internet via tel gaat niet zo goed hihi
Straks krijgen we de kraamhulp. Die van gister helaas niet. Dus ben super benieuwd.
Meiden ik ben blij hier weer wat pos testen te zienXxx
Hey Ingrid!!!
Leuk om van je te horen!!! Hoe gaat het met je???
Ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal!!
Heb je al een foto van de kleine Seline??
Geniet van je kraambed!!
:-*
Ga nu rennen (nah… niet echt dan hè?!), moet over 15 minuten in zh zijn…
Ingrid, gefeliciteerd!! Klinkt allemaal prima :thumbup:
Dees, ben benieuwd hoe de scan is gegaan??
Naar ziekenhuis geweest, buik blijft onrustig en dat ons meiske de polonaise doet daarbinnen werkt niet echt mee om de boel rustig te houden :lol: :mrgreen:
Bij iedere beweging van haar zie je mijn buik gewoon meereageren.
Verder gaat alles goed met kindje, ze heeft er geen last van, hartslag blijft gewoon normaal, dus dat is voor nu weer het belangrijkste.
Woensdag weer een echo bij de gynaecoloog.
Ben benieuwd hoe het me vergaat als ik morgen de laatste weeënremmer heb genomen :?
Ga weer plat op de bank nu…
@ All
Dank jullie wel
Ik kon ook niet tegen die lucht uit die flessen :sick:
heb zelfs Rob mijn plas er in laten doen. :oops:
@ Dees
Ja we zijn via de normale weg zwanger geworden.
We liepen wel bij de gyn en zijn allebei gecontroleerd.
Na een HSG foto zijn we zwanger geraakt
Vervelend van je harde buiken :hug:
@ Ingrid
Gefeliciteerd met jullie dochter, Seline :inlove:
Hier niet echt het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn.
Heb in mijn 2e ronde wel heel veel symptonen gehad,
dacht ik echt dacht zwanger te zijn.
Nu had ik ook wel wat dingen maar dat kan ik allemaal verklaren.
- Vaker plassen, maarja dat kan overal door komen
- Zuurbranden, maar dat had ik bij Damian ook, maar dan na ze positieve test. Het kan ook komen omdat ik tijdelijk met de maagtabletten moest stoppen.
- Buikpijntjes, maar dat kan ook door naderende ongi komen of dat ik moet poepen, hihi
- Puistjes, Na de zwangerschap van Damian heb ik dat niet meer zo erg gehad.
Heb nu meer witte vloed en wat meer last van mijn hyperventilatie, dat heb ik altijd voor mijn ongi :roll:
Bij Damian heb ik niks gehad, alleen mijn borsten waren groter
Hey Dees, wat fijn dat jullie meiske het zo goed maakt! Ze is dus lekker aan het rondhupsen in je buik :mrgreen: . Zeker spannend wat er gebeurt als je je laatste pil heb ingenomen, je zou bijna denken dat het dan niet lang meer zal duren, maar misschien blijft ze toch nog even wat langer zitten.
Ingrid: lekker genieten van je meisje en kraamtijd :inlove: :inlove: :inlove:
Chelleke: lastig hè die kwaaltjes? Het zou overal bij kunnen passen, maar het zijn wel de typische kwaaltjes
ingrid gefeliciteerd meid met je dochter!!!
dees fijn dat je meisje het nog zo goed doet in je buik.
ik hoop dat het meevalt als je gestopt bent met de pillen…
Ingrid, van harte! Geniet lekker van je kindje meid!
Dees, fijn dat alles goed is met je beeb. Hopelijk heeft ze bedacht dat ze 't toch wel erg naar haar zin heeft in je buik en besluit ze alsnog een paar weken langer door te huren…
Tja, die lucht van de flessen…ik had er zelf geen last van, maar was ook niet misselijk. Zo zie je maar weer, iedereen voelt weer wat anders. Hopelijk valt het jou wel mee Mom! En zo niet: het is voor een goed doel!
@111 wrote:
Tja, die lucht van de flessen…ik had er zelf geen last van, maar was ook niet misselijk. Zo zie je maar weer, iedereen voelt weer wat anders. Hopelijk valt het jou wel mee Mom! En zo niet: het is voor een goed doel!
Precies! We gaan het allemaal beleven :mrgreen:
He meiden, mag ik ook mee wachten bij de bushalte? Ik zal me ff kort voorstellen.
Hier op KoK ben ik Elle (i.v.m. eventuele meelezers), ik ben 30 jaar en bezig voor een eerste kindje. Ik ben al in januari gestopt met de pil, maar vanaf juni pas echt zonder condooms aan het klussen. Mijn cyclus is erg onregelmatig (zie onderschrift) en dit is ronde 4. Ik ben nu voor de 2e ronde bezig met ovutestjes en had vrijdag mijn eerste positieve test. Het gekke is dat hij nu nog steeds positief is. Al 5 dagen dus! Dat kan toch eigenlijk helemaal niet?
Mag ik ook in de bus?
Mijn NOD is 21 oktober
@ Elle en Bente
Welkom en heel veel suc6
@ Elle
Ik wil je geen valse hoop geven maar ze zeggen wel eens dat ovutesten ook de hcg ziet en daarom steeds posi aanslaat
Elle: welkom! Je hebt zeker een onregelmatige cyclus, dat maakt het er niet echt makkelijker op… maar hopelijk kom je met je ovutesten een heel eind! Geen idee hoe het komt dat ze nog steeds zo donker zijn :think: maar goed, dan maar goed blijven klussen! :mrgreen: Ik hoop dat je snel op de bus komt!
Bente: gezellig dat je ook mee komt kletsen!! Ik hoop dat je op 21 oktober ook op de bus kan
@Chelleke wrote:
@ Elle en Bente
Welkom en heel veel suc6
@ Elle
Ik wil je geen valse hoop geven maar ze zeggen wel eens dat ovutesten ook de hcg ziet en daarom steeds posi aanslaat
Dat zou wel heel erg mooi zijn. We hebben op dit moment alleen de weekends om te klussen, omdat mijn vriend er door de week niet is. De afgelopen 2 weekends wel goed gebruik van gemaakt :mrgreen: .
Maar als ik vrijdag de eerste positieve ovutest had, hoe kan dat ding dan nu al weten dat ik eventueel zwanger ben? Ik durf nergens op te hopen, want de vorige keren waren ook al zo’n teleurstellling dat die :evil: :evil: weer kwamen. Ik weet wel dat stress niet helpt om zwanger te raken, maar kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe, niet meer zo gefocust en gestrest zijn?
Hey Marieke, jouw mannetje is toch terug?? :mrgreen: :mrgreen: (toch?)
@Mom2b wrote:
Elle: welkom! Je hebt zeker een onregelmatige cyclus, dat maakt het er niet echt makkelijker op… maar hopelijk kom je met je ovutesten een heel eind! Geen idee hoe het komt dat ze nog steeds zo donker zijn :think: maar goed, dan maar goed blijven klussen! :mrgreen: Ik hoop dat je snel op de bus komt!
Bente: gezellig dat je ook mee komt kletsen!! Ik hoop dat je op 21 oktober ook op de bus kan
Bedankt! Ik wil ook erg graag in de bus.
Ik heb Chelleke, Elle en Bente bij de bushalte gezet… 8) :lol:
En ik lees dat Ingrid de bus alweer uit is, gefeliciteerd met dochter Seline! :inlove: :inlove: :inlove:
Oh, mijn NOD is trouwens ergens rond 12 oktober. Maar t blijft natuurlijk wel een gokje met mijn cyclus.
Wow een hoop nieuwe meiden bij de bushalte!!!
Heel veel succes met zwanger worden dames!!!
En mijne is ook in oktober! Ik denk 22e…blijft altijd afwachten.
Liefs zeilertje