij lijkt toch wel postief hoor :dance:
Dees: welkom thuis meid, en ik zie dat je al aardig op schiet :-*
Enne graag gedaan
Helaas ga ik door naar ronde 12 :?
Bigsā¦ :hug: ronde 12 alweerā¦ niet leuk meerā¦ :hug:
Dees, fijn dat je weer thuis bent!! :thumbup:
dees wat fijn dat je weer thuis bentā¦hopelijk blijft de beeb nog ff lekker zitten tot iig 37 wekenā¦