Jeetje mom, je houdt de spanning er wel in he?! :mrgreen:
Wat een stomme gyn trouwens… die hoort dat toch te weten? :roll:
In elk geval; voorzichtig gefeliciteerd!! :mrgreen:
Mom2b: pregnyl is na 10-12 dagen uit je bloed.
Nou ok, ik maak het mezelf makkelijk:
HOERA IK BEN ZWANGER!!! Hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dan ga ik er maar voor hoor, die onzekerheid is niks en mocht ik toch ongi worden, dan blijft die teleurstelling even groot.
:inlove:
Lijkt mij ook!!! Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove:
Pregnyl breekt elke dag met 50 % af, dus als je 10 dagen geleden voor het laatst hebt gehad bijvoorbeeld, zit er nu (bijna) niks meer in je bloed.
Dan is het toch echt zo!!!
Mom, ik zeg GEFELICITEERD :dance: :inlove:
Banner even aanpassen hoor!!! Het mag nu!!!
Weet je, het blijft toch altijd spannend die eerste weken, dus een teleurstelling zou het zowieso zijn, maar dat de test voor jullie iets duidelijker is geworden zegt mij genoeg lijkt me…
:-*
Hahaha dank dank!
Heb wel klamme handjes nu haha, ik moet nog even geestelijk die omschakeling maken
@Dees75 wrote:
Mom, ik zeg GEFELICITEERD :dance: :inlove:
Banner even aanpassen hoor!!! Het mag nu!!!
Weet je, het blijft toch altijd spannend die eerste weken, dus een teleurstelling zou het zowieso zijn, maar dat de test voor jullie iets duidelijker is geworden zegt mij genoeg lijkt me…
:-
Dank je Dees :-
Spannend is het zeker, vind het doodeng…
Maar we gaan er voor en ik heb met bibberende vingers die banner maar aangemaakt :lol: :inlove:
Hopelijk mag tie blijven staan!
Ooooohhhhh Mom, super gefeliciteerd!!!
Je kan ook nog even een digitale test van cb doen met het aantal weken erbij.
Idd snel je banner aanpassen hoor!!!
Sollie: heb jij al getest of moet je de test nog gaan kopen?
Marieke: ik ben weer baby af, hihihihhi. Ruud heeft mijn account even geactiveerd.
Mom2b, ik heb je verhaal al een paar dagen zitten volgen hier. Klinkt goed meid!! Gefeliciteerd!! :mrgreen: Wat een heerlijk maar ook onwerkelijk gevoel is het he? Geniet er lekker van. Ik ga voor je duimen dat het niet op een teleurstelling uitloopt.
Hey zonnetje is weer een kletstante :dance: :dance:
Dank je wel hoor, moet er wel aan wennen haha!
Ik heb nog een digitale liggen, maar zonder weken aanduiding. Die haal ik anders van de week wel ff. En dan doe ik die zaterdag
Ik ben ook benieuwd naar Sollie…
Joepieeee Mom2b!!! :dance: :dance: :dance:
Het gaat gewoon goed!
Hier nog niet getest, pas nu op m’n neefje en hoop dat ik vanmiddag EINDELIJK een test kan halen!
@Naatje wrote:
Mom2b, ik heb je verhaal al een paar dagen zitten volgen hier. Klinkt goed meid!! Gefeliciteerd!! :mrgreen: Wat een heerlijk maar ook onwerkelijk gevoel is het he? Geniet er lekker van. Ik ga voor je duimen dat het niet op een teleurstelling uitloopt.
Dank je! Ja spannend verhaal maak ik ervan hè? :mrgreen: heb mijn roeping gemist… :lol:
Het is wel heel erg onwerkelijk. Komt ook een beetje omdat mijn man ook heel voorzichtig is. Vorig jaar waren we ook helemaal gelukkig en 3 dagen later was het over, vandaar.
Maar ik ga er gewoon voor en probeer al te genieten :inlove: . Kijk 10.000 keer per uur naar die test. Zo naar mijn vriendinnetje en dan neem ik 'm mee.
@Sollie wrote:
Joepieeee Mom2b!!! :dance: :dance: :dance:
Het gaat gewoon goed!
Hier nog niet getest, pas nu op m’n neefje en hoop dat ik vanmiddag EINDELIJK een test kan halen!
Hihi!
Nou ik hou het hier vanmiddag ook in de gaten hoor!
Sollie: hopen dat je snel tijd hebt dan, je maakt het wel heel erg spannend zeg!!!
Mom: mooie banner :mrgreen:
@zonnetje01 wrote:
Sollie: hopen dat je snel tijd hebt dan, je maakt het wel heel erg spannend zeg!!!
Hahaha of jullie zijn gewoon te nieuwsgierig.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@zonnetje01 wrote:
Dank je :mrgreen:
Ik ga NU douchen, moet over een kwartiertje bij mijn vriendin zijn haha!
Ik, nieuwsgierig :naughty: :naughty:
:liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
@zonnetje01 wrote:
Ik, nieuwsgierig :naughty: :naughty:
:liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
:o :mrgreen:
Mom, gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kunt bevatten maar dat is heel herkenbaar hoor!!! Hopelijk is het gewoon zo en komt er een hele leuke en spannende tijd aan!
Dank je Mim!
Nu de test ingedroogt is kan je een stuk beter zien dat-ie toch wat donkerder is dan de 1e. Nou weer hopen dat het zo vrijdag is. Ga maar wat doen hier in huis gaat de tijd sneller