Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Dees! Fijn dat alles weer wat beter blijft gaan meid!

Hopelijk blijft het goed gaan tot volgende week maandag en besluit de beeb om toch nog een paar weekjes te blijven zitten uit zichzelf :pray:

Hoe is het met je moeder, heb je haar alweer gezien?

Bigs, :hug: Hopelijk ben je voor de laatste keer ongesteld geweest meid, nou voorlopig dan :wink: .

Mom, hoe laat ga je morgen testen?

Moet morgenochtend om half 9 weg naar de VK, anders check ik nog effe voordat ik wegga of je al iets weet! Toi toi toi meid, ik hoop het enorm voor je! :pray:

Dees: wat fijn meid dat je eindelijk weer thuis bent!!! En straks van die weeƃĀ«nremmers afā€¦ en wachten tot jullie meisje komt :inlove: :inlove:

Bigsby: ronde 12 alweerā€¦ :hug: :hug:

Zonnetje & Sollie: echt waar, als ik in de buurt had gewoond dan hadden we zeker samen kunnen testen :mrgreen: , dan maar morgen op een afstandje :wink: :lol:

111: vakanties zijn zeker goed hahaha :mrgreen:

Willie: dat geeft me toch wel weer goede hoop :smiley: :smiley:

Nou ik laat het morgen wel weten, ga zo lekker slapen :zzz: :zzz:

Spannend :pray: :pray: :pray:

111: hihi, ja ik ga wel vroeg testen, moet mijn man bij de metro afzetten om 8.00 uur, dus voor die tijd. Ik zal als het lukt het hier ook gelijk neerzetten. Meestal staat de computer ook wel aan bij ons, dus dan tik ik snel even een berichtje voor ik weg moet.

Mom: ik bedoel gewoon dat jij en Sollie op hetzelfde tijdstip gaan testen en ons dan GELIJK melden dat jullie een mooie vette streep zien!!!

Ik ben het trouwensā€¦zonnetje01/peggy

@mama1980 wrote:

Mom: ik bedoel gewoon dat jij en Sollie op hetzelfde tijdstip gaan testen en ons dan GELIJK melden dat jullie een mooie vette streep zien!!!

Ik ben het trouwensā€¦zonnetje01/peggy

Hihi ja ik begrijp je. Ik had gister in een ander topic al tegen Sollie gezegd dat als ik in de buurt zou wonen dat ik wel een testje zou droppen bij dā€™r :mrgreen: het is ook zo spannend :smiley:

Heb je een nieuw account aangemaakt? Ik dacht al huh mama1980?? :mrgreen:

Nou mijn zonnetje01 account doet het ineens niet meer. Ik kreeg al geen berichten meer en nu kan ik er niet meer op.

Ze zijn er al wel mee bezig dus ik hoop snel weer als zonnetje terug te komen. Ik kan niet wachten totdat het gelukt is dus dachtā€¦ik maak een tijdelijk account aan. Haahahahahaha. Heb het wel gelijk even in mijn onderschrift gemeld.

Mijn duimen draaien hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Bigsby; :hug: :hug: ronde 12 bracht mij gelukā€¦hopelijk jou ookā€¦

Goedemorgen!

De test LIJKT ietsie donkerder te zijn, maar knallen doet-ie nog steeds niet. Maar goed, ik zou dan 4w1d zwanger zijn, dus dan knallen ze nog niet zo hard denk ik. Ik moet nu even de deur uit, maar heb al fotoā€™s gemaakt dus die plaats ik er straks op, ter vergelijking :wink: . En ik ga de poli bellen om te vragen of de pregnyl echt weg is uit mijn lichaam. Dan pas ga ik blij worden / durven te zijnā€¦

Hey mama1980/zonnetje/peggy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: : ik hoop ook dat je account het snel weer doet!

@Mom2b wrote:

Goedemorgen!

De test LIJKT ietsie donkerder te zijn, maar knallen doet-ie nog steeds niet. Maar goed, ik zou dan 4w1d zwanger zijn, dus dan knallen ze nog niet zo hard denk ik. Ik moet nu even de deur uit, maar heb al fotoā€™s gemaakt dus die plaats ik er straks op, ter vergelijking :wink: . En ik ga de poli bellen om te vragen of de pregnyl echt weg is uit mijn lichaam. Dan pas ga ik blij worden / durven te zijnā€¦

Oeehhh wat spannend weer!!!

Ik hoop met je mee dat hij gewoon positief is! :pray:

Oh mom zo spannend :pray:

Dat pregnyl, bevat dat hcg dan?

Sorry ben niet zo thuis in dat wereldje :oops:

Ach gossie Peggy, je bent weer een baby :mrgreen:

O, Momā€¦ Wat spannend!!!

Ik hoop dat ze zeggen dat het al lang uit je lichaam is en je gewoon nu echt zwanger bent!!!

Monique, :hug: :hug: Ronde 12 is gewoon echt niet leukā€¦

Gaan jullie gewoon verder proberen of ook de huisarts inschakelen?? Dat mag toch na een jaar proberen??

Hier alles goed, 4e dag thuis vandaag :dance: en vandaag 33 weken!! :dance: Nog 1 week weeƃĀ«nremmers en dan ben ik nbenieuwd wat er gaat gebeurenā€¦ Hopelijk blijft ons meisje dan nog 2 weekjes op haar plaats zitten, maar ik heb er een hard hoofd inā€¦ :lol:

Hoe gaat het met alle andere dames hier?? Wordt niet meer zo heel veel geschreven hierā€¦

Ok hier de fotoā€™s ter vergelijking, wat denken jullie?

Zondag:

En vandaag:

Het verschil is minimaal. Maar toch hebben mijn man en ik het gevoel dat de test van vandaag toch ietwat donkerder is (niet echt goed te zien op de foto). Maar hij is ook zeker niet lichter! En kom ik weer :mrgreen: , als het de pregnyl zou zijn dan moet ie toch steeds lichter worden? Pfffff krijg er hoofdpijn van :roll:

Nou ik ga zo maar eens de poli bellenā€¦

@Marieke_5000 wrote:

Oh mom zo spannend :pray:

Dat pregnyl, bevat dat hcg dan?

Sorry ben niet zo thuis in dat wereldje :oops:

Ja dat bevat hcg (wat MvM verzameld :wink: ).

Geeft niks hoor, ik weet ook lang niet alles :angel:

Hey Dees, 33 weken :dance: :dance: ! En lekker thuisā€¦ is toch een veel fijnere omgeving! Moet je wel nog steeds in bed blijven, of mag je er af en toe uit?

Sollie: keep my fingers crossed :pray: ook voor jou!

Ik mag er wel uit maar wel gematigd. Dus om wat te drinken/eten te pakken, maar zit ook wel tussendoor aan tafel achter de computer. Als het maar niets is waarbij ik me hoef in te spannen, want zodra ik een harde buik krijg krijg ik doorgaans ook bloedverlies en dat maakt mijn buik nog onrustigerā€¦

Kan het kleurverschil niet zo goed zien op je test, maar als je niet zwanger was had hij toch lichter moeten worden, dusssssā€¦ Het ziet er goed uit!!!

@Mom2b: ik zie toch echt weer twee streepjes!!!

Oh ik ga zo hard duimen dat het zo is!!

Wel fijn dan dat je er af en toe uit mag, anders duren de dagen wel heel lang lijkt me.

Nou ik heb gebeldā€¦ pffff en dat is dan de poli gynā€¦ ze heeft er nog nooit van gehoord dat een test positief kan uitslaan door pregnyl, dus het lijkt haar ook dat ik zwanger ben. Ik vroeg nog weet je dat zeker dan? Nee dat wist ze niet zeker :wall: :wall: . Maar goed, 1 lichtpuntje: als ik eind van de week nog niet ongi ben en de test is nog steeds positief dan maken we een afspraak voor een 7 weken echo.

Getsie, ik wil wel maar ik durf niet. Vrijdag weer testen.

@Bente wrote:

@Mom2b: ik zie toch echt weer twee streepjes!!!

Oh ik ga zo hard duimen dat het zo is!!

Dank je wel!! Ik denk ook wel: die streepjes staan er toch niet voor niks?? :lol:

Oooeeehhhh!!! Ik feliciteer je alvast hoor!!! :dance:

Heel voorzichtig maar tochā€¦ :inlove: