Het grote test-topic deel 10! We willen positieve testen!

Marieke, gezellig dat je er weer bent!! Hoe gaat ie met je?? :-*

Gaat wel weer.

Hoe is het met jou meis?

Ik moet binnenkort maar eens jouw kant opkomen zodra ik eens tijd heb hihi.

Ja, moet je zeker doen, gezellig!! :thumbup: :mrgreen:

Hier alles goed, alleen het eten en overgeven is nog steeds een probleem, maar ach, ik mag niet klagen!

Waar zit jij nu in je cyclus?

Hoi Marieke, welkom terug…

Ben er ook weer even, even snel kiekje plaatsen van ons schatje… :inlove:

Wow, wat een mooi beebje!! :inlove:

Wow, wat een prachtig kindje!! :inlove:

Mooie foto’s ook, super!!

:inlove: :inlove: :inlove:

Owww ik smelt :inlove: :inlove: :inlove:

wat een mooierd zeg :thumbup: :inlove:

Eerder vanavond een negatieve test. Nu ongesteld…

Volgende ronde beter!

Wat balen zeg Noor :hug: :hug: :hug:

Dees: ook hier even… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Noor: :hug: :hug: :hug: :-*

Zon: vervelend meis, hopelijk is die bacterie weg! Maar je bent er gelukkig bijna! :mrgreen: :inlove:

Dees: wat een heerlijk meisje is jullie Minke! Gaat alles goed met haar, en met jou? :inlove: :inlove: :inlove:

Noor: balen van de :evil: … :hug:

Jannigje: bij jou nog geen :evil: ?

Marieke: fijn dat je er weer bent!! Gaat het wat beter nu?

@Mom2b wrote:

Jannigje: bij jou nog geen :evil: ?

Marieke: fijn dat je er weer bent!! Gaat het wat beter nu?

Nee ik ben nog niet opgesteld. ZIt nu op dag 34 :shifty: .

Marieke idd fijn dat je er weer bent :-* miste je echt een beetje, maar kan begrijpen dat je je gezin en jezelf voorop plaatst hoor :-*

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor Jannigje, zooooooo spannend :pray: :pray: :pray: :pray:

Mom: ik ben er idd bijna…nu iig officieel verlof. Van mij mag de kleine over 3 weken komen :lol:

Zonnetje, ik hoop voor jou dat de weken nu helemaal gaan omvliegen en dat je niet al te lang meer hoeft te wachten op je kindje!

Dees, wat leuk om weer wat van je te lezen! Jullie zien er superstralend uit met zn tweetjes, en wat is ze klein en schattig! :inlove: :inlove: :inlove:

Noor, he, balen. Zul je altijd zien, net getest en dan toch je ongi. :hug: Nou ja, in ieder geval wel duidelijkheid…

Jannigje en Elle, spannend!

Marieke, welcome back meid! Blij dat je er weer bent! Hoe’st met je zwarte monster? :inlove: :mrgreen:

@Noor82 wrote:

Eerder vanavond een negatieve test. Nu ongesteld…

Volgende ronde beter!

:hug: :hug:

Jannigje

:pray: :pray:

oh dees wat is ze mooi!!! :inlove: :inlove:

leuke foto’s!! :inlove:

ps: kom morgen mijn bewijs brengen :wink:

OOk hier

Jane:GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@Noor; :hug: :hug: :hug:

@Dees; wat een prachtig meisje :inlove: !

@Tierr; ja, inderdaad k*t zo’n onregelmatige cyclus. Maar dat had jij ook zo te zien en jij bent nu toch ook zwanger. Dan moet t bij mij ook een keer lukken. Hier nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen…

@Jane; GEFELICITEERD!

@Elle wrote:

@Tierr; ja, inderdaad k*t zo’n onregelmatige cyclus. Maar dat had jij ook zo te zien en jij bent nu toch ook zwanger. Dan moet t bij mij ook een kee lukken. Hier nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen…

Ik ook redelijk onregelmatig en hier ook nog niets te bekennen :pray: :pray: :pray:

Elle :pray: :pray: :pray: Welke dag zit je nu???