Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Dees, gefeliciteerd!

Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jij en je hub lekker aan 't genieten van jullie prachtige Minke! Ik weet zeker dat Sem en Thijs mee kijken van boven en net zo trots zijn op hun kleine zusje als jullie op je dochter!

Rust lekker uit meid, je hebt het zooo zwaar gehad, nu is het tijd om zoveel mogelijk te genieten dus neem het ervan!

En als je je weer een beetje goed voelt, zijn wij heeeel benieuwd naar je verhaal en natuurlijk de eerste foto’s! :inlove: Maar tot die tijd wachten we rustig af hoor, dus voel je niet gehaast! :-*

Dees

Gefeliciteerd met je dochter!

Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven. Ga nu maar bijkomen van alle spanningen en geniet lekker van je meisje.

DEES EN HUB: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE MINKE!!! :inlove:

Nu lekker gaan genieten van elkaar! En wat een leuke naam trouwens :inlove:

Jannigje: spannend meis!! Ik ga voor je duimen :pray: :pray: :pray:

@Mom2b wrote:

Jannigje: spannend meis!! Ik ga voor je duimen :pray: :pray: :pray:

Vandaag is mijn vriend werken.

Gelukkig word Stein door mijn ouders opgehaald en kan ik dus even terug mijn bed in en hopen dat ik dan wat kan slapen.

Mèn ik ben in jaren niet zo beroerd geweest als nu.

@Jannigje wrote:

Mèn ik ben in jaren niet zo beroerd geweest als nu.

:hug: :hug:

Vervelend Jannigje! Lekker uitrusten en hopelijk knap je wat op!

Jaaaaaaa, Dees en man: gefeliciteerd met jullie dochter Minke!! Geniet ervan!!

Jannigje, beterschap!!

Mom, hoe gaat ie met jou? :slight_smile:

Dees gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er van. Jullie hebben het zo verdiend na alle moelijke tijden. :-*

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie.

En mijn nod is 6 oktober…

Zal m´n banner binnenkort weer eens aanpassen want er klopt niks meer van :oops:

Alicia: Heb je een lekkere vakantie gehad? Je nod is al over 3 dagen :shock: , heb je een klein idee al?? Spannend zeg, een fijne vakantie wil nog weleens helpen :angel: :angel: :wink:

Tierrr: ja hier alles goed!! Nog steeds heel weinig klachten, maar inmiddels is het wel tot me doorgedrongen. Kon het niet laten om vanochtend het laatste testje uit mijn kast te doen en die was wel héél donker :inlove: Jij hebt toch trouwens je echo gehad??? Of heb ik daar overheen gelezen :doh: hoe was het??

Jannigje: lekker slapen meis (daar is het nu ook heel goed weer voor!) en beterschap!! Hopelijk voel je je snel weer beter!

Haai Alicia!

Fijn dat je er weer bent! Fijne vakantie gehad dus?

Hopelijk hebben jullie een mooi souvenier mee genomen :pray: :wink:

:pray: :pray: :pray:

Dees en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Minke

Helaas, geen mooie souvenir. Gisteren al ongesteld geworden, lijkt wel of m´n cyclus weer helemaal in de war is… :frowning: Eerlijk gezegd verwacht ik ook niet meer dat het nog op via de natuurlijk weg gaat lukken. Maar een klein beetje hoop hou ik toch wel stiekem.

Zal zo eerst m´n banner aanpassen.

Alicia: wat balen weer meid :hug: :hug:

Hierbij even een foto van Minke (van Dees) :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Dees en hub gefeliciteerd :inlove: :inlove:

Alicia: balen weer! :hug: :hug: Hoe lang zijn jullie nu al bezig? Het zou wel het allermooiste zijn als het nog zonder hulp lukt :pray:

Zonnetje: bedankt voor de foto!

Dees: wat een heerlijk moppie!! :inlove: :inlove: :inlove:

@AliciaC wrote:

Helaas, geen mooie souvenir. Gisteren al ongesteld geworden, lijkt wel of m´n cyclus weer helemaal in de war is… :frowning: Eerlijk gezegd verwacht ik ook niet meer dat het nog op via de natuurlijk weg gaat lukken. Maar een klein beetje hoop hou ik toch wel stiekem.

Niet leuk :hug: :hug:

@zonnetje01 wrote:

Hierbij even een foto van Minke :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: