Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

LittleLoveBug, gefeliciteerd!

Alicia, ik hoop dat jij in de volgende ronde mee mag op de bus!

@AliciaC wrote:

Ben al een hele tijd geleden naar de ha gegaan, en we hebben bij de gyn al allerlei onderzoeken gehad. Bij mij tot nu toe alles oke, maar bij hub geen goed kwaliteit van zijn zwemmers. Dus daarvoor moeten we over een aantal weken weer een nieuwe test laten doen.

Vandaar dat het soms dus ook erg moelijk is om hoop te blijven houden, maar het moet. Ik heb nu ook wel zoiets van, het duurt misschien wat langer en de weg is wat moelijker maar er komt voor ons ook vast een dag dat we een eigen kindje zullen hebben. Alleen is het af en toe moeilijk als je direct geconfronteerd word met allerlei zwangeren of bijvoorbeeld zoals afgelopen weekend dat ik op een verjaardag zit met allemaal meiden die dus ook allemaal al 1 of meer kinderen hebben en de gesprekken daar ook alleen maar over gaan. Dan zit je er echt voor spek en bonen bij en is echt niet leuk… :cry:

:hug: :hug:

Dees en man van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Minke :inlove: :inlove: :inlove:

Jullie hebben er wat moois van gebakken zeg :inlove:

Verder kom ik vandeweek of volgende week wel bijlezen, ben er niet helemaal bij op het moment, heb even mijn gezin als eerste prioriteit.

:-*

Dat is ook het belangrijkste marieke! Ik miste je hier al! Hopelijk gaat alles goed met je. :-*

Je hebt je prioriteitenlijst op orde hoor Mariek!

Gezin gaat altijd voor! Hoop ook dat alles goed is met je, en dat je ventje weer lekker bij jullie is!

Oh my god!!! Heb net getest…veel te vroeg!! (ben misselijk)

Maar…er verschijnt een tweede streepje!!! (Nog best duidelijk ook)

Snap er niks van!!!

Ik ben 27 september ongesteld geweest (of dat moet geen echte menstruatie meer zijn geweest) en moet nu eigenlijk pas 20 oktober weer ongesteld worden…

Ik kan toch niet 12 dagen voor NOD al positief testen!!!???

Wat nu???

:shock:

Nou inmiddels vier testen gedaan en ze zeggen allemaal heel duidelijk dat ik zwanger ben!!

Heb net een verloskundige gebeld en voorgelegd wat de situatie is.

Het lijkt haar stug dat ik zo vroeg positief test, dus zij vermoed ook dat ik al verder ben.

Vier hele duidelijke positieve testen zeggen voldoende zei ze!!!

Dus we houden mijn laatste NOD op 3 september wat inhoudt dat ik nu 5 weken zwanger ben!! :smiley:

Meteen een afspraak gemaakt voor 2 november!

GEFELICITEERD!!!

Wat goed zeg! Ik zal duimen dat alles goed blijft gaan!

Wow Bente wat gaaf zeg!!! Gefeliciteerd!!!

Een echt verrassing dus…

Dank jullie wel!! Ik vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk, maar het zal vast gauw echt worden!!

Inderdaad een hele verrassing!!! :smiley:

Ik ben nu een week overtijd. Dacht dat ik niet zwanger zou kunnen zijn, omdat we ‘veilig’ bezig waren, maar nu begin ik toch te twijfelen… Zou ik dan toch zwanger zijn? Morgen ga ik een test doen!

Het is nu heel dubbel; m’n verstand zegt het kan niet, m’n gevoel zegt dat ik zwanger ben.

bente gefeliciteerd :thumbup:

Spannend Jafka!!!

Bente :dance: :dance:

Spannend Jafka :hug:

Bente, gefeliciteerd!!!

Spannend hoor, ben benieuwd hoe ver je blijkt te zijn straks!

En Jafka, heb je al getest?

Jafka: heb je al getest??? Ben benieuwd…

heb net getest… negatief…

maar waarom ben ik dan nog steeds niet ongesteld???

ook al zei m’n verstand dat het niet kon, stiekem had ik heel erg de hoop dat ik zwanger was.

we willen heel graag een kindje maar m’n man is nog aan het herstellen van een burnout. daarom hadden we afgesproken dat we het vanaf januari gaan proberen.

Jafka wel ontzetten balen zeg :hug: ondanks dat jullie het vanaf januari pas wilden gaan proberen. Het is dan toch een wonder en die paar maanden zouden ook niet uitmaken.

Je schrijft alleen in een eerder bericht dat jullie het wel “veilig” deden.

Wat moet ik daar onder verstaan. Slik je sinds kort geen pil meer, maar wel met condoom??? Zou kunnen dat je cyclus dan nog op gang moet komen…

@Jafka wrote:

heb net getest… negatief…

maar waarom ben ik dan nog steeds niet ongesteld???

ook al zei m’n verstand dat het niet kon, stiekem had ik heel erg de hoop dat ik zwanger was.

we willen heel graag een kindje maar m’n man is nog aan het herstellen van een burnout. daarom hadden we afgesproken dat we het vanaf januari gaan proberen.

Dubbel :hug: :hug:

@zonnetje01 wrote:

Jafka wel ontzetten balen zeg :hug: ondanks dat jullie het vanaf januari pas wilden gaan proberen. Het is dan toch een wonder en die paar maanden zouden ook niet uitmaken.

Je schrijft alleen in een eerder bericht dat jullie het wel “veilig” deden.

Wat moet ik daar onder verstaan. Slik je sinds kort geen pil meer, maar wel met condoom??? Zou kunnen dat je cyclus dan nog op gang moet komen…

We hebben altijd alleen condooms gebruikt en ik heb een heel regelmatige cyclus. Daarom snap ik er ook niks van…

Ik kan alleen maar afwachten en als ik over 3 dagen nog niet ongesteld ben nog maar een keer testen…