Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

ooooooh het is zooooo herkenbaar wat jullie schrijven :lol: Het liefst wil je elke dag wel testen, hihihihihihi.

Hahaha, ohh erg hè? :mrgreen:

Eindelijk weer een zwangere bij jullie in het topic! Gefeliciteerd Mom!

(sorry ik ben al een half jaar thuis dus ik blader wel eens door de topics heen en hier duurde het al zó lang totdat iemand eindelijk weer eens zwanger werd)

@Mom2b wrote:

het is ook ineens zo onwerkelijk. Elke maand leef je er naartoe en nu ineens is het dan ook echt zo!!! Je bent zwanger…wat klinkt het mooi hè.

Banner is bijgewerkt!

:-*

Dank je Romi!

Nou ik hoop echt dat er nog meer volgen :pray: :pray: :pray:

Het is iedereen zoooo gegunt!

@zonnetje01 wrote:

@Mom2b wrote:

het is ook ineens zo onwerkelijk. Elke maand leef je er naartoe en nu ineens is het dan ook echt zo!!! Je bent zwanger…wat klinkt het mooi hè.

Zo raar ook inderdaad, en het klinkt zeker prachtig (maar nog steeds gek haha)!! Hub zit ineens vol met vragen: ga ik het wel goed doen, dalijk zijn het er twee, shit de badkamer moet nog af etc etc :lol:

@Artistiqua wrote:
Banner is bijgewerkt!

:-

Ik heb gelijk gekeken! :inlove:

Super, dank je :-

Hahaha Romi, stiekeme meelezer! :mrgreen:

Fijn dat je met ons mee duimt voor meer zwangeren in dit topic!

Mom, dat blijft hoor, dat onzekere gevoel…totdat je het voelt bewegen, en zelfs dan nog als het bewegen even uitblijft. Maar als je de eerste goede echo eenmaal hebt gehad en het hartje hebt horen kloppen, dan krijg je er wat meer vertrouwen in dat het echt zo is.

Tierr, 6 weken alweer meid! Wat ga je snel joh!

Hahahaaha mom: heeft hub nu al nesteldrang :lol: :lol: :lol:

@zonnetje01 wrote:

Hahahaaha mom: heeft hub nu al nesteldrang :lol: :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@111 wrote:

Tierr, 6 weken alweer meid! Wat ga je snel joh!

Haha, ja, aan de ene kant lijkt die positieve test idd pas gisteren, aan de andere kant denk ik steeds: ik ben nog maar 6 weken… die eerste 12 weken kunnen me niet snel genoeg gaan… nouja, volgende week een afspraak bij de gyn en dan hopelijk een echo! :slight_smile:

Ja sorry voor t stiekeme mee lezen. :mrgreen:

Je moet soms wat he met al die vrije tijd :wink:

Tierrr: wanneer moet je volgende week? Spannend zeg!

Romi: gezellig toch? :mrgreen:

Romi, lekker blijven doen hoor, vind het ook wel gezellig dus voel je vooral welkom om mee te blijven lezen! :thumbup:

Tierr, spannend hoor! Het belangrijkste is dat je het hartje hoort kloppen, dan krijg je ineens zo’n besef dat er iets in je groeit!!! Nog twee weekjes meid, met 8 weken!

Tierrr, spannend hoor!

Zag vandaag je banner en dacht zoooo dat gaat al best snel. Voor jou natuurlijk niet en hoop je dat die 12 weken zo sneeeeeeel mogelijk voorbij zijn.

Romi:gezellig mee blijven lezen hoor!!!

Ik ga soms ook heeeeeeeel wat topics af, hihihihihi. Zit zelf nu al 3 weken thuis dan nog 3 weken en dan begint pas mijn officiele verlof. Ik zal dus totaal 22 weken thuis zitten. Ik kan niet heel veel meer dus dat zal ook heel veel kokken worden :lol: :lol:

@Zonnetje, ik heb 5 weken vakantie gehad, toen 4 weken verlof. Fenna besloot 11 dagen later te komen dus die kreeg ik er nog bij. Toen mijn 12 weken verlof. Moet eigenlijk 29 september weer starten, maar ivm nieuwe baan wordt het 5 oktober. Ik ben dan dus 23 weken thuis geweest. Komt een einde in zicht dus.

Maar sorry, das allemaal offtopic.

Als over 2 jaar ofzo dit topic nog bestaat dan kom ik wel écht mee kletsen. Tot die tijd hou ik het bij stiekem mee lezen en een berichtje als ik weer een zwangere zie :mrgreen:

Ik duim voor jullie!

En Dees hoop voor je dat je kleintje zich voorlopig nog niet meld! (als ik dan toch bezig ben kan ik dat ook maar net zo goed neerzetten, heb mezelf nu toch al verraden als stiekeme meelezer)

Mom, ik had dat ook hoor… het blijft onwerkelijk voelen totdat je de echo hebt gehad. En dan wordt het idd pas ‘echt’ als je de eerste bewegingen voelt. Maar die echo was voor mij echt een omslagpunt. Ik durfde ook echt niet te geloven dat het gewoon in een keer goed was gegaan. Ik heb mezelf in de eerste weken van alles wijs gemaakt. Echt allemaal rampscenario’s. Bleek gelukkig allemaal voor niks, maar het is wel bizar dat ik er gewoon tot de echo nog niet van durfde te genieten. Komt misschien ook wel heel erg omdat je hier op het forum naast alle succesverhalen ook alles leest wat niet goed is gegaan. Dus: vooral geen enge verhalen gaan zitten lezen hier!! :wink:

Mom2b, heb je je vierde test al gedaan???

@Bente wrote:

Mom2b, heb je je vierde test al gedaan???

Ohhh yeah… :inlove: :inlove: :inlove: die knalde er werkelijk vanaf! Zal 'm zo spammen :mrgreen:

Naat: Dat is ook zo, je kent alle verhalen hier en nou we zelf al best wel een tijdje bezig zijn geweest, dan houdt het je wel bezig, van als alles maar goed zit. Maar toch geniet ik al :mrgreen:

En nu gaan we aftellen naar de 1e echo, die staat 13 oktober gepland. Dame van de gynpoli was heel lief, feliciteerde me enthousiast en legde uit dat ik eerst bij de echoscopiste kom en dan maken we nog een afspraak bij mijn gynaecoloog en als alles goed is mag ik lekker naar de vk :dance: kan het ziekenhuis wel dromen inmiddels.

Woeiii ben zo blij :dance: . Ga zo naar mijn broer en dan naar mijn ouders. Die hebben al een vermoeden, ben een open boek wat dat betreft :lol:

Mag ik nog een keer spammen?

:inlove: