Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

@Elle wrote:

Dat zou wel heel erg mooi zijn. We hebben op dit moment alleen de weekends om te klussen, omdat mijn vriend er door de week niet is. De afgelopen 2 weekends wel goed gebruik van gemaakt :mrgreen: .

Maar als ik vrijdag de eerste positieve ovutest had, hoe kan dat ding dan nu al weten dat ik eventueel zwanger ben? Ik durf nergens op te hopen, want de vorige keren waren ook al zo’n teleurstellling dat die :evil: :evil: weer kwamen. Ik weet wel dat stress niet helpt om zwanger te raken, maar kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe, niet meer zo gefocust en gestrest zijn?

Nee ik weet ook niet goed hoe dat kan :think:

Wel vervelend zo met je ovutesten :hug:

Ik heb dat eigenlijk nooit zo gehad.

Bij mij gaat het eigenlijk altijd goed (even afkloppen :wink: )

@ Artistiqua

Dank je wel :smiley:

Dat ik ook maar snel mag instappen met de andere dames :pray:

@ zonnetje

Dank je wel

kan ik er ook nog bij :eh: :mrgreen:

mijn NOD 25 okt

Mijn nieuwe nod is 26 okt :wink:

Zeilertje en Schaap toegevoegd aan het lijstje…

Chelleke, jouw NOD is veranderd… :slight_smile:

:-* :-* :-*

Even een update van Dees:

Sinds gister ligt ze weer in het ziekenhuis.

Dinsdag was de laatste dag met weeënremmers en gister zijn haar vliezen gebroken. Ze kijken het 48 uur aan en als het niet vanzelf op gang komt gaan ze haar halen.

Haar buik was vanmorgen nog erg rustig verder.

dees hoop dat het goed gaat :pray:

@Artistiqua wrote:

Chelleke, jouw NOD is veranderd… :slight_smile:

Dank je wel :smiley:

@ Dees

Toi toi toi

Dat alles goed mag gaan :pray:

Update Dees van vanmiddag 15.30:

Gynaecoloog is net geweest, nog een echo gemaakt en kindje is dwars gaan liggen na het breken van de vliezen. Als het nu doorzet wordt het een spoedkeizersnee.

Alles is nu nog rustig, maar de kans is nog steeds heel groot dat het binnenkort door gaat zetten.

Bij ca 90% van dat nl zo binnen een aantal dagen. Als het niet doorzet willen ze het kindje nog anderhalve week ( Geschokt ) laten zitten en mij intussen goed controleren op infectiegevaar. Schijnt landelijk beleid te zijn bij dit termijn, omdat dat beter is voor het kindje. Moet wel zo lang plat blijven liggen. Blijft spannend…

Jeetje, het is allemaal maar wat… :-* voor Dees!! :hug:

dees wat spannend zeg…

ik duim voor je en denk aan je!!!

Jeej dees wat spannend.

:pray: :pray: :pray:

Oh wat spannend Dees! Dan is het toch onwijs snel gegaan na het stoppen van de weeënremmers! Maar heel binnenkort hebben jullie eindelijk je meisje in jullie armen :inlove:

Toi toi toi zet 'm op, wij denken aan je!! :-*

Dees; wat spannend! Ik duim voor je dat alles goed gaat en dat je snel een gezond kindje in je armen hebt.

Als het goed is ligt Dees op dit moment in de OK en wordt haar kindje met een keizersnee gehaald (ligt dwars). Even afwachten dus nog…

Al nieuws?? :roll:

:pray: :pray: :pray: wat spannend…

en en en is er al nieuws over dees???

Ik lees net dat Dees is bevallen van een meisje…MINKE via een keizersnee

Dees en Hub gefeliciteerd met jullie meissie Minke

:: Sem en Thijs :: jullie zijn de trotse :vlinder: broertjes :-* van een mooi zusje

Dees en man gefeliciteerd met jullie dochter Minke :dance:

Sem* en Thijs* grote lieve broers

:kaars: :vlinder: :vlinder: :kaars:

goedeavond

Hier ben ik volgens mij weer in de wachtweken aanbeland.

Heb mijn eisprong wel iets kunnen benutten want heb een duidelijke eisprong gehad.

Wel was ik ziek tijden mijn ei en ben ik nog steeds ziek. Ik weet dus niet of dat zo bevoordelijk is :think: .