Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Alicia, … :hug: …

Dees, wat een prachtig meisje hebben jullie gekregen :inlove:

Ze kijkt al zo pienter de lens in! :inlove: :thumbup:

Minke…jeetje wat een heerlijk poppie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Alicia: :hug: :hug: :hug:

wauw, wat een wijs koppie en die ogen al helemaal zo open in de camera kijkend :inlove:

Mom ik zie nu ineens dat je zwanger bent! wat geweldig!

Pff, ik geloof dat we nu de 17e ronde alweer ingaan. Ben de tel een beetje kwijt en hou het oo niet meer echt bij. Probeer weer de hoop een beetje terug te vinden en er in te geloven dat een kindje van ons samen er (op een of ander manier) echt wel komt. Soms is dat even moelijk maar ik moet gewoon die hoop wel houden.

Zal deze week eens even wat terug gaan lezen want ben hier alweer heeeel lang niet meer geweest…

Alicia: ja ik vond het ook echt een verrassing, duurde ook een tijdje voor ik het geloofde :smiley: .

Heel goed van je om toch weer een beetje te hopen! Al zal het zeker niet makkelijk zijn. Heb je nog niet zoiets van dat je naar de ha gaat? Of vind je dat nog een stap te ver?

dees en hub van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Aaaaaaaaaaah, wat een schatje!! :inlove: :inlove: :inlove:

Alicia, :hug:

goh het valt mij nu ineens op dat heel veel dames best een lange cyclus hebben…

Al een paar x getest,maar nog steeds negatief…snap er niets van…

Vanmiddag naar de huisarts voor een bloedtest.Bij mijn andere 2 kids gaf de test ook pas bij 12 a 13 weekjes positief aan.

@zonnetje01 wrote:

Hierbij even een foto van Minke :inlove: :inlove: :inlove:

prachtig kindje zeg! :inlove:

Zooo, dat is laat zeg, pas na 12 a 13 weken. Hopelijk geeft de bloedtest meer duidelijkheid en dan het liefst zo positief mogelijk :lol:

yep zwanger,nu gaf mijn laatste test(een goedkope)wel positief aan!

Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove:

Wow: gefeliciteerd!!!

Klopt je banner nu dan wel???

@littlelovebug wrote:

yep zwanger,nu gaf mijn laatste test(een goedkope)wel positief aan!

:dance: :dance:

Littlelovebug: Gefeliciteerd!! Klopt inderdaad je banner wel? Anders heb je dit keer wel heel vroeg positief getest :mrgreen: (beter als heel laat natuurlijk :wink: )

@Mom2b wrote:

Alicia: ja ik vond het ook echt een verrassing, duurde ook een tijdje voor ik het geloofde :smiley: .

Heel goed van je om toch weer een beetje te hopen! Al zal het zeker niet makkelijk zijn. Heb je nog niet zoiets van dat je naar de ha gaat? Of vind je dat nog een stap te ver?

Ben al een hele tijd geleden naar de ha gegaan, en we hebben bij de gyn al allerlei onderzoeken gehad. Bij mij tot nu toe alles oke, maar bij hub geen goed kwaliteit van zijn zwemmers. Dus daarvoor moeten we over een aantal weken weer een nieuwe test laten doen.

Vandaar dat het soms dus ook erg moelijk is om hoop te blijven houden, maar het moet. Ik heb nu ook wel zoiets van, het duurt misschien wat langer en de weg is wat moelijker maar er komt voor ons ook vast een dag dat we een eigen kindje zullen hebben. Alleen is het af en toe moeilijk als je direct geconfronteerd word met allerlei zwangeren of bijvoorbeeld zoals afgelopen weekend dat ik op een verjaardag zit met allemaal meiden die dus ook allemaal al 1 of meer kinderen hebben en de gesprekken daar ook alleen maar over gaan. Dan zit je er echt voor spek en bonen bij en is echt niet leuk… :cry:

Maar wat ontzettend goed zeg van je zwangerschap, kan me voorstellen dat je het eerst niet kon geloven. Bij jou is het ook niet makkelijk geweest… super voor je! :smiley: :dance:

littlelovebug van harte gefeliciteerd!!!

alicia ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is om daar dan tussen te zitten

littlelovebug van harte gefeliciteerd!!! :dance:

littlelovebug gefeliciteerd :thumbup:

AliciaC :hug: :hug: ik begrijp je helemaal

Alicia: nu je het zo zegt kan ik me het inderdaad herinneren dat je dit al eens gezegd hebt… :oops: ik hoop dat de volgende test van je man toch een hoopvolle uitslag geeft! En dan zijn er inderdaad nog wel mogelijkheden, er komt zeker een dag dat ook jullie je eigen kindje in armen houden! Ik ben heel blij met wat er allemaal mogelijk is, want zonder hulp was ik ook nog niet zwanger geweest. En daar ben ik heel dankbaar voor! En ik had een tijd terug ook een verjaardag met veel kinderen en zwangeren, pfff nou toen wilde ik op een gegeven moment ook het liefst naar huis… Dat is ook helemaal niet leuk! Maar ook al is de weg die je af moet leggen een stuk langer als je had gedacht, het is het straks allemaal waard als het eenmaal zover is!!