Ik meld me hier ook even!
Donderdag a.s. NOD; gisterochtend getest met zo’n 6-dagen-voor-NOD-test en die was negatief… Maar dus even afwachten of ik ongesteld word…
Mooie echo, Mom!
:-*
He meiden, daar ben ik ook weer eens. Ik heb het erg druk en daarom weinig energie om hier mee te kletsen, maar ik kijk wel elke dag even hoe t met jullie gaat. Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Mom2b! Nu maar genieten van je zwangerschap.
Hier nog geen :evil: :evil: te bekennen, maar wel krampjes. Ik hoop natuurlijk dat er niets komt, maar durf er nog niet op te hopen. Vrijdag al getest, maar dat was natuurlijk te vroeg en negatief. Ik ga pas op zijn vroegst a.s. vrijdag weer proberen. Ik wil niet weer een teleurstelling.
Mom :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Elle en Noor: ik hoop dat jullie niet ongesteld worden en harstikke zwanger zijn
Spannend Elle en Noor!!!
Jannigje, jouw NOD komt er ook weer aan, ondanks dat je ziek bent geweest zou het best wel raak kunnen zijn natuurlijk!!!
Verleden maand was ik op dag 32 ongesteld maar vandaag zit ik op dag 32 en ben nog niet ongesteld.
Wel buikpijn en bekkenpijn dus denk dat het er wel aan zit te komen
Dank jullie wel meiden!! :-* :-* :-*
Roze slijm werd bruin slijm en nu is het weg. Dus denk ook inderdaad dat het door de echo kwam. Dat hartje klopte zo mooi en stevig, dat zit wel goed :inlove: . Ik heb niet meer het ziekenhuis gebeld, tenzij het morgen weer terug komt dan ga ik wel bellen en anders maak ik me ook niet meer druk heb ik me voorgenomen!
Noor82: spannend, ga je ook donderdag weer testen? Ik voor je!
Elle en Jannigje: ook weer spannend voor jullie ik hoop dat het nu echt raak is!
Jannigje, wanneer ga jij testen?
Ik ga lekker een bakkie thee zetten en dan op tijd naar bed
Zonnetje: hoe voel jij je verder? Gaat opschieten voor je! :inlove:
Van mij ook nog gefeliciteerd Mom! :inlove:
Heerlijk joh, nu op naar de 12 weken en dan de 20!
Elle, Noor en Jannigje, ik heel hard voor jullie!
Wil je anders morgen gaan testen Jannigje???
Mom: fijn dat je verder geen last meer hebt van roze of bruin verlies.
Ik voel me niet optimaal. Zit al 6 weken thuis. Dit zou mijn laatste week zijn dat voelt wel raar. Heb bekkeninstabiliteit, zit aan de antibiotica aangezien ik streptokokken B heb. Daar zijn ze achter gekomen toen ik even in het ziekenhuis lag met veel harde buiken. Hopen dat de streptokokken niet in mijn urine zitten, daar krijg ik donderdag de uitslag van. Hou ook heel veel vocht vast en heb daardoor veel pijn in mijn handen. Ach ja, nog een paar weken :mrgreen:
Thanks 111!! :-*
@Mom, wat een mooie echofoto’s! Zó duidelijk al! Gefeliciteerd nogmaals!!
Aawww Zonnetje! :hug: Wat vervelend dat het minder gaat joh…en al 6 weken thuis, ik heb zwaar medelijden met je! Maar inderdaad, je bent er bijna meid! Hopelijk vallen de laatste loodjes mee
Jaaaaa, mom, gefeliciteerd!! Wat goed, zeg! Ben blij voor je!! :dance: :-* :dance:
En idd, dat beetje roze slijm kwam vast door de echo, prren je niet druk om te maken!
Elle, Noor en Jannigje, spannend zeg!! Ik duim voor jullie!! :thumbup:
Zonnetje, vervelend zeg… succes met de laatste weken!!
En, dames…al wat meer duidelijkheid of mogen we nog even blijven door hopen?
@111 wrote:
En, dames…al wat meer duidelijkheid of mogen we nog even blijven door hopen?
Blijf voor mij nog maar hopen. Ik word helemaal gek van mezelf! :wall: Heb zo het idee dat ik wel zwanger ben. Voel me gewoon zo raar! Doe van alles fout, ben erg verward. 's nachts heb ik zo’n soort ongi-buikpijn die ik anders nooit heb (ook niet als ik het moet worden). Dus dat stemt allemaal wel hoopvol.
Aan de andere kant was de test van maandag negatief, terwijl hij zo gevoelig was. Ik ben bang dat ik het zo graag wil, dat ik een soort wenselijk gedrag ga vertonen. :think:
Nou ja, ik zie het morgen wel of ik ongesteld word en heb mezelf opgelegd dat ik op zijn vroegst vrijdag ga testen. :naughty:
hallo allemaal,
voor iedereen hopelijk gauw een positieve test!
ook voor mijzelf… al durf ik er bijna niet meer op te hopen… ben inmiddels 12 dagen overtijd, vanmiddag maar weer eens een test gedaan, maar weer negatief
welke test is jullie favoriet? ik heb nu 3 x dezelfde gebruikt van sensitest. misschien moet ik toch nog een keer een andere proberen.
Hallo dames.
Ik ben nog niet ongesteld, Maar ik zit ook pas op dag 33 :roll: .
Heb af en toe wel een beetje ongikrampjes en voel me absoluut niet zwanger duss heb niet zo veel hoop.
Noor en Elle
Owww ja ik ga zaterdag pas testen mocht ik nog niet ongesteld zijn
Jafka, mijn 1e zwangerschapstest was ook van sensitest,
daar teste ik positief mee.
Daarna nog een keer met CB.
Dat ga ik nu ook doen als ik een keer overtijd ben.
Voor jou ook nog
ff een snelle update vanaf hier: nog steeds geen ongi te bekennen. Wel af en toe krampjes, maar dat heb ik al een paar dagen. Verder nergens last van, dus ik reken maar nergens op. Vandaag dag 37 van mijn cyclus. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ga ik denk ik testen.
Spannend Elle!! Lastig he, zo’n onregelmatige cyclus… :?
Jannigje, ik duim voor je meid!! :thumbup:
Hey meiden,
ik hop er vanaf hier gewoon weer in, teruglezen heb ik even geen zin in :oops:
Heb ik nog wat gemist??
:-*