Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Irritant hè die onduidelijkheid :hug:

heel irritant, ik moet er steeds aan denken, waardoor ik me niet goed op m’n opdrchten voor m’n opleiding kan concentreren…

Hmmm, dat is helemaal vervelend zeg!!!

Hopelijk binnen een paar dagen duidelijkheid.

'k Ga voor je duimen Jafka! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Mom: nog 1 dag en dan de echo :dance: :dance: :dance:

nog steeds niks! en niet ongesteld en geen positieve test… :frowning:

@zonnetje01 wrote:

Mom: nog 1 dag en dan de echo :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance:

Ben strontzenuwachtig haha!

Maar meer of het er 1 of 2 zijn, want inmiddels ben ik aardig beroerd en word ik 's nachts wakker van de pijn in mijn borsten, lijkt me een goed teken :mrgreen:

Ik laat het jullie snel weten!! Maar moet natuurlijk eerst even langs opa en oma :mrgreen:

Hahahahaha, kan me voorstellen dat je super zenuwachtig bent!!!

Hoe laat heb je de echo???

Superspannend Mom!

Laat je nog even weten hoe opa en oma reageerden als je het hebt verteld?

Kan gelukkig al om 8.45 uur, lekker vroeg :dance:

111: opa en oma weten het al :mrgreen: :mrgreen:, maar vooral mijn moeder die vind het allemaal zooo spannend, toen ik het ze net had verteld heeft ze 3 dagen niet geslapen :lol:

Oh okee, maar dan ga je natuurlijk de echo-foto’s laten zien morgen!

Lekker hoor, dat je al zo vroeg kunt. Zit je niet de hele dag in spanning :mrgreen: Wij zorgen ook altijd dat we 's ochtends vroeg mogen, dan ben je de rest van de dag nog lekker aan 't nagenieten :inlove:

Ja precies, dan heb je nog lekker heel de dag. En we gaan idd het fotootje laten zien :smiley:

Leuk, leuk, leuk!

En nu maar hopen dat je een beetje kunt slapen vannacht :wink:

Niet teveel aan denken en vooral er zin in hebben, dan komt het vast goed. En je wilt natuurlijk wel uitgeslapen zijn morgen, als je je beebje weer mag zien.

Aaaah, arme maar trotse oma!!!

Ik ben benieuwd naar jullie mooie foto.

Nou ik ga inderdaad maar eens slapen, dat gaat wel lukken! Ben erg :zzz: … komt goed. Zal snel het plaatje plaatsen!

Mom… bijna!! :dance: Heel veel plezier, geniet ervan! :-*

Hmmmmm, nog geen bericht van mom???

Jammer zeg…hoop wel dat alles goed is.

Hooooooooooi daar ben ik!!

Sorry voor het lange wachten!! Had het een beetje druk :oops:

Alles was goed, het is er 1’tje :inlove: , heb het hartje zien kloppen, was een heel mooi knipperlichtje :inlove: .

Hier de link naar de echofoto’s: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4034404#4034404

Ben echt moe nu, alle spanningen denk ik. Heb nu na de echo wel wat roze slijmverlies, is dat normaal? Ik weet dat de baarmoedermond extra doorbloed is, dus misschien komt het daardoor. Maar ben er niet zo blij mee. Ga anders zo het ziekenhuis nog even bellen. Wil me geen zorgen hoeven maken na zo’n mooie echo!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

SUPER GAAF!!! GEFELICITEERD!!!

Ik ga gelijk even kijken naar jullie wonder.

Het kan idd dat ze iets een beetje hebben geraakt en je daardoor een klein beetje bloed hebt. Bel gewoon even het zh idd die kunnen je vast geruststellen.

Ik ben zo blij :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: