Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

@Mom2b wrote:

Dat is ook zo, je kent alle verhalen hier en nou we zelf al best wel een tijdje bezig zijn geweest, dan houdt het je wel bezig, van als alles maar goed zit.

Zoooo herkenbaar!!

En mom, ze worden steeds mooier, die testen!! :dance:

Morgen één met indicatie? :wink:

@Tierrr wrote:

@Mom2b wrote:
Dat is ook zo, je kent alle verhalen hier en nou we zelf al best wel een tijdje bezig zijn geweest, dan houdt het je wel bezig, van als alles maar goed zit.

Zoooo herkenbaar!!

En mom, ze worden steeds mooier, die testen!! :dance:

Morgen één met indicatie? :wink:

Yep! Hahaha, en dan geloof ik het wel hahaha :mrgreen: :mrgreen:

Ok, nog eentje dan, die van MvM (ga ik binnenkort bellen) :mrgreen:

Hele mooie streep mom!!!

Wow…aftellen naar 13 oktober!!!

Tierrr, wanneer heb jij ook alweer de echo???

Zo Mom, die’s vet joh! In dubbele betekenis he!

En 13 oktober is al snel man. Lekker dat je niet zo heel lang hoeft te wachten op je eerste echo!

Hahaha Romi, gezellig hoor als je af en toe een berichtje komt plaatsen! Gewoon doen, is hartstikke leuk! En onze Dees kan wel wat extra duimpjes gebruiken voor het hopen dat haar beeb nog even blijft zitten. :thumbup:

Zonnetje, jij al helemaal klaar met sjoppen en de voorbereidingen?

111: ik ben gelukkig al lang klaar met alles.

En hoe zit het bij jou? Ook al helemaal klaar met alles?

Je gaat ook hard hoor!!!

Ga jij morgen naar die meeting???

Hihi, ja, het gaat ineens heel hard!

Maar nog lang niet klaar joh, de babykamer is vorig weekend door Matthijs geschilderd. Morgen nog de laatste dingetjes bijwerken en dan mogen de meubeltjes half oktober komen. Daarna kan ik dan met de accessoires aan de gang, vind dat moeilijk als de meubeltjes er nog niet zijn dus daar is even het wachten op.

Verder ga ik morgen maar eens kijken naar dekentjes en wat rompertjes, heb nog helemaal niets in huis namelijk. Ben ook nog in afwachting van het kraampakket van mn zorgverzekeraar, maar dat zal deze week wel komen. De meeste andere meiden van het topic hebben alles al rond, dus ik begin nu wat nerveus te worden, hahaha.

Ja, ik ga morgen blind daten :mrgreen: Vind het wel spannend hoor, ik hou dus helemaaaal niet van grote groepen (en we zijn wel met zn 15en) en nog minder met mensen die ik niet ken. Maar 't wordt vast gezellig.

Lekker gezwommen met Naatje? :mrgreen: :wink:

Pfffffff, typ ik een bericht druk op de knop en weg bericht :wall: :wall: :wall:

Even overnieuw dan:

Je moet niet nerveus worden hoor. Het komt helemaal goed met je kamertje. Van de week lekker gaan shoppen en als de kleine straks is geboren kan je verder met shoppen.

Ik had alles wel al super snel af, gelukkig maar, want nu kan ik haast niks meer.

Jullie met z’n 15-en :shock: . Spannend hoor, zal best gezellig zijn.

Wij waren met z’n 8-en, vreemd-spannend, maar erg gezellig. Hopelijk wanneer de beebs er zijn dat we met meerdere meiden af kunnen spreken.

Ik ben gister niet wezen zwemmen. Had er de vorige keer heel erg last van. Naatje ging gister ook niet die had een afspraak. Doe haar morgen de groeten van me. Wel foto’s maken hè, ben wel benieuwd naar jullie date.

Veel plezier!!!

Er zijn geloof ik grote plannen, want de organisator van onze groep heeft iets leuks gemaakt voor ons allemaal. Heeft vast met het geslacht van onze beebjes te maken, want ze heeft een poll opgesteld wie wat gaat krijgen en voor wie het nog een verrassing is…

En een aantal van de topickletsers kunnen helaas niet komen vanwege lichamelijk klachten enzo, dus we hebben plechtig moeten beloven veel foto’s te maken en een uitgebreid verslag, zodat ze toch het idee hebben dat ze erbij waren. Komt helemaal goed dus met die foto’s :mrgreen:

Zal Naatje zeker de groeten van je doen!

Duik nu mn mandje in, moet natuurlijk wel een beetje fit zijn morgen! :oops:

Ik ben benieuwd wat er dan is georganiseerd.

Nogmaals veel plezier en slaap lekker!!!

@zonnetje01 wrote:

Tierrr, wanneer heb jij ook alweer de echo???

Ik mag 8 okt voor de termijnecho, maar heb 1 okt (volgende week donderdag!) een afspraak staan met de gyn en hoop dat ik dan ook een echo krijg… :pray:

111, klinkt leuk zeg, van die meet!! Veel plezier!! :smiley:

Zonnetje, wat een heerlijk idee moet dat zijn dat je alles al klaar hebt. Ik ben ook wel iemand die graag op tijd is met alles, maar mijn man niet… ben dus erg benieuwd hoe dat gaat… :roll:

Mom, test al gedaan? Hahaha, ik vind het wel knap dat ik het bij 2 tests heb gehouden… de eerste, 1 dag voor NOD en die van MvM!

Tierrr, het zou idd leuk zijn als je volgende week al een echo krijgt.

Het is idd lekker dat alles al klaar is. Anders ben ik ook nog zo druk in mijn hoofd en als ik dan ook nog weinig kan dan wordt ik helemaal gek, hihihihihi.

Ja laatste test ook gebruikt! Stond 2-3, nou dat klopt precies, echt grappig!

Nu stop ik ook hoor, is wel genoeg bewijs zo :lol: . Nu is het tijd voor genieten. Gisteren aan mijn ouders verteld, moeders helemaal door het dolle :mrgreen: , vaders een beetje beduusd met een smile die die niet van zijn gezicht afkreeg. Was erg leuk. Ook bij mijn broer en schoonzus geweest, die waren ook helemaal blij, die hadden gisteren hun 20 weken echo gehad, en alles was goed gelukkig! Mijn ouders gaan het druk krijgen volgend jaar!

Zo maar weer eens boodschapjes doen.

Tierrr: ik denk wel dat je gyn al een echo doet hoor, dan ben je al ruim 8 weken! Wat is een gyn zonder zijn echo apparaat? :lol: :mrgreen:

Zo meiden, ben er weer (allang weer terug hoor, maar nog geen tijd om achter de pc te kruipen :mrgreen: ).

De meeting was onwijs gezellig, heel gek dat het gewoon klikt binnen no time met mensen die je voor het eerst ziet. Grappig ook om de gezichten bij de namen te zien, nu maar hopen dat ik ze ook goed blijf koppelen in mn hoofd, hahaha.

Ben wel helemaal kapot hoor en lig nu lekker in mn bedje :oops:. Mannetje is werken, die komt als het mee zit rond kwart over 11 thuis of anders misschien pas om half 6 :shock:. Morgen maar een rustig dagje doen, anders gaat 't niet goed met werken deze week!

Hahaha Mom, heb je nu ook een beetje het besef dat je zwanger bent? Leuk dat iedereen zo reageerde op je grote nieuws! En heb je al een afspraak gemaakt voor je eerste echo?

Tierr, spannend hoor! Dan hebben we bijna tegelijk een echo, ik mag 7 oktober weer even beebje spieken. En als jij de week erop weer mag, dan loop ik nog maar 1 echo voor (het wordt mijn derde, want mijn VK heeft geen echo apparatuur en ik moet er voor naar een echo-centrum).

Laat je je plaatjes wel zien hier? Ben reuze benieuwd!

meiden, het lijkt erop dat het bij onze Ingrid is begonnen, ze heeft weeën! Straks weer een baby erbij op ons nod-lijstje!

Wow, ik ga gelijk even kijken…

Zou wel fijn zijn voor haar. Ze is het zo zat.

@Mom2b wrote:

Tierrr: ik denk wel dat je gyn al een echo doet hoor, dan ben je al ruim 8 weken! Wat is een gyn zonder zijn echo apparaat? :lol: :mrgreen:

Hahaha, ja, dat laatste is ook zo!! :mrgreen:

Maar ben dan nog maar 7 weken en 5 dagen… maargoed, volgens mij is dat ver genoeg voor een echo! :pray: Ik denk dat ik ze morgen even bel om het te vragen, want als ik een echo krijg wil mijn man natuurlijk heel erg graag mee, maar dat ligt wel moeilijk ivm werk. Zou wat sneu zijn als hij de hele wereld beweegt om vrij te krijgen en we staan binnen 5 minuten weer buiten zonder echo… :wink:

Aah, ik hoop zo op een echo!! En belangrijker nog: ik hoop zo dat alles goed is!! :pray: En tuurlijk plaats ik de foto hier!! :mrgreen:

111, fijn dat het zo leuk was! En dan vandaag idd maar lekker rustig aan doen! Doe ik ook, want ik had gister ook een giga vermoeiende dag!

Ingrid, aaah, wat spannend… zet hem op meid!!

Oeh, Ingrid! Zet hem op meid!

Wat spannend, zet 'm op Ingrid!!

Tierrr: hoe kom ik er nou weer bij dat je dan ruim 8 weken ben :lol: :lol: , maar 7,5 is ook goed hoor, ik krijg mijn echo als ik 7+1 ben, volgens die meid van de poli moet er dan al wat te zien zijn. Ik zou ook gewoon bellen, zeker als het zo moeilijk is voor je man om vrij te krijgen. Ik hoop het zo voor je!

111: wat leuk van je meeting zeg! Is altijd eng met zoveel onbekenden, maar aan de andere kant ken je wel ieders verhaal al. Erg leuk! Ik krijg 13 oktober mijn eerste echo!

Dees: hoe is het bij jou? Ben je al gestopt met de weeënremmers of is dat nu bijna?

Arti: mooi lijstje heb je ervan gemaakt hoor! :thumbup: :thumbup:

Ingrid is om 9.47 bevallen van een dochter, Seline!!! :dance: :dance: :dance:

Wauw! Gefeliciteerd Ingrid met jullie dochter SELINE, mooie naam :inlove: