Handen naast de mond in een toeter…SOLLIE…WAAR BEN JE!!!
Leef maar lekker mee. :inlove:
Ik lijk toch ongesteld te worden, dus nog even geen test hier.
Hou jullie op de hoogte of het doorzet of niet!
Ach nee toch hè…Hoop dat het vals alarm is.
Oh nee hè Sollie… misschien lijkt dat maar zo (dat gevoel heb ik hier ook af en toe, pijn mijn onderrug, buikpijn, gevoelige borsten…)… ik hoop gewoon dat het niet van de ongi is
Ik bedoel roze-bruinverlies.
We zien wel waar het schip strandt, ik ga er van uit dat ik ongesteld ben.
mom van harte gefeliciteerd!!!
Mom gefeliciteerd :dance: :dance:
MOM! Eindelijk! En dan nu in het groot:
GEFELICITEEEEEEERD!!! :dance: :dance: :dance:
En waarom probeer je die digitale niet gewoon? Is een fijn gevoel hoor, dat ZWANGER zien staan in het schermpje. Die weken-aanduiding vind ik maar relatief, want het ligt er maar net aan hoe je lichaam reageert op HCG.
Die banner staat je trouwens prachtig! :mrgreen:
Sollie, zolang het niet doorzet is er nog hoop voor je meid!
Dank jullie wel!! :-* :-*
Ja 111, je hebt helemaal gelijk, ik ga gewoon die digitale er tegenaan gooien. Anders ligt ie ook maar te verstoffen :mrgreen:
Zal 'm morgen doen :inlove: ik moet wel werken dus fotootje komt dan 's avonds wel.
Ik hoop dat ik die banner nog heeeeeel lang mag laten staan :inlove: . Vond 'm ook wel schattig hihi!
Mom: je moet wel gelijk een foto ervan maken, want de tekst is best snel weg. Zou zonde zijn. De foto zien we dan 's avonds wel. Een vriendin van mij dacht namelijk ook om hem aan haar ouders te laten zien en toen was de tekst dus weg…beetje jammer.
Zon, echt waar?
Bij mij bleef ie toch best lang staan… :think: Maar uiteindelijk is-ie natuurlijk wel weg, dus ik heb er ook een foto van gemaakt.
jaaaa, zonde hè. Mijn vriendin haalde hem heel vrolijk uit haar tas, stond er niks meer op :wall: :wall:
Ik zal hier ook nog even een melding doen.
BIA VOOR SPROETJE :dance: :dance: :dance:
Ik kreeg vanmorgen sms dat ze 4 cm had en over een uur naar het zkh ging. Waarschijnlijk is ze daar nu. Heb om 8 uur gepost en moest daarna naar de fysio.
Svp geen meldingen op hyves plaatsen.
Ik ben gewoon ongesteld geworden, op naar de volgende ronde!
Hè Sollie wat vind ik dat vervelend voor je zeg!!! :hug: :hug:
Hè jammer Sollie :hug:
We hadden juist zo’n goede hoop!
Zonnetje, nog geen nieuws? Ze maakt het spannend zeg!
111: helaas nog geen nieuws. Telefoon ligt naast me dus zodra er iets is kom ik het gelijk melden!!!
Hihi, ging ik ook wel van uit hoor Zonnetje, maar ik ben zo nieuwsgierig!!!
Nou ja, RUSTIG afwachten maar. :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :mrgreen:
Jaaaaaaaaa… BUB
Om 11.52 uur is Femke geboren!!!
Sproetje heeft een paar hechtingen en is erg moe, maar verder gaat alles goed.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: