Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Echt super snel gegaan hè…

Ingrid ook hier GEFELICITEERD!!!

@Mom2b wrote:

Dees: hoe is het bij jou? Ben je al gestopt met de weeënremmers of is dat nu bijna?

Ik moet dinsdagmorgen de laatste nemen, ik ben dan 34 weken. De harde buiken zullen dan van vervelend gaan veranderen in pijnlijk. De verwachting is dat ik dan ook wel zo langzamerhand zal gaan ontsluiten, mocht dat niet gebeuren gaan ze afhankelijk van de pijn binnen 4 weken de bevalling inleiden, het gaat nu dus niet meer zo lang duren :dance:

Wat ben ik blij als de bevalling begint en ik ben zwanger-af, ben het zo zat… Het is zo een lange weg geweest, vanaf vorig jaar februari ben ik al bezig met zwanger zijn zonder er iets voor terug te krijgen, het laatste jaar is vreselijk geweest, zoveel verdriet, spanning, angst… Ben er helemaal klaar mee… Ik wil gewoon mijn dochter in mijn armen sluiten en genieten!!

Helaas staat het overlijden van mijn moeder ons nog wel te wachten in 2010, hopelijk kan zij ook nog zoveel mogelijk momenten genieten van de kleine…

Overigens is het over 13 oktober precies een jaar geleden dat Sem* en Thijs* zijn geboren en overleden, de geboorte van onze dochter komt ook dichtbij, vraag me echt af of het lot gaat bepalen dat dat straks nog samenvalt…

Arti, mooi lijstje!!! :thumbup:

Ik hoop zo dat je binnenkort je meisje eindelijk vast kan houden. Het zijn slopende maanden geweest voor je. En ik hoop ook dat je moeder inderdaad nog zo veel mogelijk van jullie meisje kan genieten :pray: . Ik kreeg kippevel bij je berichtje over 13 oktober… dat komt nu zeker dichtbij. Goh Dees, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen… wat zal het lot bepalen?

Ik ben ook zo nieuwsgierig naar jullie dochter :inlove: het is jullie zoooo ontzettend gegunt om eindelijk eens te gaan genieten!

Dees, hoe verschrikkelijk het ook is om je moeder te moeten verliezen, ze gaat in ieder geval je kindje zien nog en ik weet zeker dat ze daardoor langer weet door te knokken. Voor jullie allemaal zal de aanwezigheid van je mooie meisje een stralend lichtpunt zijn mop!

En inderdaad, hoe wordt het voor je bepaald vanaf boven wanneer je kleine meid er mag komen…pffff.

Mom, weet je wat zo gek is…alleen die eerste paar seconden om de eerste van de groep te zien is heel eng, maar daarna gaat het vanzelf. Je kletst gewoon live verder waar je online met berichtjes was gebleven :mrgreen: Zo apart!

En da’s al snel joh, je eerste echo! Nog maar twee weekjes! SPANNEND!!!

Ik kom even bij jullie spieken hoor, dat komt door Mom2b (NOD sept topic — nu okt) :mrgreen:

Ik was ook hier aan het spieken! Idd door Mom2b!!

In ieder geval 1x goed nieuws uit het NOD september lijstje! :wink:

Nu jij nog Chelleke! Spannend!!

Hihi wat zijn wij spiekerds (ofzoiets) :mrgreen:

Ja laten we hopen dat het een NOD is en geen WOD :pray:

Owja even voor Dees :hug: :hug:

Bente en Chelleke: welkom! :mrgreen: :mrgreen:

Hihi, niks spieken, gewoon gezellig meekletsen en snel op die roze bus stappen (zie pag. 1) :lol: :mrgreen: :pray:

111: een soort live-forum dus hahaha :mrgreen: , leuk hoor! Wie weet doe ik dat over een tijdje ook met de juni 2010 mama’s :smiley: . Ja nog iets meer als 2 weekjes voor de echo, dat is zeker snel, heerlijk hoor kijk er echt naar uit!

Heb me ook vast aangemeld voor MvM, dus die zullen binnenkort wel contact opnemen met me.

Chelleke: ik zie dat je nod er bijna aankomt! Ik ga voor je :pray: !

Goed van je hoor, om je aan te melden bij MvM. 't Is effe een gedoe met de maatkan totdat je een handige manier hebt gevonden om er in te plassen en dan valt het wel mee. Al was ik het op het laatst wel zat als ik eerlijk ben, maar ik heb volgehouden. Je doet er zoveel goeds mee dat het niet heel veel moeite kostte om het toch op te brengen. En je krijgt leuke cadeautjes, altijd mooi meegenomen, toch?

Hihi, ik weet zeker dat jullie tzt ook gaan meeten hoor, je maakt zoveel met elkaar mee en zit zo op een lijn door jullie ervaringen die gelijk opgaan, dat schept gewoon een band! Wij zijn al een beetje met de gedachte aan het spelen om ergens volgend jaar nog eens te meeten, dan met beebjes en andere kindjes en evt partners erbij! Meeten is verslavend! :mrgreen:

@Mom2b wrote:

Chelleke: ik zie dat je nod er bijna aankomt! Ik ga voor je :pray: !

Dank je wel :smiley:

Jij nog

Kleine voorstelling van mijn kant uit dan :mrgreen:

Ikke heet Angèl (ansjel, zoiets dan hihi)

ben 27 jaartjes oud

en mama van Damian van 17 maanden :inlove:

En dus ook druk aan de klus :wink:

111, ik heb altijd geroepen dat ik met MvM mee zou doen, zonder MvM was ik nu ook nu nog niet zwanger (wist ik toen nog niet…) :wink: :wink: , dus een heeeeeeeeeele goede reden om die potten vol te maken :mrgreen: hoe vies dat waarschijnlijk ook is, zeker als je :sick: bent :lol: Ik weet al welk kadootje ik wil :mrgreen: , het serviesje :inlove: , heb van mijn vriendin de dvd en het boek al in bruikleen :smiley:

Chelleke: dank je wel! Ik zie dat je 20 :shock: rondes hebt gedaan voordat je van Damian zwanger werd, ik hoop dat het nu sneller gaat voor je!

Dank je wel :thumbup: :smiley:

Hahaha Mom, dan is het dubbel zo leuk dat je nu iets terug kunt doen voor MvM, toch!

En die schoonmaaklucht uit de flessen valt best mee hoor, ik heb me er nooit aan gestoord in ieder geval. Vond het meer een gehannes met die maatkan, maar als je eenmaal een handige manier hebt gevonden valt dat ook wel weer erg mee.

Chelleke, gezellig dat je mee komt kletsen!

Vijfde ronde geloof ik? Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op een mooie positieve test!

@111 wrote:

En die schoonmaaklucht uit de flessen valt best mee hoor, ik heb me er nooit aan gestoord in ieder geval. Vond het meer een gehannes met die maatkan, maar als je eenmaal een handige manier hebt gevonden valt dat ook wel weer erg mee.

Ik wil de pret niet bederven, maar ik ben dus giga misselijk af en toe en kan soms echt niet tegen de lucht uit die flessen... :roll:
Maargoed, het is voor een goed doel, dus ik heb het er graag voor over! En die maatkan, ach ja, das ff zoeken naar een handige manier en het blijft wat onhandig, maar als je daar anderen mee kan helpen! :) :thumbup:

Chelleke, welkom! Ik hoop dat je dit keer geen 20 rondes hoeft te wachten!!

chelleke, welkom! Hoop voor lot dat je snel op de roze bus mag stappen! Ben je vorige keer wel na 20 rondes vanzelf zwanger geworden? Wat die flessen van mvm betreft, ik werd ook niet goed van die lucht, ik kreeg de tip om ze op de 1e dag even een uurtje buiten te zetten zonder deksel om te luchten… Ik moet zo weer naar ziekenhuis voor ctg, alweer heel weekend veel harde buiken gehad, ben benieuwd…

hallo lieve meiden!

Dees wat lief dat je het hier al neer had gezet dank je wel!

jaaaa gisteren is onze prachtige dochter geboren! Seline. 2820 gram.

Vannacht was ze erg onrustig, leek ook wat misselijk. Ze pakte de borst ook niet zo goed… Overdag wel.

het was ook een super snelle bevalling.

Straks krijgen