Nou wat mooi, Femke :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Lieve Sproet en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Femke :inlove: :inlove: :inlove:
En nu lekker van de kraamtijd genieten!!!
:-*
Sproet, gefeliciteerd met jullie kleine meid!
Lekker genieten en bijkomen hoor!
Heeft ze toch nog vrij vlot gedaan :thumbup:
Absoluut, al vond ik het wel lang duren hoor - was zoooo benieuwd!
Maar dat is altijd als je op hete kolen zit, dan kruipen de seconden voorbij.
Mom gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ik zal je straks in het lijstje zetten!
Sproet, gefeliciteerd met Femke!
De 1e baby voor de banner!! Jee!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen:
@zonnetje01 wrote:
Mom: je moet wel gelijk een foto ervan maken, want de tekst is best snel weg. Zou zonde zijn. De foto zien we dan 's avonds wel. Een vriendin van mij dacht namelijk ook om hem aan haar ouders te laten zien en toen was de tekst dus weg…beetje jammer.
Hihi, yes i know . Heb gelukkig ook gelijk een foto gemaakt. Mijn man lag nog te slapen en toen zei ik als je dalijk wakker ben maak dan nog ff een paar foto’s voor de zekerheid. Niet wetende dat hij nog een uur bleef liggen :lol: :lol: . Dus hij belde op, was de tekst ineens weg, paniek paniek hahaha. Hij staafje eruit en er weer in maar hij deed het natuurlijk niet meer. Ben ik blij dat ik het dus met mijn duffe kop om 06.30 uur het zelf nog heb gedaan :mrgreen:
Oh ja, dit is 'm:
:inlove: :inlove: :inlove:
Nu heeft hub ook nog een test met conceptie indicator gekocht, dus die doen we dan zaterdag maar :mrgreen:
@Artistiqua wrote:
Mom gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ik zal je straks in het lijstje zetten!
Thanks! :-* Joepie, mag ik ook op de BUS :dance: :dance:
Sproetje: gefeliciteerd met Femke!!! :inlove: :inlove:
Die bus stond al op je te wachten meid!
Nu is het officieel he! :thumbup: :dance: :mrgreen:
Word je nou een mei of juni mama?
Enne…hoe zit dat nou met die vergrote kans op een tweeling? :think: :mrgreen:
Mom: nu heel overtuigend: GEFELICITEERD!!!
Na zaterdag is er echt geen twijfel meer mogelijk hoor, hahahhahaha, nu al niet meer eigenlijk.
@111 wrote:
Die bus stond al op je te wachten meid!
Nu is het officieel he! :thumbup: :dance: :mrgreen:
Word je nou een mei of juni mama?
Enne…hoe zit dat nou met die vergrote kans op een tweeling? :think: :mrgreen:
Jaaaah nu vind ik het ook wel officieeël! :dance:
Ik heb zelf 31 mei uitgerekend, maar ga denk ik bij de juni mama’s .
géén idee hoe het met de vergrote kans op een tweeling zit :think: :lol: , al lijkt het me wel helemaal leuk :inlove: :inlove:
@zonnetje01 wrote:
Mom: nu heel overtuigend: GEFELICITEERD!!!
Na zaterdag is er echt geen twijfel meer mogelijk hoor, hahahhahaha, nu al niet meer eigenlijk.
YEAH! Dank Peggy! Ik ben er zelf inmiddels ook wel van overtuigd. Vrijdag doe ik nog een simpele van de Kruidvat, omdat ik dan de gyn ga bellen voor een afspraak voor de 1e echo (en ben wel benieuwd of het streepje dan nog dikker is ). En die met die indicator is gewoon voor de gein .
Yeah!!! Dit is wel heel duidelijk ja!!!
Helemaal super!! Het is je helemaal gegund!!
AAAAHH MOM toch he! :mrgreen: gefeliciteerd meis!! :inlove: :dance: :dance: :-*
Dank jullie wel meiden! Het leuke is ook dat iedereen hier al zo blij is voor me en thuis moet ik nog mijn mond houden haha! Alleen mijn vriendin, broer en mijn ouders weten het. De rest moet maar even wachten nog :mrgreen: Maar hier op KoK kan ik helemaal los :lol:
Da’s ook juist het fijne ervan! Het is zo moeilijk om prive je mond te houden en hier kun je alles kwijt wat je maar wilt over hoe je je voelt, je kwaaltjes, je afspraken etc. Lekker toch, zo’n uitlaatklep?
Ik ben nu wel heel benieuwd naar je eerste echofoto’s…
Ben ik ook wel heel benieuwd naar :mrgreen: . Morgen ga ik een afspraak maken :dance:
Ik vind het ook heel fijn hoor dat je hier op kok alles kwijt kan. Wij willen niet vertellen wat we krijgen, maar hier kan dat natuurlijk wel :lol:
Mom: ik ben ook zoooooooo benieuwd. Besef je het al een beetje???
Zon: ja precies, hier kan je alles zeggen, je bent zo goed als anoniem. En het neemt wat van de drang weg om het uit te willen schreeuwen :mrgreen: :mrgreen: .
Beetje bij beetje besef ik het steeds meer. Maar nou ga ik morgen weer zo’n kruidvattestje doen en dan ben ik toch wel zenuwachtig dat dat streepje straks ineens minder is geworden. Maar goed daar gaan we ff niet vanuit
Haha mom, zo herkenbaar wat je schrijft! Ik ben nu inmiddels alweer ruim 6 weken, maar heb af en toe nog steeds de neiging er een test tegenaan te gooien om te kijken of het nog steeds wel zo is…
Nouja, zal na de eerste echo wel minder worden, hoop ik.
Nogmaals gefeliciteerd he? Het is je zo gegund!! :-* :dance:
Dank je Tierrr! :-*
Wanneer heb jij je 1e echo?